Hoe kom je erachter wie je wijkagent is? Hier tegenover zit een basisschool met gymzaal bij die gymzaal zitten hangjongeren die hun afval laten slingeren normaal ruimt de conciërge van de school het op mAar die hebben vakantie hoe dan ook ik vind het belachelijk dus dacht laat ik de wijkagent eens bellen
@Ellen: Wat balen van die test zeg! Zat er een gat in? @meeting: ik kan nog steeds de 12e @mamalous: Het is best spannend he om je huis te koop te zetten. Zal wel raar zijn als hij online staat. Je slaat de plank niet mis hoor. Ik vind het ook goed klikken. Maar dat had ik al gelijk tijdens de 1e meeting. Het voelde voor mij niet gemaakt ofzo. Iedereen kan hier zichzelf ook zijn. @Grietje: ach gevallen op zijn mondje. Wat zielig. Wij geven gelijk wat te drinken als er iets gebeurt waarvan ze overstuur is. Daar wordt ze rustiger van. Echt een troostflesje. @Kouf: haha ja inderdaad je wist het al. Heb je er nu een ander gevoel bij dan de andere maanden? Waaat nee whahaa och jeeeemig nu wel met Beau! Nah is het toch goed gekomen haha. Ga je gewoon spijbelen.. ohhh foei. Dat had ik nou nooit van jouw verwacht. Ach D. heeft een grote zak snoep op tafel gezet. Van die gummiedingen die enorm zoet ruiken. Lijkt wel of ze me roepen. Ik probeer het te weerstaan.. misschien 1tje? Neeeeee Debsje: Ik moet ook aan haar denken. Haar berichtje vond ik wel heel verontrustend. Ik hoop dat het goed komt. Wat betreft mijn contract. Klinkt misschien heel stom, maar ik ben ontzettend goed in mijn werk. Tikkie arrogant he hahaha. Goede bouwkundige die verder denken zijn heel schaars. Ik heb het wat dat betreft voor het uitzoeken, zelfs in deze tijd. Vandaar misschien des te meer mijn verbazing. Als ze me weer een contract aanbieden voor een jaar (dat zou dan de 3e zijn) dan is het meer een belediging. Ik ga niet afwachten. Er staat een super vacature op internet en ik denk dat ik ze sowieso een brief ga sturen. Daarnaast wil ik meer uren werken en dat houden ze alleen maar tegen. Waarom betalen als het ook gratis kan, ik doe het meestal toch wel erbij. Ik ben dat hartstikke zat. Ondanks de leuke collegas en de uitdaging om deze giga bende weer op orde te krijgen, ben ik niet vies van een nieuwe uitdaging. Ik proef nu een reorganisatie en ik heb geen zin om daar een jaar op te wachten. Dan kan ik beter elders een jaarcontract aangaan en me daar bewijzen. @Pino: Ik denk ook bandenpijn. Dat is nu wel logisch omdat je baarmoeder groeit, vooral die steken in de liezen klinken bekend. @Antje: ben je 3 of 4 dagen later begonnen met je pilstrip?? Dan werkt de pil niet! Je stopweek mag nooit langer duren dan 7 dagen. Ondanks je test heb je echt wel hele grote kans dat je zwanger bent. Ik heb dit 1x in mijn leven gedaan en ik was zwanger. Ik ben ook half duits hahaha vandaar die band @Sparkie: haha lig hier dubbel. Dat is de Gekke Mannen Ziekte, helaas niet heel erg besmettelijk. Komt slechts 1x in de zoveel tijd voor. Geniet er dus van!!! Schietfilm oh dat moet Eraser zijn. Zooo slecht. Sjjeeeeeezus ik ga dit eerst plaatsen. Ik raak er niet doorheen!!!
@ Koek, ik vind dat niet arrogant om te zeggen dat je goed bent in je werk. Als er zo'n grote vraag is in jou functie dan zou ik ergens anders gaan proberen. Zeker als je meer uren wilt en ze het je maar niet geven. Daarnaast kun je bij een nieuwe plek meer loon eruit slaan. Want als ze je graag willen hebben, kun je dat wel min of meer eissen. Ja ik was 3 of 4 dagen later begonnen. Kwam toen op vrijdagavond erachter dat ik geen nieuwe strip had terwijl ik die dag moest beginnen. Ik heb vanmiddag getest en die was duidelijk negatief.
Koek: heerlijk die arrogantie Maar zoals jij het beschrijft kan ik me goed voorstellen dat je een poging gaat wagen bij een ander bedrijf. En over die eventuele zw zeg ik niets meer, heb al te veel gezegt
@Antje: Jullie waren ook niet heel actief geweest he, misschien dat het daarom niet raak is. Hoe dan ook geloof ik er nog wel in. Even een paar dagen afwachten. Geen klachtjes?
Kouf: je smilies zijn op denk ik omdat ik ze heb opgebruikt Ben zo blij dat ik chocoladepudding heb (MET slagroom)
7 juli was de 1e dag van mijn laatste menstruatie (dat was de menstruatie na mijn laatste pilstrip). Ik heb normaal een cyclus van 25 dagen, dus dan zou mijn nod afgelopen zaterdag moeten zijn geweest.
Hij staat nu af te koelen in de koelkast, maar ik heb ineens niet zoveel zin meer.... Wat is dat toch met die dingen...
Ik ben zo benieuwd hoe het met Debs is gegaan vanavond. Weten natuurlijk niet echt wat er aan de hand is, maar 't klinkt niet goed