Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hoe gaat het hier meiden?

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik had gister een 3+ op m’n CB, dat hielp bij de geruststelling. Verder voel ik regelmatig van alles, wat ook helpt. De echo komt wel steeds sneller dichterbij en ik merk dat ik dat heel erg spannend vind. Waar ik er bij m’n vorige zwangerschap niet op kon wachten denk ik nu steeds: o dinsdag al! Dat is het al bijna! Ik denk dat het komt omdat ik mij nu vrij rustig voel en ik heel bang ben dat dan dinsdag m’n wereld weer instort.

hoe is het bij jullie? Memmie nog bloedverlies gehad?

Maan14 vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat fijn @Frummels! Dit kleintje moet een blijvertje zijn hoor!

Ik heb vorige week donderdag voor het laatst rood bloed verloren. Sindsdien alleen maar bruin of gelig. Dus geen vers bloed meer gelukkig. Kwaaltjes op en top. Morgen 9 weken! :D
    En heb morgen weer een afspraak bij de gyn om even te kijken. Mijn moeder gaat mee, dus ook leuk. Hoop zo dat alles nog goed is met kleine frummel.

Frummels en Maan14 vinden dit leuk.
  4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik duim voor een mooie echo,

@Memmiee wat fijn dat het bloedverlies weg blijft.

Hier vanochtend bijna nok gegaan in de wc vanwegen de buikkrampen door de obsipatie was zo akelig dat bijna mijn man gebeld heb om naar huis te komen. Mijn kies is afgebroken en moet daar vanmiddag voor naar de tandarts en vind dat ook echt dood eng.

Merk dat ik totaal geen vertrouwen in d'r zwangerschap heb en mijn eigen niet durf te binden aan het kleine mensje wat in mijn buik woont.

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Maan14 zo herkenbaar wat je voelt. Dikke knuffel!

Maan14 vindt dit leuk.
  6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Echo gehad bij de gyn. Kleintje is precies op schema! :D Vandaag 9 weken. Armpjes en beentjes zijn te zien en hij was al lekker aan het bewegen!❤

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat mooi is het dan he! Dikke virtuele knuffel!

Snoepjes vindt dit leuk.
  8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat naar om te lezen dat je je zo angstig voelt Maan. Ik hoop dat je wat meer vertrouwen gaat krijgen als je straks wat verder in je zwangerschap bent! Het is ook zo zenuwslopend deze eerste weken. Er kan je weer zoveel afgenomen worden.

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

#129 Maan14, 8 nov 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2019

Dan word de kans op een vroeg geboorte weer hoger en die angst is er het alles ergste eigenlijk. De traumatische geboorte van onze zoon begint nu op te spelen. Dit zorg er ook voor dat ik me niet durf te binden aan het kleine leven in mijn buik. Onze zoon dreigde te sterven in mijn buik de spoed kz de dopler op mijn buik tot de OK en de hartslag die steeds verder weg ging. Maar ook de kraam periode elke dag werd ons verteld dat hij die 24 uur zou moeten halen. Dit is achteraf zo traumatische geweest en ik dacht dat ik het verwerkt had.

10. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi Allemaal,

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven. Ik zie dat het bij jullie allemaal goed gaat. Fijn!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. 7 weken zit ik nu op.
    Hartje klopte goed, maar de groei liep iets achter. Qua groei zit het nu op 6+3. De arts kon niet zo heel positief zijn. Hij zei dat het 50/50 was of het goed zou gaan. :(
    Hebben maandag weer een nieuwe echo om te kijken of het nog groeit...
    Ik ben zooo bang dat het mis gaat!

11. Kon 87

Kon 87 Bekend lid

28 aug 2015
    664
    663
    93
    Vrouw
    Dat is vreemd. Ik lees altijd dat het onmogelijk meten is op deze termijn. Je zit er zo een paar dagen naast. Maar wat súper naar. Dit wordt wel heel lang wachten dit weekend. Sterkte!

12. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Echt waar? Dat is wel vreemd.
    Dit word idd een heel lang weekend :(
    Dank je wel!

13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Zoals Kon zei, is het meten nu nog onbetrouwbaar. Je zit er zo een paar dagen naast.
    Hier meetten ze op 7+6 ook 7+6.
    Dag erna bij de gyn met 8+0 meette hij 7+4.
    En gister met 9+0 weer 9+0.
    Snap niet waarom ze je zo onzeker maken, een meetfoutje is zo gemaakt. Belangrijkste is nu dat het hartje klopt!
    Dikke knuffel en succes maandag!

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ik kan me voorstellen dat dat ervan flink inhakt....en alles wat je nu meemaakt doet daar dan weer aan denken....Heb je emdr gehad daarvoor? Ik heb dat zelf gehad en mij heeft het enorm geholpen. Ik geef zelf ook emdr en bij dit soort omstandigheden kan het heel goed helpen om de angst wat te verminderen.

Maan14 vindt dit leuk.
  15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O meis wat spannend zeg, dat is natuurlijk niet wat je wilt horen van je arts. Wel fijn dat je maandag alweer mag komen. Ik hoop zo dat jouw kleine spruit dan goed gegroeid is!

Elfi vindt dit leuk.
  16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O dames overmorgen m’n eerste echo....pffff ik wil er echt niet aan denken, ik vind het zo spannend.
    Kwaaltjes gaan op en af hiero, ben zo bang om weer uit m’n bubbel geslagen te worden..mijn tactiek tot nu toe was niet aan de echo denken en dat werkte prima, maar nu hij dichterbij komt begin ik hem wel te knijpen. Fingers crossed!

Maan14 vindt dit leuk.
  17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Spannend zo'n eerste echo! Alvast heel veel succes.

Frummels vindt dit leuk.
  18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik duim voor een mooie echo voor je! Ik heb dinsdag ook weer een echo.

Frummels vindt dit leuk.
  19. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Wel raar hoor dat ze dat dan zo doen! Hopelijk had de arts het danngewoon fout en is het mooi gegroeid en klopt het hartje goed!
    We gaan het zien... wel heel spannend weer!

Snoepjes vindt dit leuk.
  20. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik hoop het ook! We gaan het zien morgen...

Deel Deze Pagina