Hier wordt het ook al met de paplepel erin gegoten. Als die zich nu een rijke dame aan de haak slaat, kan hij huisman / vader worden En voor nu, hebben wij een goedkope poetsdame
Trusten Jannn. Grr mijn pc is zo traag. Vriendlief mag morgen eens alle foto's en filmpje op een cd'tje zetten. Want dit is niet leuk.
ok dan hier weer verder... sarah, ja die lekkere vent is die eikel die nu mijn ex is hahaha. en ben idd de mama van rebecca. die daar ineens weg was omdat mijn ex mij verboden had nog op zp te komen. hij had zelfs zijn familie ingezet om mij te controleren.
Zo lekkere vent is dat dan...vreselijk! Maar ik las dat je nu een hele lieve vent hebt! Dat is ook belangrijk natuurlijk! (misschien wel belangrijker!)
Jolan, K. krijgt al een tijdje geen flessen meer. Ze drinkt 1 beker melk bij het ontbijt, 1 beker bij de lunch en +/- 100 ml yochurt bij het avondeten (een grote danoontje oid) Antje; wat een geweldig filmpje!! C. wordt helemaal gek als K. zo eet!!! Ik vind het leuk Hij eet trouwens wel heel goed van de lepel! Dat moeten ze ook leren en tja, dit is dan het gevolg (i like it!) Stoere jas! Sarah, ik hoop dat het morgen goed gaat met Finn! Wat goed dat hij de vorige keer niet reageerde. Hier ook een stofzuigster... Zo leuk om te zien hoe ze willen helpen.
Hier ook een schoonmaker zeg ik ga maar poetsen en dan maakt ie alles schoon! Hier word soms zo geheten ligt er maar net aan hoeveel zin ik in rotzooi heb Hier ook alleen nog halfvolle melk bij ontbijt en lunch en toetje yoghurt Kouf hoe ist?
whahah Hij is echt heeeeeeel leuk. En waarom een lepel gebruiken? Met je handen gaat het veel makkelijker!
haha ja dat begrijp ik! Hij zat zelf ook maar een beetje onder. morgen maar weer die kleren aan toch. Die kunnen nog wel een dagje