Juni-juli 2022 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door Inaya1991, 23 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inaya1991

    Inaya1991 Bekend lid

    11 sep 2021
    544
    438
    63
    hier vorige week ook allemaal plat door de griep incl kleine M.
    Gelukkig bleven zijn bloedwaarden stabiel ( 2x wezen prikken)
    Hij knapt nu weer op , eet in de ochtend 1 A 2 stuks fruit gepureerd en in de avond wat groente. stukken / brood uit het vuistje heeft hij niks mee en laat hij gelijk vallen ..
    hij drinkt bijna de helft van zijn voeding zelf nu .. ben zo blij en trots! Hopelijk snel de sonde eruit!
    Hopelijk knapt R ook weer snel op! Zo zielig als ze ziek zijn!

    onze M heeft trouwens al 2 tandjes !
     
    Zuri en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.977
    9.922
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn dat M het zo goed doet!
    Hier is R gelukkig weer van de koorts af, wel nog aan t snotteren..
    Ikzelf ben gisteren flink ongesteld geworden, verlies zoveel, dat ik continu bijna doorlek, en voel me flauw in t hoofd en benen..
    Hoop dat t morgen beter gaat, anders even de huisarts bellen.. voel me weer precies zoals na de keizersnede, en was toen te wijten aan bloedarmoede, omdat ik een grote hoeveelheid bloes was verloren.
    Ik geef daarnaast ook nog borstvoeding, dus moet echt goed drinken en eten.. zeker nu, nahja hopelijk overleef ik vandaag.. vriend is op kantoor aan t werk, die komt wel naar huis als ik aangeef dat t echt niet gaat, maar dat zal ik niet snel doen.
    Vanmorgen ben ik wel bijna van de trapbgedonderd door de duizeligheid.. nouja, word vervolgd....

    R eet wel z'n groente en fruit en brood, ene dag beter dan de andere, hij heeft nog geen tandjes, wel komt er vermoedelijk wat aan haha :)
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.977
    9.922
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier sinds vandaag over op kv.. R viel al af begin december, nu nog meer, dus de keus was snel gemaakt.. hoe verdrietig ook..
     
  4. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.639
    1.983
    113
    Vrouw
    Fijn dat jullie weer opgeknapt zijn. Het is wat met al die virussen. Ik heb zelf met kerst een week plat gelegen, man en kinderen gelukkig niet.

    Ah, wat balen @Kimmetjuh90! Vooral omdat je zelf nog wel door wilde gaan. Hopelijk gaat R gauw door met groeien.
    Hoe voel je je zelf nu? Al wat beter als begin van de week?

    Hier gaat het nog steeds erg goed. N is een voorbeeldig kind wat dat betreft. Huilt nog steeds vrijwel niet. Alleen als er iets is en dat is dan overduidelijk (als ze zich pijn heeft gedaan bijvoorbeeld).
    Ze heeft in 1,5 week leren kruipen en is zelfstandig gaan zitten. Dat leverde wel even wat onrustige nachten op omdat ze alles moest verwerken.
    Nu maakt ze aanstalten om zich op te gaan trekken. :(

    Ik merk wel nu ze kan kruipen dat het gedaan is met de rust. Dat in combinatie met onze kitten sinds de kerst levert veel drukte op. Kat zit kind achterna of kind zit kat achterna :roflmao:

    Ene kant is het fijn dat ze zich goed ontwikkeld, andere kant vind ik het verschrikkelijk. Waar is mijn kleine baby gebleven? Aangezien dit toch echt de laatste is wil ik er zo lang mogelijk van genieten maar nu ze zo beweeglijk is gaat de tijd zo snel voorbij. Knuffelen wil ze bijna niet want ze wilt ontdekken. Het is slapen, eten, ontdekken, slapen enz. Tijdens het spelen komt ze af en toe een knuffel halen en gaat er dan gauw weer vandoor.
    Afgelopen weekend de box opgeruimd en gelijk op marktplaats gegooid. Kleding waar ze uitgegroeid is verdwijnt naar mijn schoonzus of kledingcontainer. Iedere keer verdwijnt er iets van het baby zijn.... Heb er al heel wat traantjes om gelaten. :cry:

    Morgen is ze alweer 7 maanden :eek:

    Tandjes heeft ze trouwens nog niet (oudste had de 1e 2 met 3 maanden). Wel alle tekenen (kwijlen, kauwen en rode wangen) maar nog geen verdikking te zien.

    Morgen ga ik kijken of ik haar in het karretje van de Albert Heijn kan zetten. Kan ik eindelijk weer eens de weekboodschappen in 1x halen :D
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.977
    9.922
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het bloeden nee mt gelukkig af, en voel me al wat beter ja :)
    Wat goed dat ze al kruipt en zelf naar zit gaat, R nog helemaal niet:roflmao:
     
  6. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.639
    1.983
    113
    Vrouw
    Fijn dat het al wat beter met je gaat!

    Ik vind het erg knap van N dat ze het al kan. Maar de tijd gaat echt zo snel.... Vind dat zo niet leuk... met een 3e lijkt het allemaal nog veel sneller te gaan.
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.977
    9.922
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat snap ik!
    R doet dus vrij weinig nog, dus die blijft wat langer baby:roflmao:
    Misschien nu die op fles zit dat ie sterker word en toch meer gaat doen, we gaan t zien :)
     
    Zuri vindt dit leuk.
  8. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hi dames hier ook af en aan zieke. En gewoon hele drukke weken achter de rug met erg veel geregel. Alle kids hadden wel wat. N is vlot zeg met de motorische dingetjes @Koekie1 hier indd ook nog weinig op dat gebied. Wij gooien ook alles gelijk op vinted en marktplaats of geven het weg. Ik heb er wel eens moeite mee in de zin van de tijd vliegt aan me voorbij. Maar nee ik hoef echt geen 4e meer. Ik was ziek van de buikgriep en moest flink spugen. Ik dacht terug aan toen ik HG had en die wekenlang elke dag moest. Non stop misselijk. Nee nee nee nee. Opluchting dat ik dat nooit meer ga hoeven meemaken.
     

Deel Deze Pagina