Even up-date; Mijn stiefmoeder heeft een tia gehad. Ze kan alleen door haar eerdere hersenbloeding geen bloedverdunners krijgen. Het propje moet dus vanzelf verdwijnen. Ze is opgenomen en nu dus afwachten. Nu ga ik na bed, trusten allemaal!
Ik wil graag een huisdier (het liefst een kat) maar mijn vriend is allergisch voor haren. Dan kom je uit op visjes ofzo hahaha, dat zie ik nog niet echt zitten...
Dat zat er wel in hè grietje maar is toch echt kut! Hoop dat het propje oplost vaak is een tia een voorbode van een cva hoop dat dat nu niet het geval is. Slaap lkkr, hoop dat je btje kan slapen, kan je geen slaappillerje innemen?
Owja grietje je zou bij de PCM die je inneemt voor de pijn nog ibuprofen bij kunnen nemen dit versterkt elkaar
Nog 1 ding grietje, vind dat je er best lang last van hebt weet niet wat normaal is maar zou idd morgen nog eens langs huisarts t lijkt toch nog niet helemaal schoon te zijn Heb je wel zin en puf om di aan je baan te beginnen?
Het gaat goed met Debs.. Ze heb het te druk om op het forum te komen.. Ze wilde graag de link van het nieuwe gesl. forum.. En allemaal de groeten van haar!