Kan idd nog alle kanten op zei ze. Wat me opzich ook wel logisch lijkt nu ik er meer over na heb gedacht.. maar ja, had het liever anders gezien natuurlijk.
Heeft 1 van jullie trouwens wel eens blaasontsteking vroeg in de zwangerschap gehad? Ik 1 keer ergens rond 30 weken ofzo. Weet nog van toen dat het toen heel anders voelde. Ik heb de laatste tijd af en toe, en nu vanavond ook weer, een soort van kramp gevoel wat verderop in de zwangerschap een beetje lijkt op een harde buik (buik is alleen niet hard) en heel klein beetje gek gevoel bij plassen. Maar kan me niet voorstellen dat een blaasontsteking nu al zoveel anders is dan wanneer je niet zwanger bent. En dat het toch gewoon zwangerschaps kwaaltjes zijn. Sowieso vandaag wel weer iets meer kwaaltjes, dus dat is wel fijn. Niet extreem veel, gewoon af en toe wat, maar toch wel fijn edit: ik bedenk me dat het ook mijn darmen kunnen zijn. Ik was na het eten echt een uur steeds keihard aan het boeren. Hield maar niet op. Eerder ook al gehad. Misschien heeft het daar mee te maken
@Palmpje oh wat verschrikkelijk die onzekerheid inderdaad.. maar het kan inderdaad nog echt alle kanten op! Tegen mij zeiden ze dat het hartje rond de 6,5 week gaat kloppen maar kan aantal dagen verschillen bij iedereen natuurlijk... ik duim keihard voor je mee! Ik ben niet zeker van mijn eisprong dus beetje lastig. Ziekenhuis telt cyclus 28 dagen, maar dat geloof ik niet.. denk eerder aan 30-32 dagen, ook aan de hand van de testen dus ik heb ook tussen de 6.5 of 7.2 echo.. Verloskundige bood me aan om nog eerder een echo te doen maar heb ik afgeslagen omdat ik inderdaad ook bang was voor onnodige onzekerheid..
Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 2 juli ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* Afspraken/echo’s Palmpje - 3 november - herkansing echo LisaW27 - 9 november - eerste echo Do1981 - 9 november - eerste echo Palmpje - 10 november - eerste echo fertiliteitsarts Mika1988 - 10 november - eerste echo Palmpje - 12 november - intake vk + echo Geneeke - 13 november - eerste echo fertiliteitsarts LisaW27 - 19 november - intake vk + echo Mika1988 - 23 november - intake vk + echo Geneeke - 24 november - intake vk + echo
@geneeke heel verstandig om de echo niet verder naar voren te trekken! hier vanmorgen met vervelend gevoel opgestaan. Ik kan er gewoon geen vertrouwen in hebben. Vanmorgen beetje krampachtig gevoel en de hele tijd is dat vanmorgen beetje sluimerend op de achtergrond aanwezig. Het kan erbij horen. Maar alles bij elkaar heb ik er gewoon geen goed gevoel over. herkennen jullie dat, soms dat gevoel hebben? Ik voel me ook totaal niet zwanger. Ik weet ook niet goed meer hoe dat bij mijn zoon was. Weet wel dat ik toen in het begin extreem onzeker was. vandaag wel weer gevoeligere borsten heb ik het idee. Maar al 2 dagen vrijwel niet misselijk geweest
Hier momenteel zwanger ten top. Waar ik eerst geen symptomen had, kan ik er nu ook niet meer omheen en voel me met momenten goed beroerd. Hopelijk gaat het in het 2e semester beter. 2e zwangerschap is wel stuk pittiger met een 15 mnd oude dreumes in huis. Komende week maar 1 nachtdienst en week erop de echo. Ik heb er wel vertrouwen in durf ik nu te zeggen.
wanneer begon dat gevoel voor jou? Het gevoel dat je echt voelde zwanger te zijn? je bent net iets verder, dus daar hou ik dan maar beetje aan vast dat daar het verschil misschien nog in zit.
Week geleden? Vorige nachtdiensten nog niet zo een last gehad maar deze ronde trok ik het echt niet. Ik gebruik verder geen medicatie wat het kan misleiden.
Wat vervelend dat je er geen vertrouwen in kunt hebben. Ik herken het niet.. ik heb juist een goed gevoel bij deze zwangerschap, maar of dat iets zegt? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me bijna geen moment zorgen gemaakt. Had weinig kwaaltjes maar had er gewoon een goed gevoel bij. Deze keer ben ik veel meer onzeker omdat ik bijna geen kansen meer heb hierna... Bij mij wisselt de misselijkheid constant af. Donderdag heel de dag misselijk, vrijdag de hele ochtend, gister helemaal niet, vanmorgen weer een beetje
Dank voor jullie reacties. Mijn conclusie blijft iedere keer hetzelfde, zit niets anders op dan afwachten. het feit dat ik er geen heel goed gevoel over heb komt vooral door het eerst wel op komen zetten van misselijkheid/wee gevoel, maar dat het nu al 2 dagen weer vrijwel weg is. Ik hoop van harte dat ik daar over een tijdje met weemoed aan terugdenk. Hoop nu echt dat ik me snel weer slechter voel, haha
Ik denk dat het terugkomt. Hier ook wel eens dagen minder last en erna merk je het weer overduidelijk. Konden we de klok maar vooruit zetten dat in ieder geval de 1e 12 weken om zijn. Dadelijk als afspraken eenmaal lopen gaat het snel.
Pff sinds gisteravond zat ik in de stress, tot net. Ik kreeg gisteravond een bloeding, oud bruin en helder rood. Ik had geen buikpijn oid. Vrienden van ons (een koppel) waren toen bij ons. Zij zei bel meteen de verloskundige. Dat heb ik gedaan en moest even de nacht afwachten en deze ochtend bellen. Vanochtend gebeld en mocht even komen voor een echo om te kijken of het vruchtzakje op de goede plek zat en of het de goede grote had voor dit termijn en dat ze geen bloedingen zouden zien. Dus we hebben om 10:00 een echo gehad en alles was goed en we hebben zelfs een kloppend hartje gezien. Dus wij zijn enorm opgelucht en super blij.
Ik hoop het ook. vanmorgen wel weer de hele ochtend heel veel aan het boeren. Borsten zijn wel echt weer gevoeliger dan gisteren. Niet dat opgeblazen gevoel in borsten, maar gewoon erg gevoelig met soms een steek. Buik is nu weer vrij rustig
Hier net gebelt met werk omdat ik de nachtdiensten niet trek. Deze week heb ik er maar 1 en die draai ik gewoon. Vanaf volgende week weer 6 achter elkaar volgens planning. Als het niet gaat moet ik gewoon aan de bel trekken en kijken we voor andere oplossingen. Wel fijn dat er rekening mee gehouden wordt. Nu alle tijd om uit te kijken naar de echo volgende week dinsdag ♡