Zo we zijn er weer! Het was erg leuk, en Wessel heeft zelfs een half uur in de wandelwagen geslapen! Super blij mee, betekend dat we volgende week op vakantie ook wat meer vrijheid hebben. Nu ligt hij te keten en te kletsen in bed. Slapen zal wel niet wat worden, maar zolang hij niet huilt laat ik hem mooi liggen! Antjé; Half elf! Dat is luxe! Jann; Ik gooi alles in de machine, incl gordijnen en kussens etc. Niet altijd een mega succes, maar ook nog geen echte drama`s gehad! Ben benieuwd of het goedje heeft geholpen? Hopelijk voor jullie wel! Spark; Ik zou ook wel een test willen doen, gewoon omdat ik zwanger wil zijn. Maar ik weet dat het niet zo is. Maar ik kan me nog zo goed voor de geest halen hoe ik me toen voelde, het lijkt wel of je dat gevoel gewoon kan "opwekken'. Slaat nergens op natuurlijk, ben er veel te veel mee bezig. Gewoon geduld hebben. Pfff! Ik ga ook maar eens aan de was beginnen. Gelijk de koffer er maar bij, kan alles wat ik mee wil nemen maandag er meteen in. Had het er straks met mijn man over wat er allemaal mee moet. Conclusie; van alles ietsjes (raar weer steeds) , en dan doe ik halverwege de week gewoon daar een wasje draaien. Er moet al zoveel mee!
Zo ff pauze, kben op de helft @ Antje: het heet slaap kindje slaap.. Er zit geen rare stoffen in bij melatonine ofzo. Mag al vanaf maand 3 gebruikt worden.. Ik hoop dat het helpt. Het is 4 weken heel goed gegaan en nu echt niet meer. Krijg Milan nog steeds die tabletje van de KA?? @ Grietje: Heerlijk dat jullie het het naar je zin hebben gehad en als het Wessel goed gaat dan gaat het met jezelf ook goed vind ik altijd. Wanneer gaan jullie op vakantie? Hoelang en waarheen?? Wij hebben die dagen dat we weg zijn geweest wel veel gedaan alleen zorgde we wel dat Joas gewoon smiddags kon slapen. 1 dag zijn we echt heel de dag weggeweest.. Dan slaapt hij gewoonin de kinderwagen/auto. Maar wij deden het niet elke dag.
Jannn; Ik zat er een beetje mee dat Wessel weer een ochtend dutje doet. Dan worden de dagen wel heel kort. Maar dat dutje kan dus ook in de wandelwagen. Dan houd hij het makkelijk tot een uur of 13 vol. De lange middag slaap gaat hij zoveel mogelijk in bed doen hoor, dat vind ik toch wel belanrijk nu nog. En ik ben er heel zuinig op dat het zo goed gaat natuurlijk. Als de dood om het weer in de war te schoppen. Hij is trouwens nu toch in slaap gevallen! Wij gaan maandag weg voor 7 dagen. We gaan tegen 12u rijden want het is ruim 2uur rijden, en dan kan hij dus mooi de lange dut in de auto doen en is lekker fit als we aankomen! We gaan naar Herkenbosch, belgisch limburg. Naar een groot recreatiepark met meer en zandstrand; Elfenmeer heet het. Ziet er super uit. Ik heb het meest luxe chalet gehuurd die ze hadden! Er zitten 2 slaapkamers in, en alles voor Wessel wat hij nodig heeft, incl speelgoed en bestek etc. Het staat op een groot veld met 20 van die chalets en middenin een grote speeltuin. Lijkt me zo leuk! Ik heb al wel 3 windschermen her en der geleend om ons zitplekje iets te kunnen afschermen zodat we niet voor en achter ogen hoeven te hebben constant. Het lijkt mooi weer te worden, dus ik heb er helemaal zin in!
@ Jannn, je bedoelt die melatoline tabletten? Die zijn we nooit gaan gebruiken. Milan ging weer goed slapen toen wij bezig waren met de bioresonantie therapie. Toen zijn hoofdschilfers en jeuk weg waren. @ Grietje, fijn dat het nu zo goed gaat met Wessel. Hij zal wel flink last hebben gehad van die amandel. Klinkt als een leuk park waar jullie heen gaan. Maar Herkenbosch is niet belgisch limburg. Dat ligt gewoon in midden- limburg hoor, vlakbij Roermond.
@ Grietje, ik heb net eens gekeken bij dat park. Ziet er echt leuk uit! Gaan jullie nog dingen bezoeken? De dierentuin gaiapark ligt bv maar 30 tot 40 minuten daar vandaan.
