Ik ben ook de 21e gestopt... Ook nog niet ongesteld geworden... wel dus 4 dagen ontrekkingsbloed gehad... Echt spannend he!!! Suc6!!!!!
Hey iedereen, Ik ben 22/06 gestopt met de pil, ik ben dan (alles bij elkaar) ongeveer 6 dagen ongesteld geweest. Omdat ik niet weet of ik een regelmatige cyclus ga hebben, ga ik van het gemiddelde uit van 28 dagen, dus dan zouden mijn vruchtbare dagen volgende week vallen Ben nu wel benieuwd! NOD zou dus zijn voor eind juli.. Spannend hoor
Hier ook 22-06 gestopt! Daarna 4 dagen wat bloedingen gehad en nu afwachten.. Bij onze dochter ben ik 1 keer ongi geweest en daarna zwanger, hopelijk gaat het nu weer zo snel.. Spannend allemaal
Voor alle meiden die gestopt zijn met de pil: allereerst veel succes! Ten tweede; NIET meteen de eerste ronde beginnen! Wacht je eerste echte menstruatie af zodat je zicht hebt op je cyclus. Die begint namelijk meestal niet meteen en als je meteen gaat proberen, kun je elke dag een test doen en niet zwanger blijken. Je cyclus is dan gewoon nog niet gestart.
Ik ben 26 mei gestopt, wel mn ontrekkingsbloeding gehad. Maar tot nu toe nog niet ongesteld... we wachten af