Wat fijn dat je echo weer goed was Memmie! Hier net rood bloedverlies. Dat is bij mij nog nooit goed nieuws geweest dus ik ben erg geschrokken en ook verdrietig. Even afwachten of het doorzet en hoe het vannacht en morgen gaat...
m’n test was vandaag weer opgelopen, niet zo veel als ik zou willen, maar werd wel donkerder. Maargoed dat hoeft niets te zeggen...ik hoop zo dat dit een innestelingsbloeding is, maak me zo’n zorgen...
Pff wat een stress... hou je ons op de hoogte, hoop zo voor je dat het niks betekent maar ik snap heel goed dat je rekening houdt met het ergste. Dikke knuffel ❤
Nou het is nu overgegaan in wat bruin en het is niet meer veel. Maar ik ben zoooooo bang. Mijn test is weer wat opgelopen. Kreeg de tip van dit programmaatje daar staan ze onder elkaar, 5 min na afname zijn de foto’s gemaakt.
Hier net vervelende menstruatiepijn... gadver elke keer als ik dat voel, denk ik ja dit gaat weer fout, het bloeden gaat beginnen. Brrrr enge periode dit. Gister deed het kindje het prima maar toch, dat is garantie tot de deur.
Dikke knuffel herken het gevoel. Voor mij is het ook nog heel onwerkelijk en wacht eigenlijk tot het moment dat het weer van ons af gepakt word en de bubbel spat. Als je snap wat ik bedoel.
Ja precies zoals je het omschrijft. Voor jou ook een dikke knuffel en we proberen vertrouwen te houden in onze juni kindjes ❤
Hier ook even een baal moment ik klem mijn kiezen snachts wel eens hier door irritatie aan mijn kiezen. Het reageer niet op koud of warm of tegen tikken. Het lijkt soms ook meer tand vlees en of er iets tussen twee kiezen zit wat niet zo is. Nu paracetamol in genomen omdat ik zo ver het tijdens mijn eerste zwangerschap geen kwaad kon er vanuit ging dat het nu dan ook geen kwaad kan. Maar stiekem toch zo bang dat het wel kwaad kan.
Spannend allemaal hè dames...dingen wel voelen, dingen niet voelen.. Hier geen bloed meer gezien sinds vanochtend dus ik ben weer iets positiever!
Heel herkenbaar hoor! Ik leefde voor m’n zwangerschap van m’n dochter mega gezond omdat ik dacht dat het wellicht invloed had op de miskramen. Ik at geen suiker, geen gist en weinig vet. Toen ik eenmaal zwanger was trok ik dat soort eten echt niet meer en in korte tijd at ik alweer zoveel narigheid, snoep, gewoon bruin brood (met gist), chips, chocola....O o o o...gelukkig is het allemaal goed gekomen! Ik was wel 18 kilo aangekomen.
Ik heb vanmorgen gewandeld, moest net een grote boodschap doen.. verlies ik gelige afscheiding, nog net geen bruin. Zo eng Krijgen straks nog visite.. heb koppijn en heb er helemaal geen zin in.
O lieverd wat rot voor je. Bedenk dat je afscheiding ook geel mag zijn hé. Das echt geen probleem tijdens zwangerschap. maar ik snap dat je meteen op scherp staat uit angst voor bloed. Al zegt dat ook niets, ik had ook bloed eergister en toch oplopende testen.