Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Merk dat ik van al het verdrietige nieuws wel onzeker word. Van mijn icsi groepje 4 zwanger en alleen ik ben het momenteel nog.
     
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Ja griezelig hè. Ik wil ook niet te veel nare verhalen lezen. Word er ook wel bang van..
     
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Hier alles goed! Frummel was weer druk doende, hebben het hartje horen kloppen!❤ De kliniek zei 8 juni uitgerekend, ik dacht 11, maar de gemiddelde meting in het ziekenhuis komt daar ook op uit. Dus ben een paar dagen verder dan ik dacht.

    Wel is mijn bloeddruk veel te hoog. Moest ook aan de triage. Nu dus medicatie en hopen dat het beter gaat.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ojee eerder al een hoge bloeddruk gehad? Het is natuurlijk nog heel vroeg in de zwangerschap.
     
  5. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Heb al lang geen bloed meer verloren en ja hoor nu begint het bruin weer en wat,last van me buik. Kutzooi. De vk is er nog dus we gaan langs :cry:
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Update: alles oké. Waarschijnlijk baarmoedermond. Pfoeh wat een spanning weer.
     
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ooohh wat een goed nieuws. Na alle verdrietige berichten ben je toch stukke onzekerder.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  8. Denise K

    Denise K Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hi! Ik zou ook graag meeschrijven. Wij verwachten rond 23 juli ons derde kindje. Deze zomer een missed abortion gehad.
    We vinden het erg spannend maar blijven positief!
     
  9. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Welkom! Wat verdrietig van je MA. Spannend is het zeker. Zaten jullie ook in het medische circuit?
    Ik duim dat deze baby blijft zitten!
     
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens echt het gevoel dat ons kindje al ergens eind mei geboren gaat worden. Door mijn medische voorgeschiedenis en nu die hoge bloeddruk denk ik niet dat ze me te lang door laten lopen.

    Maar gewoon gevoelsmatig hoor, wie weet heb ik het mis :p
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Haha ik heb gewoon verteld dat eind juni uitgerekend bent dus de baby in april mei of juni geboren word. Ze hebben aangegeven dat ik er vanuit moet gaan dar dit weer een prematuur wordt.
     
  12. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Welkom Denise en gefeliciteerd!

    Ik had gister m’n tweede echo en gelukkig is alles nog steeds goed. Was weer een mega opluchting. Mijn buik begint al uit te zetten, gaat sneller dan vorige keer!
     
    Snoepjes en Maan14 vinden dit leuk.
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Ook heftig zeg. Hopelijk blijft deze wel wat langer zitten!
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ze gaan vanaf 16 weken bmh metingen doen. En evt aan de progesteron.

    Het belangerijkste is een goede start met evt longrijping.

    Heb je voor de zwangerschap ook al laast gehad van een hoge bloeddruk?
     
  15. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Er was wel eens twijfel, maar bloeddruk bleek toen later weer goed te zijn. Wel is het een familiekwaal, dus kans zat er dik in dat ik het ook zou krijgen.

    Fijn dat ze je zo goed volgen! Is er kans op een natuurlijke bevalling, of wordt het sowieso een keizersnede?

    Ik hoop dit keer op een natuurlijke bevalling.
     
  16. Denise K

    Denise K Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Geen medisch traject om zwanger te raken gelukkig. Helaas wel een hoop medisch ingrijpen nodig gehad tijdens de vorige zwangerschappen. Zodanig dat we het bij de 2, waar we ons zo gelukkig mee prijzen, zouden laten. Deze zomer ondanks 8 jaar zorgvuldig oac gebruik toch in verwachting geraakt.

    Maar wat een hartverscheurend verdriet toen het mis ging. We hopen nu op een voorspoedige zwangerschap. Hopelijk zonder al te veel ziekenhuis.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Dat weten ze nog niet, ik mag geen ruggenprik omdat ze bang zijn dat mijn hart hier op reageer. Maar voor de zekerheid krijg ik halverwege de zwangerschap een afspraak bij anesistie om te kijken wat er wel of niet mogelijk is.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  18. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Dames hoe gaat het met jullie? @Frummels hoe is het met jou?

    Hier gisteren weer een flinke bloeding gehad. Helderrood en gutste er zo ineens uit. Geen pijn. Zo schrikken dit. Kindje beweegt nog alle kanten op en heeft nergens last van, godzijdank. Maar mennn.. Mentaal geeft het weer een behoorlijke knauw:(. Kan me momenteel alleen maar verdrietig en angstig voelen. Tegen het depri aan. Dacht gister echt dat we nu afscheid moesten gaan nemen en kan ook nu niet geloven dat het goed blijft gaan. Bloeddruk nog veel te hoog, meds verdubbelen. Vrijdag weer voor controle.
     
  19. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.351
    3.639
    113
    Vrouw
    Op 14 december hebben we trouwens een geslachtsbepaling gepland.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat gek zeg weten ze nog steeds de oorzaak van de bloedingen niet?

    En ook dat je bloeddruk zo vroeg al zo hoog is al is het natuurlijk ook een stressvolle situatie.

    Zelf vooral veel ritmestoornissen nu. Vanaf 8 weken gaat je lichaam meer bloed aan maken om rond te pompen. En dat voel ik doordat me hart zijn kont in de crib gooit. Maar went ook wel weer
     

Deel Deze Pagina