Hopelijk mooie echo net @Palmpje Sterkte nog @Do1981, hopelijk snel weer positief nieuws! @Mika1988 dat is wel vervelend! Ik moet nog een weekje wachten op de echo. Ondertussen wel flink misselijk, hele dag door wel. Eten helpt vaak wel even maar vind t wel pittig met een peuter om me heen. Nog niet hoeven spugen gelukkig.
En weer geen duidelijk beeld.. mn baarmoeder ligt nog steeds in gestrekte stand dus het was weer net zo moeilijk in beeld te krijgen als vorige week. We zagen het hartje duidelijk en heel snel kloppen maar meer ook niet. Een meting was eigenlijk onmogelijk maar toch geprobeerd en kwam uit op 7.6 terwijl ik 8.4 ben vandaag. Maar ja, heel slecht beeld dus of ik me daar nou echt zorgen om moet maken? Ook zag hij geen dooierzak. Maar door het slechte beeld kon hij ook niet zeggen of die er echt niet zit. De arts heeft me een verwijsbrief meegegeven voor het ziekenhuis. Hij wil heel graag een second opinion van een gynaecoloog en dan een uitwendige echo. Ik word vandaag of morgen teruggebeld voor een afspraak. Spannend weer...
Bedankt lieverds! Wij zijn gisteren al geweest, ik was vergeten de datum aan te passen! ons frummeltje zit in mijn baarmoeder! Dat was voor gisteren even het belangrijkste. Nog geen hartactie maar het is ook nog erg vroeg (gisteren 6+2) Volgende week dinsdag gaan we naar de vk en de 30e weer in de kliniek. Lekker vaak spieken haha! Maar denk dat dat wel goed is. Ik ben enorm onzeker... De ervaring in de kliniek gisteren was niet fijn. De arts deed enorm kortaf en we stonden letterlijk 5 min na aanvang afspraak weer buiten. Belachelijk. Ik heb gevraagd of we de 30e bij een andere arts kunnen en dat kan gelukkig.
Wel vervelend maar iig wel een kloppend hartje gezien. Lijkt me ook wel een geruststelling. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog gaat zien.
Ik heb echt meerdere keren per dag last van menstruatie achtige krampen, ben nu 5 weken en 4 dagen. Zijn er meer die dit hebben?
@Palmpje wel een eigenwijsje hoor. Wel fijn dat je een kloppend hartje zag maar ik begrijp wel dat je dat kleine frummeltje ook wel eens mooi in beeld wil @Lisa280887 ooh wat fijn, nu aftellen naar de volgende echo
@Palmpje kleintje houdt het wel spannend! Zal me niet druk maken om de meting. Duidelijk geen goede meting geweest. @Lisa280887 Fijn dat het nu wel op de goede plek zit. Hele geruststelling lijkt me. Moet toegeven. Kijk zelf ook enorm uit naar de echo maandag. En dan hebben we hem pas om 19u...
Vandaag weer echo gehad. Hartje klopt goed maar vruchtzakje is erg klein.. toen ik vroeg of ik blij mag zijn of me zorgen moet maken, zei ze, ik moet eerlijk zijn, het is spannend... volgende week terug om te kijken hoe het er dan uit ziet. Ik zit dus helemaal in zak en as Dit is de foto van vandaag. .
Meting loopt ook achter of is er niet goed kunnen meten? Wat een spanning voor je... heel veel sterkte.
Ooh palmpje wat een onzekerheid. Die metingen zijn idd onbetrouwbaar voor de tien weken. Hopelijk een groeispurt tegen volgende week. Hele dikke knuffel ❤
Hoeveel echo's heb je nu gehad? 4? Is al balen van de ligging van je baarmoeder maar dit maakt de onzekerheid alleen maar groter.
O @Palmpje wat een onzekerheid heel vervelend dat ze je ook niet gerust kunnen stellen. Wat is je gevoel er zelf bij?