Ik ga de laptop ff weg zetten, mijn man doet een poging tot een serieus gesprek, en dat gaat een beetje lastig zo. Trusten voor straks!
ja vaak wel. Alleen niet als ik een groot stuk ga schrijven. Dan vind ik het handig om terug te kunnen lezen. Maar ik kan ook vrij snel typen dus het gaat best snel hier ja. Vriend wordt af en toe kierewiet van het getik achter de comp. Heb je de foto's gemaild trouwens! (klopt het dat je ene hotmailadres hotmail.NL is? Vond dit zo vreemd. Heb heb dus naar... is lief gestuurd.
mamalous: ik heb hem verstuurd dit was de enige foto die is gelukt volgens mij de anderen waren allemaal niet zo scherp
ja zeker, heb je dat nooit gemerkt? Als iemand al heel veel van die smilies heeft gebuikt op een pagina, kunnen de anderen er niet zoveel meer posten....
Jannn: gefeliciteerd meis. Ik had een aantal pagina's terug met leuke kleurtjes gewerkt, maar deze felicitatie is niet minder gemeend. Jammer van de test, maar je bent nog aan de vroege kant toch. Je mag toch op zijn vroegst de 8e testen?
@Grietje: arme W. Wel een hele leuke foto trouwens. Serieuze gesprekken... oh oh, wat heb je gedaan Succes.
Nee niet op die toer. Er is gezeik in zijn familie, met dat stel waar ik het in het andere forum (fiets) over heb gehad. Hij is vanmiddag hier geweest om te praten. Mijn man heeft hem de waarheid gezegd maar heeft nu spijt, twijfelt of hij het anders had moeten aanpakken. Maar zij is gewoon echt een k.twijf, en het wordt steeds erger! Maar mijn man zit er wel mee, het is zijn neefje... Nou ja, veels te lang verhaal om uitgebreid uit te leggen allemaal. Maar dus niks spannends...helaas...
Spark: die bestaat ook niet ;D wel of toch?? @ Koek: Ik kan pas maandag testen Ik test zondag denk ik weer.. Moet nog nieuwe halen. Kga nu die van de kruidvat nog halen.. Pfff misschien wel geld voor niks.. Heb nog op het gesloten forum gereageerd. Sterkte!
@Kouf: ja ik ben weer onder de levende. Het was echt verschrikkelijk. Volgens mij was het migraine maar dan die fase er net voor (snap je hem nog). Ik kon zeg maar nog licht verdragen, maar auw auw wat een pijn.