hahahaha geweldig!! oh ik kan daar zooooooo niet tegen. Krijg hij ook nog iets binnen? Daar ben ik dan zo 'bang' voor.
En zo ziet het eruit als hij zelf yoghurt eet. Daar heb ik ook een leuk filmpje van, maar het uploaden op you tube duurt mij te lang.
Ja hoor, wij voeren tussendoor. Maar dit was een potje voeding. Meestal is het vers en dat gaat zonder al te veel geknoei.
Ow Antje!! Hier kan ik dus echt niet tegen hahah.. Gelukkig jullie wel. Tis wel een heerlijk gezicht haha. @ Mamalous: Van het weekend is pas mn ei maar kan maar niet vroeg beginnen he haha..
@ Sarah, die emo momenten heb ik de laatste tijd ook veel vaker. Kan nu ook geen genoeg krijgen van het kleine mannetje. Wil het liefst 24 uur naast hem zijn. Met het eczeem gaat het nu goed. Hij heeft nog hier en daar wat plekjes, meestal in de holte's, maar weinig last van. Alvast veel succes morgen! Hopelijk is hij er helemaal overheen.
Het moet ook niet iedere dag zo'n knoeiboel zijn. Potjes en yoghurt wordt dan ook meestal gevoerd door ons. Maar soms moet hij het toch zelf doen, oefenen met de lepel hè.
oh zo leuk!!! Ik heb het vandaag voor het eerst aangedurfd. Deed gewoon een beetje bloemkool met aardappel in een schaaltje voor haar en de rest deed ik zelf. Nou er kwam amper iets van haar schaaltje in haar mond, maar goed ze houdt haar lepel dan ook echt neit goed vast
Jolan, vers eten doet Milan altijd met de handen. Ik geef hem wel altijd een vorkje erbij, zodat hij kan oefenen. Maar dat is nog wat moeilijk. In het begin verdween er heel veel op de grond, nu niet meer zo. Maar wij doen dat ook al vanaf de 8 maanden ongeveer.
Voor mij hoef je niks te laten hoor Mamalous! Als het me zou storen of iets trek ik wel aan de bel! Its all part of life!
Ik zit mega te hannesen op het andere forum, bericht geplaatst, nu weer kwijt. Wessel is helemaal over de rooie dus even geen tijd. Maar alles is oke! Ik probeer straks ff terug te komen!
@ Antje: Mijn man lag helemaal dubbel van de lach bij het filmpje van Milan. Hij vind m sprekend op Joas lijken. Heb ook wel foto's gezien waar ze echt op elkaar lijken! @ Grietje: HOI!!!!
@ Antje: Echt waar?? Is hij dus niet echt van je vrien/man??? Of was het een grapje haha.. Niet van mij man hoor want die is geen donor haha
Hihihi, Jannn dat was inderdaad een grapje. Ik heb net R wat foto's van Joas laten kijken. Bij de 1e foto die ik liet zien vroeg ik: wat vindt je van dit mannetje. Hij: een beetje op Milan lijken.
Ik had het zelf trouwens nog niet zo gezien, maar nu ik er op let zijn er inderdaad wel wat foto's erop tussen waarvan ik denk, ze konden wel broertjes zijn.