Helaas vanmiddag niet gelukt Wessel op bed te krijgen. Tot nu toe dus alleen die 1,5u van vanmorgen geslapen. Nu is hij echt super moe. Pfff ben bang dat ik 20u echt niet ga redden vandaag! En papa gaat ook nog weg zo. Nou ja, zo lang mogelijk volhouden maar. Chameur; Jep, ook hier bekend! Wessel kan echt heel goed nep lachen, en tja, daar moet een vraamde dan weer om lachen = contact! Spark; Ik baalde ook al zo dat 60 baby`s niet kwam! Heel irritant dat het niet komt maar wel in de gids staat. Ben nu wel heel benieuwd wat je aan het maken bent! Kejay; Klinkt leuk wat je van plan bent! Ik hou daar ook van, beetje knutselen en prutsen. Zeker als je een leuk resultaat hebt! Ik ga me met zoonlief bezig houden, nog maar 2uur tot bedtijd...Pfff!
Ik ga zo reageren dames, Eerst even dit. Mijn moeder had nog 1 buikfoto is haar mail staan. Het is wel een buikfoto van 25 weken en toen had ik nog een bescheiden buikje hoor.
Ja ze vertelde het al op het kdv.. R. en K. hebben de hele dag kusjes gegeven aan elkaar! Bij Jayden doet ze dat ook al . De laatste 2 dagen huilt ze zelfs als ze weg moet bij het kdv. Ze is heeeeeel blij mij te zien, maar wil dan samen met mij daar blijven en niet weg hahahaha. Leuk dat je de meubeltjes zelf gaat schilderen!
Grietje, hopelijk slaapt W. vanavond nog goed! @All, hier een vermoeiende dag gehad. Maar was wel lekker. Heb heeeeerlijk gewerkt met de bekkenband! Heb geen last gehad. NU heb ik hem weer af, want kan hem niet de hele dag om hebben. Vandaag is een andere uitzendkracht op staande voet ontslagen. Hij had aantekeningen en een schermafdruk mee naar huis genomen (in zijn tas gedaan). Er geldt een heeeel streng geheimhoudingsplicht en NIKS maar dan ook echt NIKS van info mag het pand verlaten. Op de schermafdruk stonden NAW gegevens van personen.. En dat terwijl het hem gezegd was tijdens het gesprek en iedereen elke dag vertelde dat er vorige week ook iemand is uitgeknikkerd om die reden! Hoe dom kan je zijn! Wel zielig want hij deed het echt per ongeluk. Hij werkte hard. Helaas mogen ze geen uitzonderingen maken. Hij heeft het zelf ook eerlijk gezegd. Als hij dat niet had gedaan had niemand het geweten en was hij nog gewoon aan het werk. Hij kan ook nooit meer werken bij een belastingdienst. Nu even wat drinken pakken. Oh Ellen, ik heb je topic gelezen.. Voor nu hou ik het even bij een dikke knuffel ok?! Heb niet echt de puf om overal te gaan reageren, sorry. Van het weekend doe ik het even.
@ grietje: lukt het nog met W ophouden? Ik hoop het voor je, jullie waren net zo goed op weg. @ Pino: goh das ook sneu voor zo'n jongen. Is hij eerlijk wordt hij nog gestraft. Wat goed dat de bekkenband vandaag heeft geholpen. Dat geeft weer hoop! Beau heeft vandaag een niet zo goede dag gehad op het kdv. Hij heeft veel gehuild en gemopperd. De leidsters waren nogal verbaasd omdat hij altijd zo vrolijk is. Geen idee wat hij heeft. Maar over gaan doet het vast . En daar ga ik weer even.... Nadat ik er zeker van was dat ik niet zwanger ben (ik er totaal geen gevoel meer bij heb) ben ik vandaag weer enorm misselijk geweest. En nu is er toch weer een heel klein stemmetje dat zegt "misschien...". Worden jullie er al gek van? Ik wel namelijk H. zei laatst tegen me dat ik ongeduldig ben. Ik heb heel hard gelachen en het natuurlijk heel hard ontkend. Maar misschien moet ik hem in deze situatie toch een klein (heel klein) beetje gelijk geven. maar vertel het hem niet
Ik heb Wessel nog tot 19.30 kunnen ophouden. Hij ging gelijk slapen toen ik hem in bed legde, nu duimen dat hij door slaapt vanavond! Pino; Fijn dat die band zo goed helpt, dat geeft goeie moed! Kouf; Je kon na dit weekend testen toch? Wat kan je eigen lijf toch raar doen hé! Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen! Man is naar de bbq, smst hij net of ik nog kom. Zijn ouders zijn vanmiddag thuis gekomen van 12 dagen vakantie en ik kon daar de babyfoon wel neerzetten. Ben ik nou zo moeilijk dat ik dat niet wil? Die mensen hebben de hele dag in de auto gezeten, en zijn net een paar uur thuis. Dan kan ik het toch niet maken om meteen weer met die babyfoon aan te komen zetten? Bovendien heb ik gewoon warm gegeten met Wessel vanavond. Ook moet ik nog onder de douche, en speelgoed opruimen wat door de hele benedenverdieping ligt. Volgens mij is hij beetje pissig nu. Hij vind die bbq heel erg gezellig, het zijn niet de mensen waar ik nou persé de avond mee wil doorbrengen. Mijn man wil dan zo graag dat ik dat ook leuk vind dat ik me bijna schuldig ga voelen. Stom toch?
