Ons kleine boontje doet het! Het hartje klopte duidelijk. Zouden 6 weken zijn maar volgens de echo 6 weken en 3 dagen.
Ook meteen een fijn gesprek gehad met de gynaecoloog. 29-11 termijn echo. En afspraak bij haar. Maar voor nu afgesproken dat ze gaat overleggen want ze zou graag willen dat ik vanaf 16 weken weer progesteron ga gebruiken om de baarmoeder rustig te houden. De kans op weer een vroeg geboorte is groot maar elke week om te rekken is er een.
Jaaaaaaaa! Wat een super nieuws dames! Heerlijk die kloppende hartjes. Wat bijzonder Maan dat jouwe zelfs drie dagen voorloopt op de meting. Vriendinnetje van mij had dat ook, ondanks ivf liep haar zoontje hele zwangerschap vijf dagen voor. Wanneer mogen jullie weer? Mijn eerste echo staat op 12/11. Dan ben ik 6+3.
Zo beijzonder inderdaad. Heb er nu wel vertrouwen in dat het goed gaat komen. Het hartje was echt al zo goed te zien. Ik heb a.s maandag weer een echo en dan 12-11 weer en 29-11 de termijn echo.
Ja erg fijn. Nu nog duimen voor een mooie echo van @Frummels! Gister na de inwendige echo verloor ik smiddags toch weer helder bloed met een stolsel. Ik belde vandaag naar t ziekenhuis (worden we naar doorverwezen vanuit de kliniek) en bij toeval heeft mijn arts straks een plekje vrij! Mijn man kan nu ook weer eens mee dus is wel fijn.
Jawel, vlakbij de uitgang zat nog wat. Kindje lijkt nergens last van te hebben gelukkig. Maar irritant is het wel.
super dat je meedoet. Ik ga ook weer meedoen, ga een afspraak plannen na m’n eerste echo en starten als het goed is. Heb namelijk al 3x eerder moeten stoppen na 2-3 weken. Bij m’n dochter vanaf week 8 of 9 tot week 16 gedaan. Nu durf ik al wel wat eerder aan te melden.
Ging goed! Echo apparatuur is in t zkh wel minder dan bij de kliniek haha. Maar gyn was tevreden. Over 1 week heb ik weer een afspraak, als ik eerder ergens mee zit kan ik bellen Heb vandaag alleen wat oud bruinige afscheiding verloren en geen rood bloed dus dat is fijn
Wat verdrietig dat je ben moeten stoppen steeds. Ik had ook afgesproken alleen te starten als het hartje al zal kloppen. Omdat dat voor mijn gevoel wel positief is. @Memmiee vind het wel bijzonder een soort pregnyl terug leveren
Hoe is het dames? Ik begin toch wel met tussenpozen behoorlijk onzeker te worden..Als ik symptomen heb kan ik redelijk ontspannen maar als ze dan weg zijn.... Nog acht nachtjes tot m’n eerste echo!