Mijn vorige vriendjes waren ook altijd min. 9 jaar ouder! Vond mijn moeder vroeger altijd heeeel leuk! NOT
Haha ja dat ken ik wel! Mijn exen (een paar zijn ook tussen de 8 en 13 jaar ouder). Nu dan maar 3 jaar, maar die zijn gewoon lekker volwassen van zichzelf.
Meiden, ik ga naar bed. Morgen weer een vroege. Vanavond zou hier eerst gamen zijn voor de boy's, maar tegen vriendlief gezegd dat als het bij iemand anders kon, graag. Wilde vroeg naar bed. Moet het niet zo zijn dat ik straks nog achter die pc zit als hij thuis komt.
Bah ik zie wel verschikkelijk op tegen het vroege opstaan hoor! Helemaal vanaf morgen met R. Dan moet ik echt al om half 7 op, voordat zij wakker is. Ben ik niet meer gewend hoor! Ga wel lekker met de auto. Fietsen is heeeerlijk, maar dan liever met mooi weer. Dan kan K. haar wel eens naar het kdv brengen
Ik ga ook maar afsluiten.. Begin alweer pijn in mijn bekken te krijgen van het zitten. Dus duik lekker mijn bedje in. Tot morgenavond allemaal!
Kouf: gaat wel aardig hoor, maar ben behoorlijk verkouden... Jammer dat de vakantie helemaal niet doorgaat... Maar ja, beter dit dan zonder Beau weg he. Ben benieuwd hoe je schoonouders gaan reageren! Wanneer horen ze het? Jemig wat een hoop geklets vanavond, hihi! Was bijna een half uur bezig met bijlezen!! Kejay: welkom!
Pino: haha, ja dat wordt wennen, vroeg opstaan. Op werkdagen gaat hier de wekker om kwart voor zes, ook lekker vroeg kan ik je vertellen. Is een kwestie van wennen. Komt helemaal goed hoor! Hoe doe je dat trouwens met je auto morgen dan? Je kunt hem toch niet bij je werk neerzetten?