Grietje: hoe is het gegaan met Wessel? Heeft hij het volgehouden tot vanavond 20.00? Kouf: ongeduldig... hmmm, da's ook 1 van mijn slechte eigenschappen. Met Nils kan ik wel veel geduld opbrengen hoor, maar met andere dingen... echt niet dus. Misselijk, wie weet dus! En wil Beau nu een beetje slapen of is hij weer onrustig omdat papa thuiskomt straks? Slechte dagen op de creche, ja die horen er ook bij he. Pino: wat fijn dat de bekkenband je zo helpt! Dat geeft moed voor de komende tijd. En wel sneu inderdaad voor die jongen. Niet zo slim van hem geweest dat hij het heeft verteld dus. Hier: vond Nils al wat warm na zijn middagslaapje, maar hij heeft weer wat verhoging, 38.6. Denk weer tandjes/kiezen. Hij leek verder niet zoveel last te hebben eigenlijk. Ligt nu weer lekker te slapen.
@ grietje: wel lief van hem dat hij ook aan jou denkt en je er graag bij wil hebben. Maar ik zou ook niet de babyfoon direkt bij je schoonouders dumpen als ze net terug zijn van vakantie. @ Sparkie: die rot tandjes ook . Kunnen ze daar zo'n hoge temperatuur van krijgen? Fijn voor Nils dat hij wel goed is slaap is gevallen. Beau is gek genoeg direkt in slaap gevallen. Grappig dat je dat vraagt (hebt onthouden)
HIer ff snel tussendoor.. Vandaag steeds een beetje buikpijn.. Hoop snel ook duidelijk bericht voor mij. Nog ff afwachten tot zondag! Heb vandaag wel een lading testen gehaald @ Kekay: Hou je van creatief bezig zijn? Gaat 12 aug nog door voor meeting? Wat denken jullie van plaswijck?? Ik ga weer verder werken.. O ja wat moet ik er toch mee als het deze ronde niet raak is wil mn mannetje pas in november verder!! Pfff dat wordt net zoals mamalous echt weer praten!!
Grietje: zag net dat je een berichtje vlak voor mij had geplaatst, dus ik ben weer op de hoogte! Nee, ik zou ook niet de babyfoon bij je schoonouders brengen hoor. Manlief moet het er maar mee doen zo toch? Kouf: Beau ligt dus lekker te slapen, hoera! Tja ik weet ook niet waarom ik zulke dingen allemaal onthoud hoor, haha. Jannn: je bent dus goed voorbereid met al die testen! En wat je man betreft, die draait ongetwijfeld bij mocht het nu niet raak zijn (zoals je zelf eerder al eens zei, dat hij toch niet meer te houden is op een bepaald moment ) Plaswijck vind ik ook prima. Moeten maar wel even kijken of dat voor Antje ook te doen is!
Zo het kritieke eerste uurtje is voorbij! Ik kan ontspannen. Als hij in dat eerste uur niet wakker is geworden gaat het de laatste dagen goed! Yeah!! Ik ga maar eens lekker uitgebreid badderen zo, heerlijk!
Misschien in Den Bosch een betere optie. Da's 1,5 uur voor Antje. Ga even kijken of daar iets in de buurt is. Jannn: minimeeting in plaswijck kan altijd hoor! Lijkt me erg leuk!!!
