Juni/Juli 2021 MMM mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Palmpje, 19 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Hier begon ik gister in de loop van de dag mijn borsten al weer meer te voelen. Gister bij uitdoen bij bh was het vrij pijnlijk. Vannacht ook slecht geslapen omdat ik niet lekker kon liggen. Gelukkig vandaag dagje vrij toevallig, erg fijn.
    Begint ook een soort latente misselijkheid op de achtergrond aan te komen. Krijg vandaag wel weer wat meer vertrouwen daardoor.
    Gisteravond ook gestopt met de utrogestan (gistermiddag al de laatste genomen). Zo fijn om daar weer vanaf te zijn.

fijn dat ze op je werk zo flexibel reageerden @Mika1988

Ik zie er tegenop om rest van deze week te werken. Kon me vorige week ook al slecht concentreren. Heb best veel te doen deze week en ben er zo met mijn hoofd niet bij. Pfff

2. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik ga me heel voorzichtig hier ook melden. Vandaag 4+3 zwanger van een cryoterugplaatsing. Dit is ons 2e kindje. Heb voor ons 1e kind en voor deze zwangerschap een MA gehad dus vind het heel moeilijk vertrouwen te houden. Afgelopen week veel steekjes etc gevoeld, tot zo ineens verdwenen. Testen lopen wel op en vandaag weer soort groeipijn in m’n liezen. 24 november voor echo dus nog paar lange weken te gaan. Ook testte ik dag na TP positief op Corona maar daarover lees ik niet echt verontrustende berichten mbt zwangerschap.

Do1981 vindt dit leuk.
  3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    gefeliciteerd!

Ik ben dan precies 1 week verder en volgens mij @Palmpje weer precies 1 week verder.

Schrikken dat je Corona hebt opgelopen. Hoe voel je, je eronder? Veel klachten?

Volgens mij heb ik het eerder gelezen idd, vrouwen die net zwanger zijn met Corona. Heeft gelukkig niet echt impact als ik het zo las.

ben je lang bezig geweest voor de 2e? Ik zie een zoon uit dec 2017. Wij hebben een zoon uit aug 2017. Zijn bijna 2 jaar bezig geweest in ziekenhuis. Was/is echt heftige tijd.

4. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Welkom @Punto !
    En voorzichtig gefeliciteerd! Wat een spannende tijd is het hè.
    Ben ook benieuwd naar je klachten betreft corona. Beterschap in ieder geval!

Punto vindt dit leuk.
  5. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Bedankt! Klachten waren hele milde keelpijn en daarna benauwdheid. Na een week werd ik ook verkouden. Verder gelukkig geen koorts of hoesten gehad. Voel me nu ook weer goed gelukkig.
    Wij zijn ruim een jaar bezig geweest, eerste poging/punctie raakte ik zwanger maar helaas bij termijnecho een MA ontdekt. Hele lange nasleep van gehad en helaas geen cryos. Toen een punctie met 1 terugplaatsing zonder resultaat. Dit was de eerste cryo van ICSI-3, eerste terugplaatsing niet zwanger geworden.
    Het blijft inderdaad heel spannend, vorige keer was de eerste echo ook goed en daarna niet meer. Blij zijn en bezorgd zijn wisselt zich dan ook behoorlijk af.

6. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    @Punto
    Welkom en gefeliciteerd!
    Wat vervelend dat je Corona hebt, ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Punto vindt dit leuk.
  7. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    flink lange weg zeg. Heftig de miskraam met 8 weken. Merkte je daar iets van? Is er een oorzaak gevonden?

trouwens wel mazzel dat je niet eerder Corona hebt opgelopen. Lijkt me echt super balen als daardoor je terugplaatsing niet door kan gaan.

maar wie weet heb je het daar juist wel opgelopen

8. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    hoe gaat het bij jou vandaag Lisa? Al een beetje bijgekomen van dit weekend?

9. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017
    635
    528
    93
    Vrouw
    NULL
    Limburg
    Hier ouderschapsverlof aangevraagd voor 4 uurtjes per week. Geeft ook weer iets verlichting.

@Punto gelukkig milde klachten betreft corona. En inderdaad een pittige weg voor jullie geweest!

10. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Welkom, en gefeliciteerd! Gelukkig voel je je alweer goed. Lijkt me toch wel vervelend om te krijgen als je zwanger bent. Hopelijk mag deze zwangerschap alles goed gaan!

11. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Oh meiden, wat ik gister zei is nu al waarheid. Ik voel me verrot. De symptomen zijn back with a vengeance. Ik ben ongelofelijk moe, duizelig, weeïg. Voelt alsof er watten in mijn hoofd zitten. en dat boeren gaat maar weer de hele tijd door.

man is nog niet thuis. Eten gemaakt voor mij en kleine. Wereld prestatie vind ik.

moet echt even met man gaan praten dat hij komende tijd niet zo laat thuis kan komen. Trek ik echt niet als ik me straks iedere dag zo voel.

maar het fijne is dat het wel vertrouwen geeft dat het goed zit. Begin er langzaam aan echt vertrouwen in te krijgen, zo fijn

Punto, Palmpje en LisaW27 vinden dit leuk.
  12. LisaW27

LisaW27 Bekend lid

4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Gelukkig wel. Vandaag ontzettend misselijk! En als ik dan die blauwe fles van moeders voor moeders open.... OMG! :|

Hoe gaat het bij jou?

13. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    zie hierboven. Voel me best verrot. Fijn dat de symptomen lekker doorzetten bij je. En vooral fijn dat er geen bloed meer te bekennen is verder

Eigenlijk zou ik als ‘gebruik maker’ natuurlijk mee moeten doen aan moeders voor moeders. Heb het de vorige zwangerschap niet gedaan en nu ook niet. Ik vind het allemaal zo stressvol dat ik dat er niet ook nog bij kan gebruiken. Best wat vriendinnen van mij die geen traject hebben gedaan hebben wel meegedaan. Ik zie het altijd als zijnde dat zij het in mijn plaats hebben gedaan.

super goed van je dat je het wel doet!!

LisaW27 vindt dit leuk.
  14. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    Ik merkte dat m’n symptomen verdwenen. Had een goede echo met 7+4 en waarschijnlijk vlak daarna misgegaan. Maar verder niks, moest op gang gebracht worden. Geen oorzaak gevonden, hebben onderzoek herhaalde miskramen gehad.
    Corona heb ik al eerder opgelopen, waarschijnlijk al ziek tijdens de TP want testte die volgende ochtend positief. Geen idee waar ik het heb opgelopen.

Fijn en lastig dat je symptomen weer keihard terug zijn ;)

Hier geen MvM, heb ooit bloedtransfusie gehad en dan mag het niet meer.

15. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat een en nare ervaring. Heb zelf 1x biochemische zwangerschap gehad (2e iui), daarna goede zwangerschap voor onze zoon (3e iui)
    Na zijn geboorte na dik jaar weer naar Ziekenhuis gegaan. Toen eerst 6x iui gehad en helemaal niks.
    2e terugplaatsing een miskraam ergens tussen 5-6 weken (was toen al langer aan het bloeden) en dit is nu de 6e terugplaatsing. Allemaal uit 1 punctie gelukkig. Lijkt me echt verschrikkelijk om na al kloppend hartje te hebben gezien dan toch afscheid te moeten nemen.

heb zelf 2 vriendinnen die erg ver in de zwangerschap kindje zijn kwijt geraakt. Dat was vorige zwangerschap nog korter terug. vanaf circa 28 weken was ik toen medisch. Hoeveelheid keer dat ik weer belde dat ik dacht dat er wat was. Mocht gelukkig altijd direct komen voor controle.
    het blijft gewoon een onzeker proces

16. Punto

Punto Actief lid

9 jan 2013
    442
    381
    63
    Vrouw
    @Palmpje Had nog even terug gelezen, heb jij straks weer een echo? Spannend! Hopelijk nu meer en beter te zien.

Palmpje vindt dit leuk.
  17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik durfde hem zojuist aan... had eigenlijk 2-3 verwacht maar dit geeft me weer een vertrouwens boost :oops:

Bijgevoegde bestanden:

LisaW27, Do1981, Mika1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Klopt ja! Om 18:20. Vind het echt zó spannend!!

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik duim keihard mee voor jullie ❤️

Palmpje vindt dit leuk.
  20. Mika1988

Mika1988 Bekend lid

10 apr 2017