@ Grietje: Ja dan kan je gewoon weg gaan en dat hij dan smiddasg nog ff gaat slapen!! Ik wordt echt ziek van mezelf!! Net weer een test er door heen gejast!! Kdacht kruidvat merk, misschien wel positief, maar zo wit als het maar zijn kan!! Ik moet echt gaan kappen zo want ik maak mezelf gek!!
Jannn: haha meid, nu even een paar dagen wachten met testen hoor! Zonde van het geld! Wij zijn vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest. Een andere dan we normaal heengaan. Zag dat er hier in de buurt nog eentje zit namelijk. Ook mooie afstand om te lopen. Nu dus weer terug met een dood moeie Nils, die nu weer in zijn bedje stennis ligt te schoppen. Hij wil gewoon niet slapen. Heeft daarstraks ook niet zo lang geslapen, dus hij heeft het wel even nodig. Grietje: wat fijn dat W in de wagen heeft geslapen! Hopelijk gaat het volgende week ook zo goed! Ga dadelijk even kijken naar het vakantiepark! Wie weet is het nog iets voor ons, haha!
@ Jannn, nu niet meer testen tot na het weekend! Je maakt jezelf er inderdaad gek mee en het is ook nog eens zonde geld. @ Sparkie, wat fijn een kinderboerderij op loopafstand. Wij moeten er 10 tot 15 min voor rijden en is ook de enige in de buurt. Wij zijn vanmiddag ook naar de kinderboerderij geweest. Op 1 gedeelte mag je zelfs naar binnen bij de geiten en schapen. Dat vond Milan helemaal geweldig. Hij gilde het uit van plezier. Vooral als de geiten gingen lopen en hij er maar achteraan. Voeren vond hij ook heel leuk om te doen. Ging zelf gras plukken om dat te geven. Heerlijk om te zien hoe hij er van geniet. Ook nog even van de glijbaan geweest. Daar is hij wel dol op en kan hij geen genoeg van krijgen. Was het bij jullie ook zo'n heerlijk weer vandaag? Hopelijk is het morgen ook weer zo'n lekker weertje. We gaan namelijk weer naar een festival.
Hey dames, Hier eindelijk weekend! Hahah, heerlijk! Met de bekken gaat het redelijk, nu met de bekkenband! Zondag gaan wij naar de efteling met S. en de schoonfamilie. R. gaat niet mee want die slaapt niet in de buggy. Die gaat dan dus heeeel vervelend worden! Die is bij mijn moeder. Hier was het rustig he vandaag! @Mamalous, ik weet niet wat ik moet zeggen... Ga zo even het andere forum lezen.
Antje: bij ons kun je ook tussen de geiten lopen (bij beide kinderboerderijen). Vind ik ook erg leuk. Nils loopt natuurlijk nog niet, dus die moet ik echt op de arm houden. Hij vindt de geiten ook bere interessant. Hij raakt ze heel voorzichtig aan met 1 vingertje, hihi. De kinderboerderij waar ik vandaag was, hebben ze ook loopautootjes, driewielers en loopwagentjes voor de kindjes. Erg leuk! Nils heeft lekker in het gras gezeten. Hij werd nog gepikt door een kip. Hij stak zijn vingertje uit, en ja, toen hapte de kip natuurlijk (lopen los). Huilen!!! Hoop niet dat hij nu bang wordt voor kippen! Pino: lekker genieten van je weekend! Is wennen om een hele week te werken denk ik, of niet? Veel plezier bij de efteling zondag!! Leuk zeg dat jullie daar naartoe gaan!
@Spark, wat sneu voor Nils.Gepikt worden door een kip doet echt pijn! Was jij het die een kinderwagen van mp had? Je had de bugaboo toch? Weet jij hoe breed hij is? van wiel tot wiel?
hij is 58 cm breed. Maar als je de achterwielen eraf haalt is hij 48 cm breed. Tis echt een superwagen hoor pino. kan hem aanraden!!
Ben aant wachten op mannetje... J is niet lekker heeft koorts word steeds wakker of van de vaccinatie of van z'n tanden En zelf ben ik moe net al ff liggen slapen Wel goed gesprek gehad met makelaar
Jeeetje meid... Hoelaat komt mannetje thuis? Ga je weer gesprek aan, of laat je het even rusten? (als je hier nu geen antw op wilt geven snap ik hoor, openbaar...). Wat rot ook dat J niet lekker is. Van deze vaccinaties kunnen ze echt even ziek worden he. Vind het zelf ook zo moeilijk om te bepalen waar ze soms niet lekker van zijn, prikjes, tandjes, virus... Hopelijk morgen weer wat beter. Goed nieuws van de makelaar dus? Vertel!
Koek: hoe was het klussen? Kouf: nog stiekem een test gedaan vandaag? Antje: weet niet of je dat nog gister gelezen had, wbt meeting in Den Bosch, avonturenland? Lijkt dit je wat? (geldt overigens ook voor de rest die meegaat!!)