Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

owja graag niet op mijn hyves iets zetten wbt 2e kindje...Is nog ons geheimpje die jullie dus wel weten.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

:$ Met 6 maanden zei iedereen tegen mij dat het niet lang meer duurde.. Had een grote buik die heeeeel laag hing!:$

Het zet nu idd lekker op!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hyves is zowiezo niet een plek waar je dat soort dingen zegt neem ik aan.
    Ik hou in ieder geval mijn mond!

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

pff da word nog wat dan!

Wanneer ga je nou eigenljk naar jullie nieuwe huissie?

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb nog steeds geen bericht van de bijzondere bijstand. Ze zeiden vandaag tegen mij dat ze er wel 8 weken over mogen doen :$. Ben ik dan mooi klaar mee of niet?

Misschien toch proberen of we het geld bij iemand kunnen lenen!

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou idd, dat schiet ook niet op dan, maarre zit je nu dan al wel met dubbele huur?

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ja, ik moet er per 1 september uit. En dat weten ze bij de gemeente. Ook diegene die de bijzondere bijstand beoordeeld. Dus hoop dat ze daar rekening mee houden.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ok dus je betaalt nog niet voor je nieuwe huissie?

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jawel. Alleen de kamer hoef ik pas te betalen (de laatste maand) als de woningbouw huursubsidie krijgt voor mij. Dat wordt in mindering gebracht van mijn huur en dan hou ik wat meer over om de huur van de kamer ook te betalen.

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hallo dan :$

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hahahaha.... is het zo erg??

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mamalous; Aan de ene kant is het wel druk, maar meer met 2 kids in de auto en er weer uit, 1 schone luier, de ander plassen, 2 kids die netjes moeten eten.

Aan de andere kant spelen ze heel leuk samen, ik heb vanmiddag er wel bij gezeten, maar ik had makkelijk de hele strijk kunnen weg werken. Wessel speelt nog niet zo veel alleen, en met z`n tweetjes is dat natuurlijk ook veeeel leuker.

Pino; Ik ben nu wel heel benieuwd hoe je er uit zag toen je zwanger was van R!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Grietje, ja ik heb geen foto's meer!
    Heeft mijn ex allemaal op zijn computer staan (inmiddels waarschijnlijk al allemaal lekker weggegooid!

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oh dat is shit zeg!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja echt wel! Ik heb mijn moeder en zus gemaild, kijken of hun toevallig nog een foto in hun mail ofzo hebben staan.

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja dat is al echt een behoorlijk buik
    leuk hoor

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ha meiden, d'r was weer lekker veel gekletst zag ik. Ik heb vandaag lekker gewerkt. Dag vloog voorbij dus dat is altijd heerlijk. Het was zo ineens vier uur! Mooiste moment van de dag is altijd als ik Nils kan ophalen van de creche. Ik ren er bijna naar toe, haha. Hij is ook altijd heel blij om me te zien, hoewel hij het prima naar zijn zin heeft.
    Hij was wel helemaal versleten, dus om zes uur ging hij al op de nachtrust. Heb hem lekker vroeg eten gegeven, en meteen naar bed. Hij was echt op.

Eten: Nils wil eigenlijk niet meer gevoerd worden met het eten. Kon ik voorheen nog een prakje maken, dat gaat nu eigenlijk niet meer op. Ik moet het echt in grote stukken op zijn bord leggen, en dan pakt hij het zelf (erg lastig met spinazie he!). Hoe is dat bij jullie dan? "Mogen" jullie je uk nog voeren? Met fruit doe ik het tegenwoordig ook in grote stukken. Gister bijvoorbeeld gewoon een halve peer in zijn handje. Die peuzelt hij dan zo op. Vindt ie heerlijk!

Antje: wat vervelend voor je dat Milan zo huilt. Inderdaad anders gewoon even bellen als een uurtje weg bent. Gewoon voor je eigen gemoedsrust. Nils heeft net de fase afgesloten lijkt het. Duurde hier een week of 4-6. Nu geen traantjes meer met wegbrengen.

Pino: :$:$ Mooie meisjesnaam hebben jullie!
    Hoe is het trouwens met je schoonmoeder?

Kouf: hoe is het eindresultaat geworden van het kistje? En wat een rotnieuws van je schoonmoeder zeg. Chemo heeft niet zoveel gedaan?

Debs: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Voel je vrij om weer in te haken wanneer je weer tijd hebt. Geeft echt niet dat je er een poos niet bent (hoewel we dat natuurlijk hardstikke jammer vinden hoor!).

Mamalous: :):):) 100%!!!!!! Woehoeoeoeoe!!!

Koek: hoezo wil D. dat je van de pil afgaat??? Echt vanwege dat jij er zoveel last van hebt, of zit er meer achter?
    Wat een schatje is Eva, dat jij gewoon haar knuffeltje krijgt...

Grietje: kun je de foto van Wessel laten zien hier? Ben zo benieuwd!
    En wat sneu, heeft hij net tandjes, valt hij erop en breekt er wat af... Gossie.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sparkie, Met mijn sm gaat het op zich goed. Ze voelt zich erg goed in ieder geval! Ze gaat voor een second opinion naar utrecht.
    Leuk he dat die kleintjes zo blij zijn om mama te zien na een dag kdv!
    Hier mag ik R. ook echt niet meer voeren!
    Ze eet alles (ook rijst enzo) met haar handen...

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie bedoel je een foto van de tandjes? Ik kan het proberen maar weet niet of ik daar een foto van kan krijgen. Zijn bovenlip is van binnen nog kapot en ik mag er niet aankomen.
    Het zijn niet hele grote stukken hoor, maar echt de hoekjes. En zijn tanden staan al zover uit elkaar, ben bang dat als de tanden groter zijn het er echt heel lelijk uit gaat zien.

Zijn neefje die vandaag bij ons was, is zijn ene voortand al kwijtgeraakt voor zijn 2e verjaardag. Ook zo sneu. Duurt nog zo lang voor de nieuwe tandjes komen!

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Voeren: fruit gaat al een tijdje in stukken. Wessel krijgt dan wel een vorkje en soms lukt het hem ook wel om er netjes mee te eten.
    Warm eten voer ik grotendeels nog. Wel heeft hij zelf ook een lepel als afleiding. Maar zeker met pasta en stampot vind ik het zo`n zooitje, en zolang hij het accepteerd vind ik het wel prima nog!

Deel Deze Pagina