Dat komt denk ik door haar nieuwe baan en ze nog niet weet wanneer ze vrij is (sorry grietje ik vul even voor je in) en als we nu eens iets plannen voor oktober of november?
Haha geweldig... Zo is r zijn achternaam en inmiddels de mijne ook Pools, maar zijn opa was Pools mort altijd uitleggen dat ie geen pool is die hier nu veel werken zo irri owja en ik miet altijd onze achternaam spellen
oja mamalous, jullie achternaam.. Die zag ik pas op hyves. Moest toen echt even goed kijken, haha. Kan me voorstellen dat je die moet spellen. Oktober/november duurt nog heel lang kouf!!
Okt/nov prima misschien ff bij de datumprikker de datums toevoegen Pff morgen naart cb ben beetje zenuwachtig voor de vaccinaties stom hè zet je zelf ook injecties maar bij je lieve kindje achteraf valt zoiets altijd mee
Gad ja dat is ook irritant Zo lijkt mijn achternaam op die van iemand die voorzitter was van de centrum democraten in Arnhem. Echt een pure rascist (met hitler snorretje). Mijn moeder is daar wel eens op aangekeken omdat ze dachten dat hij haar zoon was.
Wahaha, ik stel me nu eventjes een Kouf voor die als prins Berhard praat.... Heeft even niets te maken met dat jij de deur niet uitkomt hoor. Maar mijn fantasie is nogal levendig...
Nou ja zeg... Als het nu een dorp was geweest was de kans wat groter dat jullie familie waren, maar in ARNHEM???
Ik spreek geen woord duits en vertik het ook!! Is leuk hier in het Oosten van het land waar de halve stad in het weekend ineens duits spreekt. En dan heb ik het niet eens over onze klanten. Bleh vind het zo'n rot taal
Vind ik niet stom. Wij moeten de 24e en ik zie er enorm tegen op. Ga sowieso de afspraak verzetten omdat ik die dag moet werken. En denk dat ik ervoor kies niet beiden prikken, Dat ik er 1 uit stel.
Nou uhum.... mijn broer heeft wel eens met hem gesproken en toen is die vent het gaan uitzoeken en uhummm ergens heel erg ver weg was hij ook nog familie ook Maar dan wel echt een paar generaties terug
oh help, Kouf raakt op drift... Even ontspannen, rustig ademhalen, denk aan alpenweiden met milka koeien.... (hhhm chocola!)