Wat fijn dat ze daar in mee gaan! Mijn vk maakt echt geen extra echo’s haha. Ik heb maandag mn echo daar maar als zij weet dat ik al een echo gehad heb dan mag ik die echo daar niet eens van haar. Dan zou ik alleen termijnecho mogen. Maar ik hou mn mond want ik wil die echo heel graag haha.
Oh dat is bij ons helemaal niet zo. Ze zegt bel maar wanneer je wilt als ik plek heb is het geen probleem.
Echt heel fijn! Ik woon in een klein dorp dus we hebben ook maar 1 vk. Was anders echt wel naar een ander gegaan
Wel vervelend. In ons dorp is geen vk (heel klein dorp) wij moeten een dorp verderop. Maar alles ligt in de buurt dus helemaal prima
In welke hoek van Nederland wonen jullie allemaal? Ik kom oorspronkelijk uit Zuid Limburg maar ik ben via Amsterdam in de Achterhoek beland.
Hier het zuidelijkste puntje van Nederland. @LisaW27 Wel fijn dat je op eigen verzoek extra echo krijgt! Dacht al aan termijnecho maar besef nu pas dat die afspraak wel heel snel al is. Ik heb maandag echo met 9+4 weken. Zal ook wel snel erna termijnecho krijgen.
Sorry dames door alle hectiek Ff niet aanwezig geweest.. Vandaag weer echo gehad en alles ziet er nog steeds heel goed uit!
@Palmpje Misschien wil je dit niet horen, en ik hoop ook dat het bij jou heel anders mag verlopen.. maar het verhaal komt heel bekend voor helaas en liep dus ook niet goed af. Bij Marley lag ze eerst ruim een week achter, erna was het vruchtzakje heel klein (zie foto). Achteraf gezien waren dat allemaal al tekenen dat het mis was.. Ik duim keihard met je mee.
Was natuurlijk al gaan zoeken op internet en kwam toen jouw verhaal ook tegen hier op zp.. Kan alleen maar afwachten nu.. blijft spannend.. Maar toch heb ik er nog steeds wel een goed gevoel bij. Hoeft natuurlijk niets te zeggen...
Mooie echo’s @LisaW27 en @geneeke. En wat een onzekerheid @Palmpje, ik duim hard voor je! Goede gevoel is hopelijk terecht! Ik tel de dagen nog steeds af, misselijk zijn blijft aanwezig. Nog geen contact gelegd met de vk, wil wel kijken wanneer de echo goed is, dat ik een extra echo kan krijgen voor de termijnecho aan. Vorige keer was het toen mis, vlak na de eerste echo. Wil nu niet weer 3 weken ertussen. Dus misschien bij ivf of anders vraag ik de vk. Ik kom uit het noorden, totaal andere kant dus
Zuid zuid zuid Limburg ook? Ik ook namelijk (nu niet meer) haha Volgende week is bij mij toevallig ook met 9+4 weken
Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 4 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e kindje* 9 juli ♡ Punto - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ♡ Lisa280887 - 31 jaar - 1e kindje 16 juli ♡ Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje Afspraken/echo’s Mika1988 - 23 november - intake vk + echo Punto - 23 november - eerste echo Palmpje - 23 november - intake vk + echo Fluffyfishy - 23 november - eerste echo Lisa280887 - 24 november - echo vk Geneeke - 24 november - intake vk + echo Palmpje - 25 november - echo ziekenhuis ivm vruchtzakje LisaW27 - 25 november - echo vk Fluffyfishy - 26 november - echo fertiliteitsarts Lisa280887 - 30 november - echo kliniek LisaW27 - 2 december - echo vk
Ik heb onze afspraken in de lijst erbij gezet! 2 echo’s omdat wij zo eigenwijs zijn gewoon alvast naar de verloskundige te gaan ipv te wachten op de kliniek. Vooral na onze eerste rotervaring met de zwangerschapsecho in de kliniek! Nu hadden we de vk al gepland staan maar we laten hem lekker staan!