Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Trusten Kejay en Koekie

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Antje: wat een fantastische filmpjes.
    Heerlijk! Zo hoort het! :)
    ga ze morgen aan H. laten zien die kan hier echt niet tegen. Die wil alles nog prakken en voeren zonder geknoei.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen, hier aan het werk tot 11.30 uur. Dan naar huis want een monteur komt... Hopelijk daarna weer gewoon internet!

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hey meiden,
    even een berichtje van het eiland!
    Gister bij mijn tante en fam geweest. Was erg verdrietig, maar ook wel weer fijn. Aankomende maandag is de begrafenis.
    Mijn ouders hebben nu even de afleiding van Nils en ons, wat ook prettig is voor ze.
    We gaan wel lekker vakantie vieren de komende dagen hoor! Is vanalles te doen hier, nu het nog vakantieseizoen is! In elk geval een avondje bios en uit eten met zijn tweetjes. Heb ik erg veel zin in!
    Oja, de boze heks fase is aangebroken (nou ja, beetje dan). Was alleen met Nils beneden vanmorgen. Alles koek en ei, komt papa op een gegeven moment de kamer binnen, en ik ben lucht! Hij wilde alleen nog maar bij papa zitten. Ik mocht hem ook niet optillen ofzo, dan was het gillen, haha. Vind het nu nog wel grappig eigenlijk

O, en ik ben TROTS! Nils kan zelf van de bank af klimmen. Ik heb het heel veel met hem geoefend, en nu kan hij het dus zelf! Dan ligt hij op de bank, eerst met zijn hoofd voor zeg maar. Maar dan draait hij zich zelf om, en laat zich zo van de bank afglijden zoals we geoefend hebben. Oooh, ik was zo trots, haha! Net meteen nog even aan papa laten zien, en ging helemaal goed!

Sarah: succes in het zkh. Ik hoop echt voor jullie dat er ook vandaag geen reactie komt! Zou zo fijn zijn als jullie kunnen uitbreiden met eten!
    Hier heb ik trouwens net zo'n ongeluk gehad met de tondeuze... Toen ook maar alles ultrakort gedaan.

Grietje: sterkte meid. Knuffel.

Antje: ik vond Milan en Joas ook al op elkaar lijken. In het begin vooral, toen ik jullie nog niet zo goed kende.
    Ik vroeg me trouwens af, noemen je vriend enzo jou ook Antje, of bij je echte naam (kwam hierop omdat je ook op het besloten Antje heet namelijk).

Koek: thanks liefie! Tis hier ondanks alles gezellig hoor. Wij gaan 'gewoon' vakantie vieren.
    Wanneer moet je man nu precies weer naar het zkh?
    80 Euro voor een jas is mij ook teveel hoor. Hoe mooi die ook is.

Ellen: wat een leuk jasje! Bij onze hema hebben ze zulke dingen echt niet... Is een erg beperkt assortiment. Hema heeft wel vaak leuke kinderkleding vind ik!

Verder weet ik het uit mijn hoofd niet meer zo...

@ de rest: zwaai!!

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oh nog wat, buggy verhaal gaat nog even verder.
    Had op mijn mail van afgelopen zondag nog steeds geen reactie gehad (mail waarin ik mijn geld terug wilde). Vanmorgen weer een mail gestuurd dat ik een reactie wenste op mijn mail. Krijg ik dus een mailtje terug:

Beste Femke,

Het bedrag staat voor het aankomende weekend op je rekening.

Met vriendelijke groeten,

Peter van Kaam,
    Baby&Tiener Megastore

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nou ik ben dus best wel flabbergasted nu... Da's toch idioot, dat ze geeneens excuses maken oid?? Wil dat bedrijf nu klanten of niet? Ik vind het echt belachelijk!

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Als ze hun beloftes zo goed nakomen, dan kan ik fluiten naar mijn geld...

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Sparkie, gezellig naar de film en uit eten. Af en toe is het even nodig tijd met zijn tweeën.
    Wat goed van Nils! Sinds Milan dat kan laat ik hem ook gerust wel eens alleen op de bank zitten.
    Mijn vriend noemt mij gewoon bij mijn naam. Mijn beste vriendinnen zeggen vaak Antje.

@ Pino, dat is dan een lekker kort werkdagje voor je. En straks eindelijk weer internet.

Hier is Milan net door oma en opa opgehaald. Ze gaan naar de dierentuin, ergens in Duitsland. Heb ik zometeen mooi de tijd om lekker te poetsen etc. Dan hoeft dat morgen niet en kan ik lekker genieten van het mooie weer wat ze melden en mijn kleine man.
    Vanmorgen weer een ochtend zonder geschreeuw. Ik hoorde hem om 9.15 uur vertellen in bedje. Hij heeft netjes gewacht totdat zijn pap op was.

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Als je je geld niet terug krijgt kun je denk ik wel aangifte tegen ze doen. Dan krijg je het alsnog wel, denk ik zo.

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Kom net tot de ontdekking dat de nijntjes koekjes van bolletje koemelk vrij zijn. Dat wist ik helemaal niet. Gezien het in de bambix koekjes wel zit, was ik ervan uit gegaan dat het daar ook in zit.

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    geweldig filmpje!:D

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goeiemorgen, een redelijke nacht gehad. Voel me wel beter alleen die krampen zijn echt niet fijn. Zolang ik maar een beetje rond blijf lopen gaat het nog het beste. Maar goed dat ik nog van alles te doen heb aangezien vanmiddag en vanavond verjaardags visite komt. De tranen zitten wel vreselijk hoog dus we zien wel wat er van komt.'

Misschien herkenbaar voor jullie, de 3e of 4e dag na de bevalling voelde ik me net zo. Kan om alles janken:).

We proberen er een leuke dag van te maken, gelukkig is mijn jarige man super lief voor me. (jank jank):)

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Grietje, ik vind het knap van je dat je de verjaardag door laat gaan. Hopelijk kom je de dag goed door. Knuf!
    Oja en van harte gefeliciteerd met je mannetjes verjaardag!

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik heb graag mensen om me heen, als ik op de bank blijf zitten prakken wordt ik ook niet vrolijker. En er komt alleen wat familie en echt goeie vrienden. En mocht ik toch in tranen gaan oid, nou ja, so bee it denk ik dan maar. Mijn eerste ingeving van geheim houden werkt niet, krijg er alleen maar meer spanning van. Ik kan echt zo slecht liegen, en voel me daar dan weer beroerd van.
    Het is gebeurt, ik kan het helaas niet terug draaien, maar op de één of andere manier toch maar weer de draad oppakken.

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dat is ook zo. Je hebt dan ook afleiding.

@ Mamalous, gaat het vandaag wel door met de foto's?

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@sarah ooh gadsie haha! en dat hij het zelf gewoon lekekr vond die banaan:D
    wat houdt die testdag precies in voor Finn?
    Haha nee zie het ook nu pas, wel toevallig ja, maar niet met opzet:p
    ja ik koop geregeld wat bij de Hema vind het erg leuk.
    Prachtig he rode haren. Straks heeft Finn misschien ook wel een grote volle bos.
    hoop dat je je studiefinanciering op tijd krijgt. Je moet volgende week dus beginnen?
    haha super die foto. Hoe kan ik dat Emma leren haha:p:D

@antje prachtig met zijn vingers erin en wat zit hij er lekker onder:D krijgt hij zo'n bord ook leeg? superschattig!
    ik denk dat die jas heel goed bij hem zal passen. heel erg stoer!
    haha Milan ook al zo goed met de stofzuiger. handig hoor:)
    hij vind het allemaal heel interessant he die yoghurt. hele leuke filmpjes
    lekker even eigen tijd. ga je dan ook wel even wat voor jezelf doen? daar zijn dit soort tijden ook voor he! wat leuk dat hij naar die dierentuin gaat.
    heerlijk dat hij wachtte in bed, mooi zeker om hem zo te horen keuvelen.

@grietje ik ga zo gelijk kijken op het andere forummoeilijke dag voor je zeg omdat er ook visite komt. ik hoop dat je het een beetje red. heel veel sterkte. gefeliciteerd met je mannetje
    ja ik herken dat zeker alleen warne het bij mij helaas niet alleen de 3e en 4e dag. heb de hele kraamweek gejankt als een bezetene haha!

@jolan Emma krijgt s morgens wat water bij haar krentenbol of cracker en een flesje melk van 120 ml nu sinds kort uit een tuitbeker. dat gaat steeds meer erin. tussen de middag half bekertje diksap. dan s middags bieden we haar sap of water aan het de ene keer gaat er meer in als de andere keer. Ook met avondeten nog wat water of sap. Emma is geen grote drinker maar word nu wel iest meer.

@sparkie wat fijn dat Nils een afleiding is voor je ouders. Erg verdrietig allemaal. Mooi dat jullie toch leuke dingen gaan doen het is natuurlijk al zwaar genoeg. hoelaat is de begrafenis? word hij begraven of gecremeerd?
    Wat goed zeg! Emma doet dat nu ook steeds vaker. soms denkt ze dat ze er van voren af moet haha! maar vaak komt ze dan nog op haar pootjes terecht. handig he dat je hem er niet meer af hoeft te halen.
    vind het maar een raar verhaal van die buggy. ook apart dat ze zegge ndat van het weekend het geld erop staat. Ik hoop dat het ook echt waar is. idd erg onbeschoft. zou ook als je het geld binenn hebt zeggen dat je dit niet netjes vind en wel een verontschuldiging verwacht (dan is het geld binnen en kunnen ze dat niet meer terughalen)

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: ja dat had ik ook al bedacht. Eerst wachten op mijn geld, en dan nog even een scheldmail sturen... Eikels.
    Oom wordt 's middags begraven, hier in het dorp op de begraafplaats.

Grietje: dapper van je dat je de verjaardag gewoon door laat gaan. Geheimhouden is ook heel moeilijk. Weten je vrienden het inmiddels wel of nog niet?
    Gelukkig is je man zo lief voor je. Maar kan me ook wel voorstellen dat je daar dan ook weer om moet huilen...
    In de kraamweek was ik juist niet zo emotioneel, maar ik heb dan ook niet de standaard kraamweek gehad, haha. Was 1 keer wel echt helemaal kapot en in tranen. Maar toen, na een enorme huilbui, mezelf weer bijelkaar geraapt en verder.
    Hopelijk is de verjaardag gezellig en heb je er wat afleiding aan.

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja ze hebben net foto's genomen.. Ben er echt stik zenuwachtig van van die verkoop pfff

Grietje ik vind je een sterke vrouw gefeliciteerd met je man en hoop dat de visite een btje afleiding biedt

Ik ga ff proberen te slapen Julian heb ik opgehouden hopelijk slaapt ie nu lekker lang, ik moet vannacht werken vandaar dak ff ga liggen

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Sparkie: Geniet van jullie daagjes daar. Zo te horen hebben jullie leuke plannen gemaakt. Nu al de boze heks fase? Wat gemeen van Nils! Hopelijk duurt het niet lang. Even lijkt het me wel grappig, maar daarna zou ik het echt niet leuk vinden. Wat goed van Nils dat hij nu zelf de bank afklimt. Wat wordt hij wijs. Kijkt hij er ook zo trots bij als het hem gelukt is?
    D. wordt 14 september opgenomen.
    Naah is dat alles op je mail? Wat een *** zaak.

@Sarah: spannende dag vandaag. Hopelijk gaat het goed. Wanneer krijg je de uitslag, want hij kan toch ook een paar dagen later nog reageren?

@Antje: nijntje koekjes zijn hier favoriet! En rozijntjes? Die gaan er ook in als zoete koek.

@Grietje: Gefeliciteerd met je man. De kraamtranen… pff verschrikkelijk. Wel begrijpelijk dat je ook niet bij de pakken neer wilt zitten. Die traantjes gaan vast rollen en aangezien het fam en goede vrienden zijn, zou ik ze lekker laten rollen. Komt goed en hopelijk is het een warme en gezellige verjaardag.

@Mamalous: Je huis verkopen is ook niet niks. Ik vond het na de bezichtigingen heel spannend. 9 van de 10 lieten gewoon niets meer horen!

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mijn laatste vakantiedag is alweer aangebroken :(
    Morgen weer werken. Ik hoop deze week nog iets te horen van mijn sollicitatie.

vanmiddag gaan we even naar de woonboulevard. Je moet wat doen... :)

Deel Deze Pagina