Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Op z'n slechts 15000 verlies op zijn goeds 5000 ff kijken maar ze was redelijk positief over het huis dus dat is fijn nu ff maandag afwachten gesprek met hyotheker en andere makelaar.

Ik kijk zo ff hoe zijn stemming is

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oke, nou dus beter dan je had verwacht denk ik! Hele dikke knuf voor jou! Die idiote tweelingen ook he (ben er zelf ook een....)

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou onze zoon is er ook 1 ik kies het wel uit hoor haha

Ja is minder dan gedacht dus heb goede hoop

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga er maar vroeg in vanavond. Moet dit weekend weer eens werken! Morgen komen ook mijn schoonouders op bezoek. Had al gezegd dat ik moest werken, maar dat maakte niet uit... Ben altijd om vier uur vrij, dus nog wel even de tijd daarna. Ze blijven niet slapen, en daar ben ik stiekem wel blij om... Vooral als ik moet werken, dan is het best druk, logees (als het niet mijn eigen ouders zijn, da's weer anders...).

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wow dan moet hij makkelijk passen in mijn auto. Er staat er nu 1 tekoop voor 100 euro. een frog, oranje. Is dat duur?

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oja!! Julian is van 27 mei toch?

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Echt niet duur hoor! Ik had de mijne voor 250, inclusief alles. Heb je een link??? Ben benieuwd!!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Arme Mamalous, twee tweeling mannen in huis... Dat wordt nog leuk als J wat ouder is!!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb geen frog maar cameleon spark ook frog heeft die wel een reiswieg, deb heeft de frog moet je haar anders ff hyven of pben

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Antje; Het staat als belgisch-limburg in de folder. Maar dat maakt ook niet uit verder. Het is een kleine 2 uurtjes rijden dacht ik, nog niet echt goed naar gekeken eerlijk gezegt.
    Denk wel dat we naar die dierentuin gaan, daar heb ik nog vrijkaartjes van. Veder plannen we niks, we kijken het per dag waar we zin in hebben.

Mamalous ik ga zo ff andere forum lezen.

Hier weer 9km gelopen vanavond, op de hei, dus loodzwaar bult op en af, en mul zand. Zo lekker douchen en relaxen, hebben we wel weer verdiend!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja erg hè haha... Slaap lkkr spark klinkt als een druk weekend moet zondag ook werken

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Debs heeft de bugaboo bee Mamalous volgens mij, zo'n gele. Ik heb ook een frog.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kan je frog van jou de duwstang verstellen?

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik zie geen foto het is wel een oude hè maarja dat maakt ook niet zoveel uit toch?

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Owja ik haal ze door elkaar... Sorry

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

OK, ja het is wel een oude. Maar hij ziet er goed verzorgd uit.

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou doen of wacht je liever tot je wat verder bent?

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nee, duwstang is niet verstelbaar. Maar zowel ik (1.64) als vriend (1.80) lopen er prima achter. Die oranje frog is een ' oude logo' zoals dat heet. Ik heb een frog van het nieuwe logo. Geen idee wat het verschil met de wagen zelf is, maar als ik het zo zie, is er geen verschil. Ziet er goed uit Pino!

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: lekker eind gelopen zeg! Lijkt me heerlijk zo over de hei! Slaapt Wessel lekker?

Deel Deze Pagina