Oh spannend dames deze week! Ik duim voor jullie allemaal! Ik heb na 2 dagen niks voelen en veel twijfels, vandaag ineens toch weer symptomen. Hou er in m’n hoofd sterk rekening mee dat het niet goed is, kan het meevallen. Dat geeft me wel wat rust merk ik. En vandaag toch stiekem iets meer vertrouwen. Lange weken hoor.. En dan de quarantaine vanwege Corona erbij, gelukkig mag ik nu weer naar buiten.
Ik mocht om 8:30 dus ben al geweest. Alles is goed! Hartje klopt mooi snel en vruchtzak is precies het termijn wat ik nu zou zijn.
Wat fijn @LisaW27 ik mag zo iets na 11. Ik begin echt stil zenuwachtig te worden. Net nog een meeting voor werk en sinds ik opgehangen heb gieren de zenuwen door mijn lijf.
Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 2 juli ♡ Do1981 - 39 jaar - 2e kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* 9 juli ♡ Punto - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ♡ Lisa280887 - 31 jaar - 1e kindje 16 juli ♡ Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje Afspraken/echo’s Do1981 - 9 november - eerste echo Palmpje - 10 november - eerste echo fertiliteitsarts Mika1988 - 10 november - eerste echo Palmpje - 12 november - intake vk + echo Geneeke - 13 november - eerste echo fertiliteitsarts Lisa280887 - 17 november - eerste vroege echo (ligging vruchtje ivm eerdere bbz) LisaW27 - 19 november - intake vk + echo Mika1988 - 23 november - intake vk + echo Punto - 23 november - eerste echo Fluffyfishy - 23 november - eerste echo Geneeke - 24 november - intake vk + echo Fluffyfishy - 26 november - echo fertiliteitsarts
Hier geen goed nieuws helaas. We hebben even mogen genieten weer van het idee. Eerst leek de vrachtzaken vrijwel leeg. Later was er toch wel iets te zien, maar veel te klein voor termijn. Natuurlijk is er altijd een theoretische kans, maar het is zeer waarschijnlijk niet goed. Het feit dat ik een dag te laat positief had getest en hcg ook relatief laag was en vrijwel niet misselijk waren voor mij allemaal al slechte tekens. Helaas klopt dat dus ook ben ontzettend verdrietig. Heb het heel druk op werk. Heb alles afgezegd en lig op de bank. lief dat jullie zo meeleefden. vrijdag weer terugkomen
Ah nee wat ontzettend jammer Had echt op goed nieuws gehoopt. Je gevoel zat jammer genoeg toch goed... echt zo balen zeg!! Wil je heel veel sterkte wensen om dit te verwerken. Dikke knuffel voor jou!
Oh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en lekker op de bank blijven liggen. Ik ben toch benieuwd naar vrijdag.