Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    @Frummels jeetje meis wat schrikken zeg. Gelukkig maakt de arts zich nu geen zorgen, maar kan mij voorstellen dat het je niet lekker zit. Had jullie eerste meisje dat ook? Of had zij gewoon een gemiddelde grootte?

    @Maan14 zeker een hele ommezwaai! Wel fijn dat je het toch natuurlijk mag proberen. Zitten daar met je hart niet meer risico's aan vast dan een keizersnede?

    Hier gaat het prima. Mijn kleine man groeit prachtig, gaat allemaal goed. Hier wordt het sowieso een keizersnede. Maar ik wil hem zelf uit mijn buik tillen, dus ben heel benieuwd. Tijd gaat zo snel ineens, nog max 7 weken en dan hebben we ons wonder in onze armen! Bizar na zo lang knokken.
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Staat jouw KS nog niet gepland? Jaaa je bent er bijna! Ik vind dat dus ook heel gek, dat we nu weer richting baby gaan. Ook al heb ik het al een keer meegemaakt, het idee weer zo’n klein hummeltje, ik vind het helemaal fantastisch.
    Mijn dochter was trouwens bij de groeiechos redelijk gemiddeld.
     
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Nee mijn keizersnede staat nog niet gepland! Ben heel benieuwd...
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  4. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Hier vandaag naar het ziekenhuis geweest. Ctg gaf weeën activiteit aan alleen na inwendig onderzoek blijkt het nog niks te doen. Verder komt het niet regelmatig dus mocht naar huis maar word het erger of ga ik vocht verliezen moet ik ze bellen.
     
  5. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Wow, dat is ook weer behoorlijk schrikken zeg. Wat eng. Hoe gaat het nu?
     
  6. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Hier nog steeds alles oké. Zojuist de box neergezet! En vandaag komt het geboortepakje van de kleine binnen. Geboortekaartje is uitgezocht, enveloppen zijn geschreven.

    Denk dat we alles wel klaar hebben op de vluchttas na :)
    Mijn bloeddruk is nog onder controle maar wel aan de hoge kant.. dus mocht het wel echt omhoog gaan zou het ook best kunnen dat ze hem halen met 37 of 38 weken. Wel fijn dus dat alles qua voorbereiding onder controle is.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Wat fijn dat alles al klaar is. Ik heb nog steeds geen box. Me eigen nog steeds niet toe gezet er een te gaan kopen.

    Vandaag heel de dag onrustige buik gehouden. Ik blijf me steeds focussen op dat veel vrouwen het ook hebben zonder dat het kindje te vroeg geboren word.
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Jeetje Maan wat schrikken zeg....Dat wil je natuurlijk niet horen. Hoe is het nu met je?
     
  9. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Hier ook geen top update. Vandaag weer groeiecho gehad en ze zit nu op p7. Ik moet stoppen met werken, krijg morgen een GUO en vanaf nu wekelijkse dopplermeting en echo in mijn eigen ziekenhuis. Ik ben blij dat ze zoveel doen, maar vind het ook best wel spannend. Hoop zo dat alles goed is en blijft gaan met de kleine en dat ik niet veel eerder dan mn UD ingeleid ga worden....to be continued!
     
  10. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Ooh lieverd wat schikken zeg. Moet je naar het ziekenhuis elke week of kan het ook thuis evt?

    Hopelijk blijft de kleine spruit het lang genoeg fijn genoeg hebben in je buik.

    Hier gaat het nog op en af heb het gevoel dat deze draak weer te vroeg zal komen en de utro het zo goed als kwaad tegen hou. Hier hoef ik pas met 36 weken mee te stoppen dat zal al een prima termijn zijn natuurlijk
     
  11. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Nee alle metingen zijn in het ziekenhuis. We gaan afwachten, meer kunnen we helaas niet doen. Zolang ze maar gezond geboren wordt, dat vind ik het belangrijkste.

    Jij ook sterkte, geen gemakkelijke periode voor jou. Wat heftig trouwens zeg, hele zwangerschap die troep opsteken, ik wist niet dat je nog steeds utro gebruikt.
     
  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Dat klopt inderdaad, al is het natuurlijk niet leuk om te horen voor jullie. Vandaag de echo toch? Heel veel succes!!

    De utro is echt bocht ben blij als er mee mag stoppen sta op mijn rug en borst vol met acne etc. Maar alles voor het goede doel.
     
  13. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Poeh, wat een zorgen zeg bij jullie beiden :(
    Succes vandaag Frummels!
     
  14. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

  15. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Nou het was heel verrassend...p30! Dus dat is heel goed nieuws, we zijn heel opgelucht.
    Toen dat geland was kwam er toch ook wel veel frustratie. Ik heb na die p7 mededeling van alles omgegooid; ik werd volledig medisch dus verloskundige gedag gezegd, ik moest stoppen met werken, dus in no time op een voor mij niet prettige manier m’n werkzaamheden afgerond, schoonmaakster ingehuurd, lopen piekeren over doomscenarios van vroeg inleiden, couveuses en te kleine baby’s en dan nu dit...helemaal de meting van het buikje was bizar, van p0,4 eergisteren naar p46 gisteren, dat kan je toch geen meetfout meer noemen?

    Inmiddels is dat ook wel weer gezakt en probeer ik maar te genieten van m’n verlof dat jij ineens heb. Ik heb aan m’n gyn gevraagd mij te bellen dus ik hoop dat hij dat vandaag nog doet.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  16. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Jeetje zeg. Zoveel stress en angst om eigenlijk niks dus! Schandalig. Heeft de gyn nog gebeld?
     
  17. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Wat een super slechte fout zeg!! Al gebeurd het wel vaker maar dan nog. Bij onze zoon zijden ze tijdens de 3d echo dat ik extreem veel vruchtwater had meteen nood brief opgemaakt met foto's van hun bevindingen en moest ik naar het ziekenhuis... Was alles gewoon goed. Stress voor niks en idd allemaal rare scenario's in je hoofd.
     
  18. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Nee helaas, ik verwacht dat hij maandag gaat bellen.
     
  19. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ja dat is de nadeel kant van dat ze zoveel kunnen zien tegenwoordig....ook soms onnodige stress, erg vervelend.
     
  20. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Maar gelukkig dat toch alles helemaal goed is ❤️❤️
     
    Frummels vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina