Grietje gefeliciteerd met je man. Knap van je dat je de "draad" zo weer oppakt. Sterkte... Mamalous, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Sarah, ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag Sparkie, ik had de buggy ook daar besteld en redelijk snel binnen. Geen goede service in ieder geval bij jou. Hoop dat het opgelost kan worden. Ilse, bah weer werken. De vakantie gaat ook veels te snel voorbij. Wij hebben nog geen vakantie gehad. Helaas door personeelstekort kon C. niet weg omdat er niemand is die zijn werk over kon nemen. Wij gaan lekker een midweekje in de herfst *baal, baal* Rozijntjes zijn hier ook favoriet! Als het aan haar ligt zo een paar doosjes achter elkaar, maar dat doen we niet hoor! Ik duik even mijn bedje in, ben moe en heb geen idee waar het vandaan komt. Nou maar hopen dat K. ook nog even slaapt
@ Koek, jammer dat je vakantie alweer voorbij is. Net nu het weer beter weer wordt. Rozijntjes vallen hier ook wel in de smaak. Eens kijken hoe de nijntjes koekjes bevallen, vast goed. Een kindje op het kdv heeft daar op getrakteerd gister. Veel plezier bij de woonboulevard! @ Ellen, ja hoor, zo'n bord gaat wel makkelijk leeg. Vandaag geen tijd voor mijzelf genomen. Heb tot nu gepoetst. Maar alles is dan ook schoon, elke verdieping, kamer, tot aan de deuren toe. Morgen vroeg dan alleen nog even de ramen en dan heb ik de hele dag voor Milan en mij. En op de tijden dat Milan slaapt, is het Antje tijd @ Sarah, ik hoop dat het goed gegaan is vandaag met Finn. @ Kejay, slaap lekker! Zodadelijk werken. Ik heb maar de avonddienst tot 21 uur, dus wel lekker. En ik hoef vanavond niet alleen te werken. Een collegaatje zit in de ziektewet en zij is nu haar uren aan het opbouwen, dus ze werkt als extra. Het is mijn lieve leuke collegaatje, waar ik buiten het werk om ook contact mee heb. Dus dat wordt een gezellig ouderwest avondje werken. Wij 2 zijn de enigen nog die over zijn van het oude team.
He meiden, Vanmorgen geshopt... Weer hele leuke dingen gehaald. @ broeken, 3 truien voor Joas en 2 paar sokken. Voor mezelf uiteraard weer helemaal niks haha. Hebben jullie dat ook dat je jezelf vergeet?? Ik ben nu lekker aan het niksen Voor mij heel wat. Vanavond boodschappen doen, morgen houden wij onze verjaardag. @ Grietje: Gefeliciteerd. @ Ilse: Bah je vakantie nu alweer voorbij? Zijn jullie eigenlijk nog veel daagjes weggeweest?? Pff ik weet niet waar ons geld heen gaat maar ook deze maand wordt het weer weinig sparen hebben jullie dat ook wel eens, dat je een tijd niet spaart.. Volgende maand op vakantie, dan gaat er ook altijd meer op dan dat er moet! Daarna maar weer onze best doen. @ Kejay: Heb je nog even kunnen slapen??
@ Mamalous, fijn dat de foto's zijn gemaakt. En hangt nu het bord al buiten? Spannend zeg. Ik hoop echt dat de verkoop voorspoedig verloopt voor jullie.
@ Jannn, ja dat hebben wij ook wel eens. En geregeld vraag ik mij af waar al dat geld van ons heen gaat. zo ik ben werken. Tot vanavond.
@kejay, K was heeeerlijk aan het spelen vandaag toen ik R ophaalde. @Sarah, hoe is het gegaan? @mamalous, leuk de foto's zijn gemaakt! nu hopen dat het allemaal snel mag gaan. @ilse, jeej je vakantie nu al voorbij? hier helemaal geen vakantie gehad. 1 week met zijn alle vrij geweest maar zaten we met zijn 4en op die kamers, dat was vreselijk. @grietje, gefeliciteerd met je man. heel goed van je dat de verjaardag doorgaat. als de afleiding je goed doet dan moet je dat vooral doen! knuffel! @all, monteur is geweest. nog geen internet. maar dat dacht ik al. ze hebben de groene kabels hier nog niet meer op actief gezet. had de 11e al gebeurd moeten zijn. nu komen ze maandag dat regelen. maar ik ga ze wel opbellen. ik ga zeker weten niet betalen voor de dagen dat ik niks geen verbinding heb.
ik was nog helemaal niet klaar zie ik net. @jannn, ja dat hebben wij ook weleens... elke maand hahaha. @Antje, werkse!
@ Pino: Nou wij geloof ik nu ook elke maand, gewoon niet leuk!! Kunnen helemaal niet sparen. Niet eens 100 euro!! Bah.. Baal ik van...
Zo we zijn klaar voor de avond visite. Vanmiddag was nog best gezellig eigenlijk. We hebben tot nu toe het er niet over gehad. Ben ook niet echt van plan om het vanav te vertellen, maar we zien wel hoe het loopt. Ik heb tussen de middag en net even gelegen, maar kan niet slapen. Als ik lig heb ik veel meer buikpijn. Mijn buik staat gespannen als een ballon, en ik krijg ook echt geen hap door mijn keel. Kan niet zeggen dat ik me echt beroerder voel, maar fijn ist ook niet. Hopelijk een gezellige avond straks, even niet piekeren, beviel me best wel vanmiddag. Ik ga morgen op mijn gemakje alles terug lezen en reageren! Een hele boel dikke knuffels terug!
@Kejay: gaan jullie ook ergens heen met jullie vakantie? @Jannn: lekker geshopt. Ook voor de winter? Ik vind de collecties best een beetje tegenvallen op het moment. ik heb alle winkels al wel gehad en bijna niets gekocht. En ook nog steeds geen jasje We sparen iedere maand 50 euro standaard en nu we gaan verhuizen doen we extra ons best, maar het wil nog niet lukken. ik heb afgelopen dinsdag met mijn moeder geshopt. Eva was bij papa gebleven, dus heb ik eindelijk heerlijk voor mezelf kunnen kijken en passen. @Antje: een ouderwets avondje werken. Gezellig! Hoe zit het met dat plan? Al wat op papier gekregen? @Grietje: veel plezier nog vanavond. Hopelijk komt het niet ter sprake en heb je gewoon een gezellige dag gehad. Misschien zo'n feminax van Aleve innemen? die zijn speciaal ontwikkeld tegen menstruatie-pijn. Wellicht dat dat iets helpt.
@ Ilse: Wij sparen eigenlijk elke maand 500 euro en dan nu niks dat is een beetje een tegenvaller maar ja we hebben ook teveel uitgegeven! Vanavond boodschappen gedaan voor onze verjaardag 100 euro kwijt!! Joas moet nog naar bed, er wacht nog een strijk op me en mn man is weg bah bah bah.. Kweet niet of ik nog kom kletsen! xxx
Oh nee, upc belde ineens op... probeer eens of hij het doet? En tadaaaaa hij doet het.. Ze hoefden hem alleen maar even om te schakelen op kantoor naar actief. Domme dozen die we al die tijd aan de telefoon kregen.
Koek: wat jammer dat je vakantie alweer bijna om is.... Gaat altijd veel sneller dan werken he. Hebben jullie nog iets leuks gezien/gekocht op de woonboulevard? Jannn: 500 euro sparen is super netjes, jeetje! Als wij allebei niet onze studieschuld hoefden af te betalen konden wij ook zo'n bedrag sparen.. Helaas. Nu sparen we eigenlijk niet. Af en toe de meevallertjes, en de kinderbijslag voor een groot deel voor Nils. Nu is het vooral hopen dat we het eind van de maand halen met ons geld!
Het bevalt echt super!!!! Heb vandaag de kamer voor de kids helemaal op orde gemaakt. Morgenavond komt Sem. Moeten daar alleen nog schilderijtjes ophangen en een leuke kinderlamp. Woonkamer is ook op orde. (ok nog een paar dingen fatsoeneren hahaha). Onze slaapkamer is nog een bende van dozen en tassen wat nog ingepakt moet worden. Keuken ook nog half.. maar we schieten langzaam op. Wel heeeeeeelijk geen gezeur van andere huisgenoten
Tis hier rusti!! Waar is iedereen?? Ik ben klaar met strijken, heerlijk. Nu wachten op mn mannetje. @ Pino: Lekker dat je internet het doet.. Ik kan niet zonder internet haha. @ Spark: hoe is het bij jullie? Als jullie deze maand niet rond komen waar doe je het dan van? Je meot toch eten kopen etc?? Hoe doen jullie dat??
Ik heb nog een pendel binnengekregen: Oktober 2010! Die heb ika l 2 keer gehad!! Spannend. En kzat terug te kijken. Ook 1 die zegt augustus 2010. Dus dat is deze maand!!!