Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    haha ja ik zag het! Echt toevallig!
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Voelen jullie de kleine al? Ik herken af en een klein mini plopje wat ik herken van vorige zwangerschap.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Ja ik voel hem zo nu en dan! Fijne bevestiging altijd.
     
    Frummels vindt dit leuk.
  4. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Hoe gaan jullie met de baby uitzet?

    Hier schiet het al op. Meubels gaan we overnemen van familie. Van de week via marktplaats een zo goed als nieuw badje gekocht van Luma. (Vind dat zulke mooie badjes, maar nieuw best duur met standaard) de kinderwagen is besteld, net als een hele lieve wagenspanner.

    Zijn jullie al uit de naam?
     
  5. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik heb deze week een lijstje gemaakt van wat wij nodig hebben, maar meer dan 10 dingen kon ik niet verzinnen. Tussen mijn twee dochters zit 22 maanden dus alles wat ik van de oudste had heb ik nu nog op zolder liggen. Doordat het langer duurde voor m’n dochter er was zijn al mijn vriendinnen zo ongeveer van 1 of 2 kids bevallen in die tijd waardoor er ook allemaal kleertjes etc onze kant op zijn gekomen.

    Ik wil wel graag een paar nieuwe pakjes kopen voor deze kleine, nieuwe slabben etc
    We gaan een meerijplankje voor de wagen kopen en ik heb eergisteren in de sale een prachtige nieuwe draagdoek gekocht. Ik draag m’n dochtertje nog steeds veel en ik wil dat ook zeker bij de tweede doen.

    We zijn nu wel alvast de tweede baby kamer aan het leeghalen zodat deze binnenkort gestuct kan worden.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  6. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hier was de bmh meeting goed voor nu, kindje zit op P81 gemiddeld. Onze zoon zat op de p98 dus verwachting is dat dit kindje weer een flinkert is.

    Ik ben wel met de utro begonnen want als we wachten tot hij verkort heeft het geen zin om alsnog te starten.

    Elke twee weken controle en bij de 20 weken weer een bmh meeting.


    Verder de eerste dingetjes aangeschaft ikea hemnes kast en een stevig bedje van hun en matras. Wil straks wel iets van een angel care voor het kindje en nog een earosleep.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  7. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Ons kleintje is helemaal goedgekeurd bij de 20 weken echo! Helemaal verliefd op ons kleine mannetje :D
     
    Frummels en Maan14 vinden dit leuk.
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat een heeeeerlijk nieuws! Zo blij voor jou!
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  9. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Ja zijn erg opgelucht! Het is zo wonderlijk wat ze allemaal kunnen zien. Zelf zijn voortandjes die uiteraard nog in de kaak zitten, kon ze aanwijzen. Mondje, tong, neusgaten haha het was allemaal te zien. En elke baby plast dus elke 20 min werd mij verteld. Bij het begin van de echo had hij net geplast, tijdje later ging ze weer kijken en was zijn blaasje weer gevuld. Zo bijzonder!
     
    Maan14 en Frummels vinden dit leuk.
  10. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Hoe is het hier?
     
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Opzich wel oké de 23ste weer een afspraak. En 4 februari de 20 weken echo wat nu toch wel spannend vind. Beetje rommelig momenteel en weinig tijd voor het zwanger zijn en genieten...

    Schoonvader is gisteren met spoed opgenomen en blijkt na een cathetetesatie vandaag engeltjes op zijn schouder te hebben 3 zo goed als dichte aders eentje 99 een 90 een 80 procent dicht.

    Veel voor hem op pad om te zorgen dat die alles heeft. En vooral hopen dat hij hier van schikt en zijn levens stijl gaat aanpakken. Sinds kort is hij veel minder gaan drinken en doordat het bloed dikker is geworden kom dit nu gelukkig op tijd aan het licht.


    Verder vandaag onverwachts een kies laten trekken en een tand laten vullen. Zouden beiden gevuld worden maar de verstandskies was het gastje te diep. Doordat ze mij niet met te veel adrialine mogen verdoven was dit niet prettig. Maar hij is er uit gelukkig.

    Hoe gaat het met jullie?
     
  12. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Wat heftig zeg. Flink schrikken!! Mijn opa had kortgeleden ook iets aan zijn hart. Heeft ook echt heel veel geluk gehad.

    Hier wel goed. Merk wel dat alles nu wat zwaarder wordt :oops: Maar mag verder echt niet klagen.

