Juni/Juli 2020 MMM Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 23 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Die onzekerheid is vreselijk he.. Ik begin nu langzaam wat vertrouwen te krijgen nu t al een echt klein mensje is, maar nog steeds bang dat het ons weer afgenomen wordt.

Ik gebruik ook nog steeds utro 600 mg. Progynova ook nog steeds.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik moest eigenlijk met de postitieve test al stoppen maar heb tot eind 6 weken kunnen rekken. Met utro die ik nog had.

Ik duim dat maandag alles weer goed is dan al weer bijna 9 weken.

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Achteraf gaan de weken best snel hè. Spannend maandag! Ik mag vrijdag weer, heb dan ook de termijnecho en heel uitgebreid gesprek.

Ik zit nu aan de hamka's chips en choco pepernoten. :oops: Gelukkig eet ik naast het snoepen, ook gezond.

4. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik heb vandaag weer roze afscheiding gehad. Heb daarnaast ook iets fellere buikpijn.
    Was totaal overstuur. Mijn man heeft het spoednummer van de verloskundige gebeld, omdat ik zo van slag was :oops:
    Durf bijna niet meer naar de wc...
    Mag eventueel wel om een echo vragen aankomende week, maar ze vroeg zich af of dat wel gaat helpen.

@Frummels Hoe is het nu met jou?

@Maan14 Bij mij gaan ze ook wat hulp regelen, ook omdat de angst mij totaal overneemt.
    Hopelijk helpt het ons beide.

@Memmiee Wat leuk dat je zoon het nu weet! En fijn dat het goed gaat!

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dikke virtuele knuffel!

Ik heb om 10.20 de echo en 11.35 bij de gyn. Neem mijn moeder mee en kunnen we tussendoor even in het restaurant eten.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Vandaag een goede echo en een goed gesprek met de arts. Hij vind mijn angsten gegrond en we moeten mentaal rekening houden met weer een vroeg geboorten. Maar nu wel goede controle bmh meeting en en evt optijd aan de weeën remmers en long rijpers.

Omdat ze me nu wel serieus nemen. Net mijn eerste B12 spuit laten zeten, volgende week nog een zodat de waardes goed blijven en moet de hypos onder controle zien te houden.

Verder was de echo perfect en heb ik volgende week vrijdag de termijn echo al. Hij zeg dat de beeb er goed uit ziet en de rest ook gewoon dus die angst moet ik wel los laten.

Bijgevoegde bestanden:

Frummels en Snoepjes vinden dit leuk.
  7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Maan14 wat fijn dat de echo goed was. En ook heel prettig dat ze je serieus nemen. Liever vaker controle dan 1x te weinig.

@Elfi meis wat een stress. Maar wat fijn dat de kleine het goed doet. Hoe is het nu?

@Frummels hoe is het met jou?

Hier alles goed! Aftellen tot vrijdag.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    @Maan14 wat goed om te horen dat jouw echo weer goed was, jeeeeeuj! Een arts die je serieus neemt, dat helpt ook!!!

@Memmiee super dat je meer vertrouwen begint te krijgen, je bent ook al zo ver! ❤️

@Elfi naar zeg jouw onzekerheid. Ik heb bij bloedingen of mega onzekerheid altijd een echo laten maken dus als dat even helpt om je weer iets rustiger te krijgen zou ik daar vooral gebruik van maken.

Hier gaat het weer wat beter. Na een weekend met weinig symptomen werd ik vanochtend mega misselijk wakker en ben dat de hele dag gebleven. Het is best intens, voel mij lichamelijk helemaal niet lekker, maar het maakt wel dat ik mentaal weer helemaal oké ga, bij al m’n miskramen nam m’n misselijkheid en gevoelige borsten namelijk af dus gevoelsmatig zit het nu nog steeds wel goed.

Snoepjes vindt dit leuk.
  9. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik heb vandaag alsnog een echo laten maken.
    Het hartje klopte niet meer :cry::cry::cry::cry:

Nu wachten tot mijn lichaam z'n werk doet.
    We zijn intens verdrietig. Kunnen alleen maar huilen. Wat onwijs kut is dit zeg!!
    Mag het na 5 jaar eindelijk een keer lukken... zijn we het na 8 weken alweer kwijt :cry::cry::cry::cry:

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oh meid wat afschuwelijk :cry: Geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Dikke knuffel.

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

O lieverd wat vreselijk....wat zullen jullie intens verdrietig zijn. Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel! Wat een naarheid zeg....eindelijk zwanger en dan wordt het jullie weer afgenomen...

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Eat een verdrietig nieuws heel veel sterke.

13. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank jullie wel :cry:
    Word een heel naar proces. We gaan het per dag maar bekijken.

Hopelijk hebben jullie allemaal een mooie en fijne zwangerschap! Knuffels voor jullie allemaal!

14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Niet te bevatten dit. Hoop zo dat jullie ooit dat wondertje krijgen waar jullie al zo lang op hopen. ❤

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb echt de hele dag al vreselijke hoofdpijn. Zeurderige kramp in hoofd en nek. Wil geen paracetamol nemen, maar menn het gaat maar niet weg o_O word er echt beroerd van.

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Mocht je informatie willen over miskraam opwekken dmv medicatie mag je mij altijd een pb sturen, ik heb dat drie keer gedaan.
    Nogmaals heel veel sterkte!

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    wat naar meis...ik was er zelf ook altijd heel terughoudend mee, maar paracetamol ‘mag’ gewoon hé. Hopelijk is het snel over.

18. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik hoop het ook van harte...

19. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Pff 3 keer is ook veel zeg! Ook heel naar!
    Maar dank je wel!

20. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hoe is het hier meiden? :)

Deel Deze Pagina