Ooh ook al zo spannend! Mijn kwaaltjes gaan ook heel erg op en af, maar dat kan toch gewoon? Het gaat vast goed komen! Ik ga voor je duimen!
@Elfi hoe is de echo gegaan vandaag? @Maan14 en @Frummels veel succes morgen met de echo's! Ik mag donderdag weer even spieken naar ons kleintje ❤ heb dan de laatste afspraak staan bij de kliniek. Maar ben nu eigenlijk al over op de gyn in het ziekenhuis.
Dankjewel lieverd. Hier nog steeds gigantische last van obstipatie. En mijn bh doet heel erg pijn omdat de druk van mijn borsten te groot word op de beugel. @Frummels succes vandaag!
Nou dat was mega spannend weer zeg....lag huilend op de stoel, allemaal nare herinneringen kwamen boven, maarrrrr het hartje klopt. Zo blij! Net ook moeders voor moeders langs gehad. Over anderhalve week krijg ik weer een echo.
Ik ben lichtelijk in paniek. Alles was goed gisteren hartje klopte super stevig. Maar ze mete hem 7w3d ipv de 7w5d die ik niet was. Al gaf ze aan dat hij lastig te meten was en het echt niet uitmaakte.
Het is echt millimeterwerk. Ik had laatst bij de kliniek met 7+6 ook echt 7+6. Toen dag erna bij de gyn was ik 8 weken, maar meette hij 7+4. Vond hij niet zorgwekkend. En afgelopen vrijdag met 9+0 meette hij weer exact 9+0 Zou me niet te druk maken! Het is eigenlijk nog te klein om goed te meten.
Ja super he. Ben zelf echt even super beroerd. Drink bijna geen caffeine maar weet dat vroeger echte coca cola goed hielp tegen misselijkheid dus probeer dat nu even.
Ooh mijn borsten lijken te krimpen en ben nu dus echt in paniek ik wouw dat ik in een winterslaap kon gaan.
Sorry voor de late reactie! Mijn echo was gelukkig goed maandag. Hartje klopte goed en er was 2mm bij. Schijnbaar is het vruchtje minder groot dan verwacht. Heb vandaag wel ineens oranje-roze achtige afscheiding... Maak me nu weer opnieuw zorgen! @Maan14 Ik wil ook wel een winterslaap houden! Snap je zorgen heel goed! Hopelijk betekend het niks! @Frummels Wat fijn dat je echo goed was!!
@Maan14 hoe is het nu? Hier vandaag ook weer een wat spannendere dag vanwege weinig kwaaltjes. Ik hoop heel erg dat ik morgen misselijk wakker word! Elf heb je nog meer gekleurde afscheiding verloren? Gelukkig was je echo maandag goed! Maakte mij al zorgen dat je niet online was gekomen.
Voor mijn gevoel nog steeds veel minder gespannen borsten volgens mijn man niet. Die zeg dat ik me eigen gek maak.
Hey meiden. Hier alles tot nu toe goed. Donderdag echo gehad en het is al een echt mensje van zo'n 3 cm. Zo mooi! Je kon bijna de vingertjes tellen. Alles zit er al op en aan. Verlies ook al lang geen bloed meer, alleen soms nog wat donkergelige afscheiding. Verliezen jullie wel eens wat afscheiding? O ja, mijn zoon weet het nu ook. Hij is zo blij!
wanneer mag je weer voor een echo? Voel je inmiddels alweer wat meer? Ik trek het momenteel ook slecht vanwege weinig symptomen. Ik word er zo onzeker van...heb een paar keer op het punt gestaan het ziekenhuis te bellen voor een echo maar toch niet gedaan. Hopelijk heb ik morgen wat meer vertrouwen, anders ga ik bellen, want zo trek ik het niet tot volgende week vrijdag denk ik...
wat leuk dat hij ook zo blij is. En zo fijn dat alles goed gaat met jouw kleintje in je buik! Ik verlies dagelijks afscheiding, maar gebruik ook 600 mg utrogestan dagelijks (vaginaal), dus dat helpt niet mee
A. 's maandag een gesprek ook meteen over mijn angste en of ik niet tegen een depressie aan hikt. De onzekerheid neemt me momenteel echt over. Vanochtend wel flink banden pijn bij het opstaan etc. En nu lage rugpijn van het hele dag staan en lopen zijn naar de intocht geweest te voet daar staan terug lopen etc.