Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Snoepjes, Oct 23, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Memmiee heb je hard moeten persen op de wc? Er kan dan ook evt een addertje klappen omdat alles gevoeliger is.

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

May 26, 2018
    4,574
    3,940
    113
    Female
    Hollandia
    Ja ik begin wel wat last van obstipatie te krijgen. Het was gelukkig geen bloed maar echt geel van kleur. Maar nu is het weg. Zal wel een momentopname zijn geweest. Poeh konden we maar alvast 12 weken zijn hè :rolleyes:.

Maan14 likes this.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dikke virtuele knuffel.

Ik ben zo bang dat het mis gaat. Mijn borsten voelen minder stevig het ene moment voel ik me zwanger en kots ik alles uit en het anderen moment heb ik nergens last van.

Ik word gek van me eigen. Hoop zo dat we donderdag een mooie echo hebben.

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

May 26, 2018
    4,574
    3,940
    113
    Female
    Hollandia
    Niet de hoop opgeven! Ik had dat ook rond jouw termijn, borsten ineens minder gevoelig.. en toen paar dagen later was het terug. Ik duim ook mee voor een mooie echo. Ik mag donderdag ook!

Maan14 likes this.
  5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ooh wat fijn. Wij hebben na deze donderdag ook even elke week een echo zo fijn en hopelijk doet alles het nu zoals het zou moeten. Ben echt het vertrouwen in mijn lijf kwijt. Een ding is wel fijn deze week is druk gepland maandag komt de keuken dinsdag word hij geplaats woensdag ochtend het nieuwe bankstel en dan donderdag de echo.

Snoepjes likes this.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oohh ik ben trouwens zo een huilebalk. Nu het mooiste liedje op sbs6 tranen met tuiten.

7. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Ja dat heb ik ook steeds! Super lastig. Word er onwijs onzeker van. Maar eergister had ik helemaal nergens last van... en dat vind ik net zo eng, haha! Om gek van te worden!

8. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Ahh gelukkig!

En idd alles wat je voelt en niet voelt is eng!

9. Elfi

Elfi Bekend lid

Dec 17, 2014
    551
    65
    28
    Sorry dat ik niet zo veel schrijf hoor.
    Ik heb alleen de bizarre angst dat ik het verpest als ik het er te veel over heb... of als ik teveel fantaseer... :confused:

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Wat heb je al vroeg een echo Maan! Wat is de reden dat ie dan al gepland is? Ik durf zelf nooit voor 6+3 (dan is ie in de regel altijd te zien), omdat het heel goed kan zijn dat er daarvoor nog geen hartje te zien is omdat het nog zo klein is, wat niets hoeft te betekenen, maar dat weet je dan niet.

Ga er in ieder geval vanuit dat je geen hartje gaat zien, dan kan het alleen maar meevallen. Ik denk zelf dat dat de beste instelling is. En dan hopelijk de week erna wel een prachtig kloppend hartje!

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Wow nu al aan het spugen....wat een naarheid zeg. Ter gerustelling, in las dat als je overgeeft de kans op een mk met 80! Procent daalt, omdat het soweiso betekent dat je heel veel hcg aanmaakt. Was uit onderzoek gekomen, dat vrouwen die spugen de minste miskramen meemaken.

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb een medische risico zwangerschap. Ze willen dus zo vroeg mogelijk weten of het goed zit om dan een plan van aanpak te maken met endocrinoloog cardioloog en de gyn zelf.

Over spugen... Ik geloof die studies nooit zo. Bij onze zoon nooit gespuugd of maar misselijk geweest. Terwijl mijn zus bij al haar miskramen haar eigen ondersteboven spuugde.

13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

May 26, 2018
    4,574
    3,940
    113
    Female
    Hollandia
    Het gaat mis hier..verlies allemaal bloed :cry::cry::cry:

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Neeeeeeeeeee het ziekenhuis al gebeld en kunnen zij geen echo maken om te kijken of er bloed in je baarmoeder zit? Ik heb in mijn eerste zwangerschap bloed verlies gehad maar dit was steeds mijn baarmoeder mond.

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

May 26, 2018
    4,574
    3,940
    113
    Female
    Hollandia
    Ik heb straks een echo om 9.45. We wachten af :(:(

16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

Jun 3, 2016
    2,905
    2,098
    113
    *breek ff in*
    Sterkte!!!! Hoop voor je dat alles goed gaat...

Snoepjes likes this.
  17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Lieverd toch, geen stolsols verloren?

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hoe is de echo gegaan?

Snoepjes likes this.
  19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

May 26, 2018
    4,574
    3,940
    113
    Female
    Hollandia
    Nou meiden..Bizar dit. Echo gehad en het kindje was alweer gegroeid en had stompjes wat de armen en benen worden. Hartje klopte goed en ruggengraatje was al te zien...

Er zit misschien een bloeding vlakbij de uitgang van de baarmoeder maar gelukkig niet achter het vruchtje waardoor die meegenomen kan worden.. Of het is een bloeding aan de baarmoedermond. Ze zei dat de baarmoeder nu zwaarder wordt wat ook een bloeding kan geven. Ik moet nu bedrust nemen en donderdag gaan we weer kijken.

Ik dacht echt dat het over was met het kleintje maar die rakker zit er nog en het ziet er tot nu toe goed uit.

Pfff wow...

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Aaah super lieverd, ik had het steeds na persen op de wc en na gemeenschap tijdens mijn eerste zwangerschap.

Snoepjes likes this.

Share This Page