Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kouf jammer meid, maar je hoeft zeker nu nog niet positief te testen hoor! het is nog vroeg

@jann jippie je bent terug. heb je het nog leuk gehad?
    sorry had de groetjesn og niet gedaan van je hier, maar bij deze aan de dames

DE GROETJES VAN JANN!!:D

@koek begrijp ik dat jullie huis nu is verkocht? ik heb even snel overgelezen omdat ik niet weet wanneer Emma wakker word

@pino gaat het allemaal goed op je werk? ben je al een beetje gewend?

@buggy heb een topic geopend voor een goedkope buggy. wilde de buggy halen van bambino bij de trekpleister maar lees er slechte reacties over op internet. we willen wel een goedkope rond die prijs. We willen hem gebruiken op de fiets en als we een dagje uitgaan.

@hier ik ben gewoon ongesteld:( we gaan voor ronde 2. ik wee niet of ik die kv 2 voor 5 euro nog kan vertrouwen. de meningen zijn ook heel erg verdeeld hier op het forum. ik heb toch lichte streepjes gehad en dus niet zwanger.

Ik zet even wat op het andere forum meiden

2. Ellen291982

het staat op het andere forum

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    ellen: jammer dat je menstruatie heeft doorgezet... Maar inderdaad, nu ronde 2!!! Je bent nog maar net begonnen natuurlijk! Positief blijven!

Nils is een beetje chagrijnig. Hij zit in de stoel achter een boterham, maar hij wil iets... Hij zit steeds achterom te kijken en te miepen. En ondertussen zijn boterham op de grond te gooien... Zucht....

Jannn: oooh, da's wel jammer dan dat je moet werken! Nou, werk ze dan in elk geval!

Ellen: ging je nu iets op het gesloten forum zetten of in een ander topic? Zag niets staan op het gesloten namelijk.

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Jannn: oh oh die Joas. Op zich wel makkelijk als hij straks door heeft wat wel en niet weg kan. Kan hij mama mooi helpen.

@ Spark: en ben je al weer lekker je bed ingedoken? Vervelend he als je moe wakker wordt.
    Met zo'n onregelmatige cylcus is het inderdaad moeilijk plannen straks. Ik hoop voor je dat die ellende je bespaart blijft en je snel zwanger mag worden.

@ Antje: is het gelukt vanochtend met douchen enzo? en heb jde andere broek nog kunnen kopen?

@ testen: ik weet dat ik te vroeg ben geweest en dat het nog wel kan hoor. Maar waar mijn gevoel van de week nog duidelijk ja zei, is dat nu sinds gister eigenlijk weg. Was ook helemaal niet zenuwachtig voor de test omdat ik al wist wat hij zou aangeven.
    Weet je dat hele zwanger worden proces is eigenlijk gewoon bagger is :D;):D

5. Ellen291982

ja ik heb er wat geplaatst en het staat er nu wel op.

6. Ellen291982

helemaal mee eens haha:) je zit de hele tijd in spanning en dan nog maar afwachten of het raak is.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf: ja ik heb weer even een tukkie gedaan met Nils. Heerlijk hoor.
    Tja, dat gedoe met zwanger worden he. Aan de ene kant teken ik weer voor hoe het bij mij ging de vorige keer. Alleen zou ik het wel iets eerder dan 16 weken willen weten.

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Ellen: he meis wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden :x. Dat van die kv 2 voor 5.. ik heb inderdaad ook veel negatieve dingen gelezen. Leuk voor tussen door maar voor de zekerheid toch liever de cb ;)
    ik zal zo op het andere forum kijken

@ Sparkie: lekker even bij geslapen :) Die bui die Nils vandaag heeft had Beau gister ook, gek kan je er van worden.

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; andere forum gelezen!

Spark; Had je ook helemaal geen test gedaan in die 16 weken? Lijkt me zo maf om er na 16 weken pas achter te komen! Hoe kwam je er achter eigenlijk?

Balen jullie ook zo van dit snertweer? Het regent alweer:x. Ik heb Wessel maar een regenbroek aangedaan, veels te groot, maar goed. Hij wil persé naar buiten maar alles is nat en vies. Ik blijf droge broeken uit de kast halen!
    Vanmiddag misschien ff naar hema, daar hadden ze echt kleine maatjes regenpakjes zag ik.

Verder maar poetsen in huis ofzo. Wessel moet nog aan zijn middagdut beginnen, dus misschien wel lekker lui op de bank. Bah wordt helemaal duf van dit weer!

10. Ellen291982

@sparkie heerlijk dat je samen hebt getukt. gaan jullie dan samen op jullie bed liggen ofzo? Bij Emma lukte dat eerst wel altijd, nu is ze te druk en wil ze andere dingen doen haha!

@grietje oh super, ik vroeg me pas al af of er regenjasjes zijn voor kleine kinderen. ik ga ook even kijken.
    jeetje je blijft bezig dus, vervelend.
    hier nog droog gelukkig wel het is weer donderdag meppeldag en het is straattheater dag dus alles in de open lucht

emma is wakker dus ik ga haar eruit halen. ze heeft weer wat langer geslapen jippie!!!!!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen voor op de fiets heb ik al een regencape vd hema, heel handig! Maar nu is het toch wel tijd voor een echt pakje.
    Wessel gaat zo pas naar bed, is nog lekker aan het spelen. Hij lag er vanmorgen wat later in, half elf pas, en sliep toen door tot 12 uur.
    We houden hem nu savond op tot 20u, dus het is wel lekker als hij zo nog een keer 1,5u slaapt, dan is de middag niet zo lang.
    We zijn er heel erg mee bezig, maar boeken ook resultaat nu!

