Op z'n slechts 15000 verlies op zijn goeds 5000 ff kijken maar ze was redelijk positief over het huis dus dat is fijn nu ff maandag afwachten gesprek met hyotheker en andere makelaar. Ik kijk zo ff hoe zijn stemming is
Oke, nou dus beter dan je had verwacht denk ik! Hele dikke knuf voor jou! Die idiote tweelingen ook he (ben er zelf ook een....)
Ik ga er maar vroeg in vanavond. Moet dit weekend weer eens werken! Morgen komen ook mijn schoonouders op bezoek. Had al gezegd dat ik moest werken, maar dat maakte niet uit... Ben altijd om vier uur vrij, dus nog wel even de tijd daarna. Ze blijven niet slapen, en daar ben ik stiekem wel blij om... Vooral als ik moet werken, dan is het best druk, logees (als het niet mijn eigen ouders zijn, da's weer anders...).
Wow dan moet hij makkelijk passen in mijn auto. Er staat er nu 1 tekoop voor 100 euro. een frog, oranje. Is dat duur?
Ik heb geen frog maar cameleon spark ook frog heeft die wel een reiswieg, deb heeft de frog moet je haar anders ff hyven of pben
Antje; Het staat als belgisch-limburg in de folder. Maar dat maakt ook niet uit verder. Het is een kleine 2 uurtjes rijden dacht ik, nog niet echt goed naar gekeken eerlijk gezegt. Denk wel dat we naar die dierentuin gaan, daar heb ik nog vrijkaartjes van. Veder plannen we niks, we kijken het per dag waar we zin in hebben. Mamalous ik ga zo ff andere forum lezen. Hier weer 9km gelopen vanavond, op de hei, dus loodzwaar bult op en af, en mul zand. Zo lekker douchen en relaxen, hebben we wel weer verdiend!
Nee, duwstang is niet verstelbaar. Maar zowel ik (1.64) als vriend (1.80) lopen er prima achter. Die oranje frog is een ' oude logo' zoals dat heet. Ik heb een frog van het nieuwe logo. Geen idee wat het verschil met de wagen zelf is, maar als ik het zo zie, is er geen verschil. Ziet er goed uit Pino!