    Oké, best een intieme vraag, maar hebben jullie wel gewoon seks tijdens de zwangerschap? Gemeenschap durf ik al heeel lang niet meer...
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik durf niet de laatste keer 2 weken geleden heb ik een paniek aanval gehad. Nu durf mijn man dus ook niet meer. :rolleyes::oops:

    De avond voor mijn vliezen braken hebben we seks gehad. Dit heeft nu toch een angst gegeven.


    Hoe gaat het met jullie. Dat zwaarder worden herken het wel. Vandaag te horen gehad dat ik niks meer mag tillen en geen zware huishoudelijke dingen mag doen. :confused:

    5 februari de 20 weken echo zo spannend.
     
  14. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Hier van de week weer eens van bil gegaan haha. Maar het blijft spannend:rolleyes:.

    Komt het door je verkorte baarmoederhals dat je geen zware huishoudelijke taken meer mag doen?

    Ik heb soms het idee dat ik al last heb van harde buiken. Maar aan de andere kant zijn mijn darmen ook van slag, dus ik weet niet wat ik moet denken. Ik heb soms een heel opgeblazen gevoel wat ineens op komt zetten. Doet geen pijn overigens en heb geen bloedverlies.
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Dat klopt om de harden buiken te minderen. Ik heb ze al sinds 10 weken regelmatig en hoe meer ik doe hoe meer harden buiken. Gisteren ook echt een Britse buik en vanochtend weer. Dus doe vandaag lekker rustig aan.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    @Maan14 lijkt me allemaal best angstig zeg. Hopelijk kun je alsnog wel wat genieten! Volgende week je 20 weken echo dus! Spannend.

    @Frummels hoe is het met jou? Voel je je goed?

    Hier een druk mannetje in mijn buik. Ik heb nog steeds geen besef dat ik al 5 maanden zwanger ben en er straks eind mei/begin juni eind-de-lijk een baby gaat komen. Echt, vind het nog zo onwerkelijk! Kan echt genieten van de spullen die we al gekocht/gekregen hebben. Soms haal ik vanalles uit de tas/dozen om het vast te houden en te sorteren:rolleyes:. Heerlijk die nesteldrang! Haha. Kan niet wachten tot straks het kamertje klaar is en ingericht kan worden. En dan al die kleine kleertjes en ander spul lekker gaan uitwassen.❤
    De kleine komt eerst bij ons op de kamer in een wiegje, maar we willen de babykamer wel al gewoon klaar hebben:).

    Zijn jullie al uit over de naam? Hier wel! Maandag heb ik trouwens weer controle en echo in het ziekenhuis.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Herkenbaar, ik kan het echt nog niet geloven ondanks het getrappel in mijn buik. Zo dankbaar dat het toch nog gelukt is. Maar ook zo onwerkelijk na 4 jaar.
     
  18. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    @Memmiee wij hebben 1-2 keer seks per week. M’n libido ligt ook een stuk hoger tijdens zwangerschap. Ik had de angst wel bij m’n vorige zwangerschap ik het eerste trimester, maar omdat ik nu het vertrouwen heb dat m’n lijf dit kan heb ik nu wel al gewoon seks gehad tijdens de eerste weken.
    Ik heb aan het eind vorige zwangerschap ook paar keer seks gehad in de hoop weeën op te wekken maar dat werkte helaas niet en ik vond het de laatste paar weken ook niet meer zo prettig voelen.
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  19. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Wat heerlijk dat je nu zo kan genieten! Fijn om dit zo te lezen. Het is ie zo gegund!
    Wij willen onze kleine ook weer in onze kamer hebben in de cosleeper, in ieder geval weer het eerste half jaar.
    Wij zijn ook al uit de naam maar we noemen haar bij haar werknaam omdat ik bang ben mij anders een keer te verspreken.


    Met mij gaat het goed. M’n man heeft haar deze week voor het eerst gevoeld, toch weer een mooi momentje. Ik voel mij hoeft weinig kwaaltjes, alleen af en toe wat maagzuur. Ik voel haar regelmatig, zo fijn! Wel op een hele andere manier dan bij m’n oudste dochter, ben dan zo benieuwd naar het persoonlijkheidje van de kleine frum in m’n buik!
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  20. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat rot dat je zo’n last had van paniek Maan...kan je al wel wat meer genieten nu? Ik duim voor een goede echo woensdag! Wij mogen de 14e, ik vind het ook best spannend. Hoop zo dat alles goed is.
     
    Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina