Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 1 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 9 juli ♡ Punto - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ♡ Lisa280887 - 31 jaar - 1e kindje 16 juli ♡ Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Vally85 - 34 jaar -2e kindje 29 juli ♡ Feather - 29 jaar -1e kindje Afspraken/echo’s Lisa280887 - 30 november - echo kliniek LisaW27 - 2 december - termijn echo Vally85 - 4 december - 1e echo Fertiliteitscentrum Palmpje - 7 december - termijnecho Geneeke - 7 december - echo vk Geneeke - 7 december - gesprek UMCM Lisa280887 - 8 december - echo vk Feather - 9 december - eerste echo Geneeke - 10 December - termijnecho Fluffyfishy - 15 december - echo+gesprek gynaecoloog Feather - 16 december - intake vk + echo Fluffyfishy - 16 december - gesprek verpleegkundige Geneeke - 24 December - controle gynaecoloog Mika1988 - 29 december - echo echobureau LisaW27 - 6 januari - echo geslachtsbepaling Mika1988 - 7 januari - controle Mika1988 - 29 januari - 20 weken echo
Hier vandaag intake bij de gynaecoloog gehad.. ik blijf voorlopig onder behandeling bij zowel de verloskundige als het ziekenhuis, en voor bepaalde zaken dan ook Maastricht. Ze hebben wederom een echo gemaakt, eerst uitwendig geprobeerd en was alles wel te zien maar de meting kwam weer niet overeen. Erna inwendig gekeken en kwamen ze op 9+1 uit dus mooi op termijn. De gynaecoloog geeft aan dat ze 7dec in Maastricht waarschijnlijk meteen de termijnecho doen, aangezien ik dan 10+4 ben.. mochten ze dat niet doen dan staat er een afspraak voor 10dec in mijn eigen ziekenhuis. De gyn gaf ook aan dat het wellicht een goed idee was om me te overleggen binnen de POP poli, gezien de afgelopen periode.. ik heb gezegd dat ik er wel voor opensta en dan zien we vanuit daar wel.
Fijn dat de meting goed op termijn is! Dan hebben we tegelijk onze termijnecho Ook bij jou goede begeleiding, heel fijn!
Ze kan zo lang je zwanger bent toch ook iemand anders daar inplannen? Vind gewoon dat daar rekening mee gehouden mag worden. Misschien overdrijf ik? Ik zou het zelf gewoon echt niet willen en dus niet doen. Geen idee hoe andere er in staan.
Vreemd hoor. Ik werk ook in de zorg, bij ons is nieuw beleid dat je als zwangere niet bij verdachte of positieve coronapatienten mag werken tot 27 weken en na 27 weken zelfs geen patiëntencontact meer mag doen. Dus of vervangend werk of vervroegd met verlof. Geen overstijgend beleid? Of bedrijfsarts evt?
Ik heb echt vandaag zo'n rugpijn! Ook beetje pijn in mijn buik. Denk echt dat ik vandaag teveel heb gedaan. Hopelijk is het morgen weg
Inmiddels 6 collega's positief. Bezetting zal probleem worden ben ik bang. Moet dadelijk weer en zie er enorm tegen op.
Ohneeee vreselijk. In het onderwijs zijn er nu ook aanpassingen voor. Is er niemand boven je leidinggevende waar je naartoe kan?
Helaas niet. Al stond ik vandaag wel op de niet zieke bewoners dus misschien hebben ze er toch rekening mee gehouden?
Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 1 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 9 juli ♡ Punto - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ♡ Lisa280887 - 31 jaar - 1e kindje 16 juli ♡ Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Vally85 - 34 jaar -2e kindje 29 juli ♡ Feather - 29 jaar -1e kindje Afspraken/echo’s Lisa280887 - 30 november - echo kliniek LisaW27 - 2 december - termijn echo Vally85 - 4 december - 1e echo Fertiliteitscentrum Palmpje - 7 december - termijnecho Geneeke - 7 december - echo vk Geneeke - 7 december - gesprek UMCM Lisa280887 - 8 december - echo vk Feather - 9 december - eerste echo Geneeke - 10 December - termijnecho Fluffyfishy - 15 december - echo+gesprek gynaecoloog Feather - 16 december - intake vk + echo Fluffyfishy - 16 december - gesprek verpleegkundige Geneeke - 24 december - controle gynaecoloog Palmpje - 28 december - echo geslachtsbepaling Mika1988 - 29 december - echo echobureau LisaW27 - 6 januari - echo geslachtsbepaling Mika1988 - 7 januari - controle Mika1988 - 29 januari - 20 weken echo
Zwanger/uitgerekende datum 24 juni ♡ Mika1988 - 32 jaar - 2e kindje 25 juni ♡ Palmpje - 35 jaar - 2e kindje 26 juni ♡ LisaW27 - 28 jaar - 1e kindje 1 juli ♡ Geneeke - 28 jaar - 3e* kindje 3 juli ♡ Pompeloesje - 37 jaar - 4e kindje 9 juli ♡ Punto - 34 jaar - 2e kindje 10 juli ♡ Lisa280887 - 31 jaar - 1e kindje 16 juli ♡ Fluffyfishy - 31 jaar - 2e kindje 25 juli ♡ Vally85 - 34 jaar -2e kindje 29 juli ♡ Feather - 29 jaar -1e kindje Afspraken/echo’s Lisa280887 - 30 november - echo kliniek LisaW27 - 2 december - termijn echo Vally85 - 4 december - 1e echo Fertiliteitscentrum Palmpje - 7 december - termijnecho Geneeke - 7 december - echo vk Geneeke - 7 december - gesprek UMCM Lisa280887 - 8 december - echo vk Feather - 9 december - eerste echo Geneeke - 10 December - termijnecho Fluffyfishy - 15 december - echo+gesprek gynaecoloog Feather - 16 december - intake vk + echo Fluffyfishy - 16 december - gesprek verpleegkundige Geneeke - 24 december - controle gynaecoloog Palmpje - 28 december - echo geslachtsbepaling Mika1988 - 29 december - echo echobureau LisaW27 - 6 januari - echo geslachtsbepaling Mika1988 - 7 januari - controle Mika1988 - 12 januari - suikertest Mika1988 - 29 januari - 20 weken echo
Ow ik kreeg geen meldingen meer Alles goed hier. Veel last van de misselijkheid wel. Welkom @Vally85 en @Featherr en nogmaals gefeliciteerd
Ja gelukkig stuk beter. Al blijf ik wel echt last hebben van pijn in mijn darmen/buik. Voelt soms echt alsof ik ongesteld moet worden. Meer die daar last van hebben? Zolang ik geen bloed zie probeer ik rustig te blijven maar vraag me dan meteen af of bloed niet wordt tegen gehouden door de lutinus en progynova.
Heb daar de eerste weken ook echt last van gehad, het gevoel van menstruatie krampen. Dat is nu bijna over maar soms heb ik het nog.
Zo onzeker is deze tijd Ben zo bang dat het misschien al mis is gegaan maar dat de medicijnen het tegen houden en pas 9 december echo. Drama Zodra de krampen weer weg zijn durf ik weer iets meer los te laten en gewoon te denken dat het goed zit. Heb nog steeds last van kwaaltjes. Mijn buik is nu al helemaal opgeblazen en sommige mensen zien het zelfs al gister vertelde we het schoonmoeder + vriend en die zei al, je ziet al een buikje 5 weken