Oh wat leuk dat je vriendin is bevallen Jannn. Hoorde je het op je vakantie? Mooie naam ook. @Pino: nu we het over namen hebben, schiet me jouw reactie gelijk te binnen. Zijn leuke namen die jullie hebben bedacht. Wat zijn jullie er snel aan uit.
@ Pino: wat heb je voor namen bedacht? Willen jullie weten wat het wordt?? jammer adt die testen niet te koop zijn online! Nou dan maar verplicht naar de kruidvat heb er hier nog wel 1 liggen dus zou wel daarna weerw illen testen
Safety First Advancer (Safety First) - Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer! Oke, nu een link die werkt....
Ik wilde er eentje met een beugel. Nils zit in de bugaboo altijd helemaal voorover geleund op de beugel te hangen. Vindt hij heerlijk. (lijkt een beetje op barhangen eigenlijk...). Dus vandaag dat ik er eentje met beugel wilde. En deze is nog redelijk compact, en er past dus een maxicosi op, en de rugleuning kan plat. Dus eigenlijk alles wat ik wilde! Tegen nog een redelijke prijs. Hij is normaal 170 euro, idioot eigenlijk.
Koek: volgens mij kan hij niet op de fiets. Maar had ook besloten dat dat niet echt noodzakelijk is voor mij. Ik kom toch alleen met de fiets niet de kelder uit... Fietsen gebeurd hier dus alleen als recreatie... Had nog wel getwijfeld of ik niet een quinny zapp zou doen hoor, of de koelstra... Tis zo moeilijk! Uiteindelijk gewoon maar de knoop doorgehakt...
We hebben toch ons huis verkocht. Vast verteld De kopers hebben nog steeds hun financiering niet rond. We hebben ze nu in totaal al een maand uitstel gegeven. Ze willen nu weer uitstel, omdat ze bij de ING verplicht worden om een gezamelijke rekening te hebben. Die moeten ze nu nog gaan aanvragen en dan gaat de bank pas de goedkeuring geven. Volgens mij duurt dat op zijn minst nog een weekje of 3... Echt balen. we hebben terug geantwoord dat ze misschien het risico maar moeten overwegen aangezien ze 99% zeker een financiering hebben voor 1 december (passeerdatum)
Ja, hij doet dat trouwens ook al in de triptrap. Dan zit hij scheef, met zijn ene arm nonchalant over de rugleuning... Lekker te chillen lijkt he, hihi. Kouf: hoe staat het met de voorbereiding voor je huwelijk eigenlijk? Nog maar een maandje he!!