@grietje waar liggen die regenapkjes bij jullie in de Hema? ik heb bij de baby en kinder kleding gekeken maar zag alleen een regenjasje/lentejasje maar die was 20 euro en dat vind ik wat te prijzig. die regencape waar liggen die? zijn die apart voor kinderen? Heel fijn dat er resultaat is. Daar doe je het allemaal voor. Goed dta jullie er achter konden komen wat precies de oorzaak was. dan heb je hem nog lang op kunnen houden zeg, omdat hij vanmiddag niet wilde slapen. als je niet wil gaan dan ga je toch niet? ik vind het logisch hoor dat je ze nu niet wil storen. en ik krijg het gevoel dta je ook gewoon niet zoveel zin hebt, dan zou ik ook niet gaan hoor! @sparkie oke dat dacht ik haha maar lekker zeg even een tukkie doen, ik ben daar iet wat te druk voor haha! dan kan ik daar niet echt voor gaan liggen. soms lig ik wel eens op de bank. hoelang slaapt Nils dan? wat schattig nu al een casanova dus kijk maar uit daar ga je het nog druk mee krijgen met al die meiden straks haha @kejay ben je zo handig dat je dat zelf gaat doen? wat knap. Leuk dat je op die manier goedkoop iets moois ervan kan maken. @pino wat leuk dat ze die heeft gevonden. Mooie buik hoor! dank je wel lievie! doet me goed wat sneu voor die collega zeg. wel fijn dat jij het zo goed naar je zin hebt daar. die bekkenband helpt dus goed? @kouf word er niet gek van hoor haha. ik herken het heel erg. die zenuwen en die onzekerheid en dat je moet wachten. ik hoop voor je op een mooie positieve test @jann dan maar hopen dat het nu raak is zeg! jeetje ik hoop dat hij anders ook eerder wil als november. @hier ik heb een leuke middag gehad met Emma. Net of er nu een spanning van me af valt en dat Emma dat aanvoelt. we zijn vanmiddag nog even naar de stad gweest. wat een drukte zeg haha! maar wel gezellig. er hangt bij een winkel vaak een grote bellenblaas dat vind Emma helemaal geweldig en probeert de bellen te pakken. Een tijdje terug hing hij er niet en Emma helemaal wijzen en kijken zo van: waar is hij nou? haha! Emma heetf tussen de middag bijna 2 uur geslapen. Wat fijn zeg! dat was even geleden. o ja Emma heeft vandaag 2x 2 stappen los gezet ze stond voor me en zette 2 stappen en liet zich toen in mijn armen vallen. en daarn nog een keer IKKE TROTS!!! @naar bed brengen Hebben jullie kindjes een voorkeur wie hem/haar naar bed brengt. Bij ons breng ik haar eigenlijk altijd naar bed (ook omdat mijn man verschilende diensten heeft en omdat het eigenlijk zo gelopen is). De laatste 3 dagen bracht mijn man Emma naar bed omdat hij langer moest werken en anders haar haast niet zag. De eerste avond huilde ze, zodra ik geweest was was het weer goed. gister wilde ze niet dat we weggingen in haar kamer. en vanavond was het weer zoals de eerste avond, zodra ik haar welterusten had gezegd ging ze slapen. Mijn man bracht haar wel af en toe naar bed, nooit een probleem. Merken jullei dat ook? Ik voel me wel een beetje gevleid maar wel een beetje sneu voor mijn mannetje natuurlijk.
Ellen; Die regenspulletjes zitten in zakjes bij de hema. Het zakje is van de zelfde stof als de cape/pakje. Ze hingen bij de schoentjes, daar staan ook de regenlaarsjes. Op de site staan de pakjes voor 11euro geloof ik. De cape weet ik niet meer wat die kostte. Het is allemaal van jip en janneke. En inderdaad echt voor kindjes! Naar bed brengen; Bij mijn man duurt het allemaal te lang, die gaat nog zitten keten tijdens het verschonen enzo. Wessel moet dan vaak even huilen als hij in bed wordt gelegt. Ik zeg heel weinig, doe het standaard ritueel en dan is het ook vaak goed. Man al vaak vertelt, maar luisteren ho maar!
@ spark: Leuk idee.. dat aventurenland. Ik heb vandaag bij de tuinen iets voor JOas gekocht: het heet slaap kindje slaap. Ik hoop dat hij er door beter slaapt.. Tis een drankje. Alleen wildeh ij het niet puur. Nu is het door zn melk gegaan. Ik hoop dat het zo ook werkt..
@grietje ga ik morgen nog een keer kijken, die heb ik niet gezien. is ook een leuke prijs voor een heel regenpakje. Haha nee sat schiet niet echt op, dan word hij ook niet echt mooer van lijkt me door het keten. @jann zou mooi zijn als dat zou kunnen werken. ik ben benieuwd. heeft Joas het vanavond al gehad?
@ Ellen: Door zn melk gedaan ik hoop dat het werk. NOg ff snle op zoeken moet zo weer verder werken..
Ik zwaai ff Druk geweest vandaag net thuis en huis op orde gemaakt voor makelaar morgen ben stik zenuwachtig zeg pfff