Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zou het wel durven, maar niet doen. Maar ja, niet iedereen is anoniem hier he.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hmm ik denk het zelf echt van niet. Bij Milan wist en voelde ik het direct. Dat heb ik nu totaal niet.
    Als ik zaterdagochtend nog geen menstruatie heb zal ik nog wel eens een testje doen.
    Maar ik weet bijna zeker dat ik ook gewoon nog een lege buik mama ben. Alleen saai niet :D

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hihi sparkie, chocolade pudding..
    Ik zit vriendlief al aan te kijken voor een loopje naar de snackbar, van die lekkere borrelhapjes of bitterballen!!! Hmmmm, niet goed voor de lijn.

Koekl a'dam?? Haha, nope... Je kunt toch altijd solliciteren bij een ander, misschien kun je er wel wat uitslepen! Het enige nadeel is dat ze contact kunnen leggen met je werkgever.

Heb mijn mail door gpb't (is dat een woord:D) ik weet niet of ik meega, ik ben meer het type "kat uit de boom kijk"

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Kon Jannn ook niet naar de meeting van de 12e komen?
    Ze geeft morgen trouwens een feestje zag ik op hyves.

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    zag net ineens dat ik gister een sms van haar had gekregen. Dacht ook dat ze vandaag weer thuis zou zijn toch?

Kejay: dat zijn we allemaal hoor kat uit de boom kijkers :) Maar goed als je nu mee gaat ben je er wel direkt door heen.

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: Jannn kan wel de 12de volgens mij. Was haar even vergeten *schaamt zich kapot nu*
    Ik zou mezelf ook nooit showen hoor. Ik vind het al heel wat dat ik foto's van Nils hier heb geplaatst. Wil toch liever anoniem blijven.

Kejay: ik voeg je dan toe bij de datumprikker. Kan me voorstellen dat je even de kat uit de boom wilt kijken hoor. Neem rustig je tijd!
    Gaat vriendlief nog even naar de snackbar voor je?

Ik wilde net tossen met vriend wie naar de supermarkt zou gaan om wat lekkers te halen. Maar dat wilde hij niet. Dus nu lekker chocopudding gemaakt. Ga ik zo heerlijk opeten.. Jammiejammie

7. Koekeloerie

@Kejay: wel begrijpelijk maar het zou wel heel leuk zijn.

Volgens mij kwam Jannn vrijdag pas terug en dan kon ze gelijk gaan testen, maar ik begin nu te twijfelen.

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: nog even om terug te komen op je werk en dat je zo goed bent daarin. Is alleen maar eerlijk vind ik en niet zozeer arrogant (heb een hekel aan valse bescheidenheid hoor). Zou in jou geval ook eens om me heen kijken en solliciteren. Zeker als er zo'n vacature voorbij komt!

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Jannn is morgen avond weer thuis

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga even gezellig naast vriend op de bank zitten!!

Trusten voor straks alvast!

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Kejay, ik snap het wel. Ik vind het zelf ook wel wat eng hoor.
    Maar ik bel wel de brandweer om je uit die boom te redden hoor ;)

12. Kejay

Kejay Niet meer actief

Ik ga hem nog eens lekker proberen te maken met een picanto... Misschien werkt het, maar denk het niet want hij is Revange of the Nerds aan het kijken.

De 12 kan ik sowieso niet, dan moet ik werken... K. is ook best moe na een ochtend KDV, dus denk niet dat het gaat lukken.

Ik zou ook niet zo snel een foto van mezelf plaatsen, blijf liever anoniem... Nou ja, niet voor iedereen dan ;)

Haha, laat de brandweer maar uitrukken met een paar man! Wel mooie mannen graag, in uniform :D;)

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik zie niks op de Hyves van jannn maar ze komt morgen terug en ze kan ook de 12e..

Meeting nov jannn en ik gaan dan naar de jongegezinnenbeurs dus wie nog aan wil sluiten gezellig.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kejay, jouw gezicht komt mij zowiezo heeeel erg bekend voor. Hoe oud was je ook al weer?

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    O ik heb nog een gillertje. Vriendlief kan niet parkeren! Toenstraks tig keren achteruit, vooruit, zonder juist resultaat. Dus ikke, laat mij maar. ik zag de buren al stiekem kijken
    Dus ik parkeren, stappen we uit, staan de buurtjes aan de deur: joehoe het is je gelukt, klappen erbij. Buurvrouw, als ze ons vrouwen toch niet hadden :D
    Buurman biechte maar op dat hij er ook moeite mee heeft, vandaar dat zijn auto altijd achterwaarts geparkeerd staat.

Ik vond het wel grappig. Kan zoiets wel waarderen.

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Kejay nog niet iedereen heeft elkaar gezien hoor dus je bent niet de enige kouf, jannn, koek, deb, sparkie en ik hebben elkaar gezien ik vergeet niemand toch?

17. Koekeloerie

Aan de rechterkant mamalous, bij je kalender. ze is morgen jarig
    jongegezinnenbeurs (is dat jgb) ergens lijkt het me wel leuk, maar het lijkt me ook heel hysterisch vrouwen-ding. Is iemand er al eens geweest? is het ook wat?

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Haha antje die is leuk! Vriendlief vond het vast iets minder leuk

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hahahaha kon vriendlief het ook waarderen?

20. Koekeloerie

Heel goed!!! :D
    whaha en wat zei je vriend?

Deel Deze Pagina