@Do1981 wat een onzekere periode is het he Ik snap je gevoel heel goed. Al zeggen de kwaaltjes echt niks maar mij maakt het soms ook onzeker.. Ik ben zo gespannen over 20 min de echo. Kan wel huilen van de spanning!
Oeh meid, heel veel sterkte! het is echt zenuwslopend. Nu in de loop van afgelopen uur ofzo is weer heel erg het gevoel alsof ik ongesteld moet gaan worden op komen zetten. Soort van opvlieger had ik ook. Dan krijg ik het helemaal warm. maar begin ook beetje last van hardere ontlasting te krijgen (sorry indien to much info). Eet best veel vezels, normaal nooit last van. Jullie ook last van en wat doe je er tegen? deze weken zijn echt killing.
Ik heb daar ook last van en vooral obstipatie. Verloskundige zei activia eten. Zelf eet ik nu 2 kiwi’s op een nuchtere maag en 1 activia. Bij mij werkt het.
Ah nee. Hoe ver ben je dan nu? 6+1 toch? Op zich hoef je dan geen kloppend hartje te zien toch? en waar was je dan nu? Heeft diegene ook heel gevoelige apparatuur?
Kan te vroeg zijn ze. Ze vroeg of ik wel zeker ben dat ik 6.1 ben, maar ja dat is dus zeker. Kan ook late innesteling zijn maar ik denk juist dat die vroeg was, aangezien ik al snel symptomen kreeg.. Zij heeft wel gevoelige apparatuur. Was uitwendig goed te zijn. Beter zelfs dan inwendig
maar je hebt toch ook utrogestan gebruikt? Dus symptomen zeggen dan niks. En sowieso zijn symptomen geen absoluut iets. en nu? Wanneer mag je weer langskomen?
Ik was al heel snel misselijk.. daardoor dacht ik het. Maar goed we weten het toch niet. Kan alleen maar afwachten.. Dinsdagavond krijg ik herkansing bij echobureau waar ik gister was..
spannend meid. Hopelijk dan meer te zien! Begrijp ik het dan goed dat je deze echo’s dan ergens anders laat doen dat de eerste ‘officiële’ echo bij ziekenhuis/kliniek? omdat dat te lang duurt of andere reden? Ben even benieuwd.
Dan begrijp ik het. Snapte het even niet. In kliniek is dan 7+3? Op zich is dat natuurlijk ook wel een prima termijn, want dan is die onzekerheid er niet meer. Dan moet je wat zien. maar ik snap je helemaal. Ik mag zelf met 6+3 en dat is vroeg. Maar dat heeft met van alles in voorgeschiedenis en medicatie gebruik te maken. Ik heb volgens mij late innesteling gehad, 1 a 2 dagen later. Dus ben bang dan met 6+3 nog niets te zien. het is zo dubbel. Je wilt zekerheid en zoekt daarom de grenzen op qua vroeg willen zien. Met risico dat het weer meer onzekerheid geeft
Na deze ervaring zou ik het echt niemand meer aanraden om het zo vroeg te doen. Mits het medisch noodzakelijk is natuurlijk.. Kliniek is met 7,4.. zij doen altijd vanaf de 7 weken
@Palmpje pff wat spannend weer zeg. Van de ene kant begrijp ik dat je niet zo lang kunt wachten op de eerste echo (dat heb ik ook) maar dit kan ook gebeuren zo vroeg en dat maakt je nog super onzeker. En misschien wel onnodig. Laten we het hopen!
Ze zei bij mij ‘vanwege mijn geschiedenis’ en ik heb toen niet doorgevraagd wat dan. Weet dus niet of het vanwege eerdere vroege miskraam is of vanwege de bloedverdunners die ik gebruik. 6+3 was vroegste mogelijkheid volgens mij. Maar ik denk dat het zomaar zou kunnen dat er dan nog geen kloppend hartje te zien is. Maar ga toch ook die datum niet naar achter verschuiven. ik snap die klinieken wel, beter vanaf 7 weken eigenlijk idd
Ziekenhuis zal niet voor niks dit termijn aanhouden. Liever zekerheid en langer wachten want dit is nogal wat extra stress.
Ja klopt. Vorige keer ging het wel goed met 6 weken dus daarom nu weer zo snel gedaan.. achteraf wel spijt
Ooh @Palmpje nog steeds spannend dus. Maar kan nog alle kanten op toch? Ik hoop dinsdag een fijn kloppend hartje voor jou ❤