Vanmiddag om 18u hebben we eigenlijk bbq hier in de buurt, maar ik ga daar maar niet heen. Wessel moet nu de komende dagen echt om 20u naar bed. Als dat ritme er in zit word ik wel weer wat flexibeler, maar nu even streng blijven.

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: ik slaap niet met Nils op bed hoor. Ik ga lekker in mijn eigen bed liggen. Eerst altijd even lezen en dan nog even een tukkie er achteraan. Nu hij 's ochtends zo vroeg wakker is, is dat wel fijn hoor. Vanmorgen was Nils zo moe, ik legde hem in zijn bedje en hij sliep nog voordat ik de deur dicht deed.

Grietje: nee had nooit een test gedaan in die 16 weken. Ik zat echt op een menstruatie te wachten, na het stoppen met de pil. Dat ik zwanger zou kunnen zijn is werkelijk niet in me opgekomen. Dom he. Was er zo van overtuigd dat het wel 2 jaar zou duren als het al zou lukken... (bij mij in de fam is het niet vanzelfsprekend namelijk). Op een gegeven moment voelde ik een harde bult in mijn onderbuik (bleek dus mijn baarmoeder te zijn), en toen gingen er wel wat alarmbelletjes rinkelen...

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: jullie zijn echt goed bezig nu met Wessel he! Leuk om het zo te volgen hoor. Hij heeft er ongetwijfeld baat bij, dat jullie nu zo de regelmaat vast proberen te houden.

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Zo even een poging doen om Nils op bed te brengen. Hij is moe, maar wil vaak niet meer dan 1 keer slapen op een dag. 's Ochtends gaat het altijd prima, maar in de middag weigert hij vaak gewoon, terwijl hij dan wel moe is.
    Hij zit trouwens zo te sjansen de laatste dagen als ik met hem op pad ben. In de winkel probeert hij echt de aandacht te trekken van mensen om hem heen. Dan gaat hij gekke geluidjes maken, lachen enzo. Meestal reageren de mensen er wel op. Zelfs mensen van wie je het niet verwacht (hele grote donkere stoere kerels bijvoorbeeld, hihi) gaan naar hem lachen en tegen hem kletsen...

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Grietje: wat heerlijk dat het met W zo goed gaat slapen. Even doorbijten nu met regelmaat houden en dan gaat het straks allemaal vanzelf

@ Spark: herkenbaar "de charmeur uithangen". Beau kan dan ook zo heerlijk overdreven lachen als hij de aandacht heeft. Bijna genant. Maar je krijgt er vaak wel leuke reacties op ja. Kan je lekker trots zijn op je mannetje toch :)

@ Koek: ik heb net even je verhaal over de hypo hier verteld. Mijn collega vertelde dat haar ex-man precies hetzelfde heeft gehad bij de ING. Daar heeft het inderdaad ook lang geduurd voordat het rond was. Haar reactie was precies die van mij :$:$:(:(. Niet om je te ontmoedigen maar het verhaal klopt wel :)

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hij slaapt!!!!
    Wilde ik even op mijn gemakkie uitzending gemist 60 baby's per uur gaan kijken, is die aflevering er niet! Is die serie nu alweer afgelopen na 4 uitzendingen ofzo??

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    in de gids stond dat het gister kwam maar er was iets anders op "de 25 ..." geen idee waarom
    lekker dat Nils slaapt :)

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nou, ik ben best een beetje teleurgesteld...:(
    Hij slaapt bijna nooit 's middags! Dus wilde het er even extra van nemen, haha. Nou ja, hij zal zo wel weer wakker worden.

Wij gaan vanavond trouwens heeeeel lekker eten. Heb een recept van een iglo spinazie pakje geknipt. Is tagliatelli, met een saus van spinazie, boursin quicine (spelling klopt niet volgens mij), gerookte kipfilet en nog wat kruiden. Hmmmm, is echt heeeeeerlijk! Verheug me er nu al op!

19. Kejay

Kejay Niet meer actief

Even een snelle reactie van mij...

Grietje, goed dat je de regelmaat erin wilt houden. Zal hem goed doen!

Sparkie, ik wou die serie gisteren ook kijken en lekker jankend op de bank zitten, maar helaas, kwam niet op.
    Ik ga in de middag ook vaak nog even liggen, heerlijk! Ze houd het vandaag trouwens wel lang vol met haar middag dutje, ze slaapt nog steeds!:$

Pino; R en K hebben vandaag weer zitten knuffelen en kussen met elkaar hoor, haha... R. Zat heel lief te spelen toen ik K. op kwam halen!

Ik heb een tafeltje met stoeltjes gekocht op marktplaats. Die ga ik zelf schilderen en het tafel blad bekleden met zeil. Zometeen eerst maar eens de schuurmachine ophalen bij mams. Ook nog een kinderbankje gezien van massief hout, €10 geboden en mag hem ophalen. Daar ook een laagje lak overheen en ze heeft wat leuks voor op haar kamer als de commode straks weg gaat.
    Zaterdag naar de kapper, ook heel erg nodig, verheug me er nu al op!

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Lekker creatief Kejay!!! Soms wou ik wel dat ik dat kon bedenken en uitvoeren!

... Hoewel, ik ben bezig met iets creatiefs, is alleen niet zelfbedacht. Als ik er eenmaal mee klaar ben (duurt waarschijnlijk een hele poos) laat ik het resultaat wel zien.

Deel Deze Pagina