Nog 1 menstruatie afwachten en dan gaat hij er toch echt uit, mister spiraal is moving out!!! We gaan voor een 3e boefje/hooligan/schatje/wonder/hummeltje. ZININ!!!!!!!! Zijn al gezegend, ofja gezegend......dat ligt aan wat voor dag ze hebben 😑, met 2 prachtige dames van 1,5 en 3,5. Maar toch is het gezin voor ons gevoel nog niet compleet en is er nog plek genoeg in huis en hart. Mijn eerste dame was door de pil heen en de 2de was direct na het verwijderen van mn koperspiraal raak. Beetje vruchtbaarheidsgehalte konijn zeg maar........ Dus gaan er eerlijk gezegd van uit dat het deze keer ook weer snel raak is, al heb ik nu wat twijfels of dat the case gaat zijn. Had van te voren namelijk een vaste regelmatige cyclus van 23 dagen en nu schommel ik tussen de 22 en de 45 dagen. Werkelijk geen pijl op te trekken tegenwoordig! Maar we wachten "rustig" af, echt 1 van mijn kwaliteiten, en gaan er vanuit dat het allemaal goed komt. Dus who wants to join et clubje 😁? Even een p.s.-je het is niet mijn bedoeling om dames bij wie het helaas niet zo gemakkelijk gaat voor het hoofd te stoten. Mocht je je enigszins vervelend voelen bij mijn openheid over mijn vruchtbaarheid (dit klinkt verder helemaal niet raar) bij deze op voorbaat mijn oprechte excuses! Oh en p.p.s. ik weet dat er al een topic is over dames die graag een 3e wondertje wens maar die zijn al een tijdje gezellig aan het klessebessen en wilde me daar niet tussen wringen dus maar zelf een topic aangemaakt.
Never mind, slotje erop....... Nog even goed nagedacht en gepraat en tot de conclusie gekomen dat het verstandiger is nog even te wachten ivm andere ontwikkelingen in ons leven. Mn hart is het hier (nog) niet mee eens maar mijn verstand begrijpt het wel. Nu even een off day maar komt goed......
Dank je, zal nog wel ff duren ben ik bang. heb echt een hart-hoofd discussie.......mn hoofd zegt:dit Is het verstandigste, nu Is niet het juiste moment, komt goed! Maar mijn hart huilt en schreeuwt......... ik had ik alles al uitgedacht en geplant en nu moet ik alles weer in de kast zetten en gewoon doorgaan