Juni Junkies Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by Sparkie, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb op dit moment nog nul komma nul geld haha. Verwacht wel snel een extratje. (eerste loon gaat nog niet naar de schuldsarnering).

Misschien kan ik het tot die tijd lenen bij mijn zusje... maar wil eerst zeker weten voordat ik dat vraag.

Ik heb 75 geboden en een mail gestuurd met de uiterste vraagprijs.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Nou wie weet dan Pino! Het zijn super wagens! Ik vind het zo fijn dat hij in de buggy stand naar je toe kan kijken. Nils rijdt bij mij dus achteruit. Vind het zo gezellig, want je kunt zo echt tegen hem kletsen!

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    *ondertussen zit ze nog steeds achter de computer, zou een half uur geleden al naar bed...*

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat is 1 van de positieve dingen. Verder vind ik het net veel te lage winkelwagentjes... Dat lage vind ik wel een groot nadeeel hoor.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wat ben je toch goed bezig met wandelen merk je er ook wat van in je gewicht? Dat zou mooi zijn vind het knap van je!

Tja dan kan je beter ff wachten totdat jullie weer geld hebben, zou dat extraatje opzij zetten als dat lukt

6. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Als een roosje! Weer tot 18.45u kunnen rekken, zonder problemen volgens mijn man, en hij viel weer meteen in slaap! Wat een genot dit!:D

7. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Weet je, ik slikte zoveel pijnstillers de laatste weken, echt dozen gingen er doorheen, zoveel hoofdpijn. Nu al een week niet nodig gehad! Echt wat knap je daar van op als je kind het goed doet!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    grietje, wat super!!!!! Ben echt blij voor jullie!!!

9. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Zo er is weer ff lekker geklets. Wij komen net bij mn schoonzusje vandaan die lag in het zh in Nijmegen.. Gisteren naar huis gekomen.
    Haar heup is in 3 stukken gebroken en is weer rechtgezet ze liep altijd heel mank..

@ Mamalous; ik heb zo met je te doen :(
    @ Grietje: Wat is het toch lekker he dat het nu zo veranderd is..

Hier ook het weekend werken. Kmoet nu 2 hele weekenden achter elkaar!

10. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous ik weet niet of ik er van af val, de weegschaal is nog steeds kapot. Maar lekker voelt het wel!

PS andere topic gelezen en gereageerd!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Bah Jann 2 weekenden werken, ongezellig lijkt me dat!:(

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ga er nu echt in! Trusten!

13. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Truste spark..

@ Grietje: Nee vind dat ook nooit leuk! Ben er nu wel 2 vrij geweest..
    Zeg mn man net.. Kvind het leuk als jij moet werken!! Nou leuk zeg.. haha.
    Maar hij bedoelde.. Dan kan hij lekker de hele dag voor Joas zorgen..
    Vind hij heerlijk!!

14. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Sparkie trusten!

15. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jann dat dan weer wel! Hier vind R het ook leuk om meer met Wessel bezig te zijn. Hij heeft nu vakantie en neemt hem vaak mee naar buiten, beesten voeren, op de trekker etc. Wel leuk om te zien dat ze zo met elkaar druk zijn!:D

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Truste spark

17. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Pino die eerste heb ik ook, alleen als driewieler. Ik vind hem ideaal! Als ik bende in de kofferbak heb liggen past hij er ook niet fijn in hoor, maar schuin lukt het altijd! Die van mij is wel zwaar trouwens om er in te tillen.

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Ben ff niet bijgelezen. Ik haak hier weer in als jullie het niet heel erg vinden.

We zijn vandaag naar Blijdorp geweest. We hadden super weer. Eva heeft haar ogen uitgekeken bij het Oceanium. We hebben een heerlijk dagje gehad. Vanavond nog even naar de stad geweest. Kwamen we terug lag er een briefje onder de ruit van de auto. Het tasje van de kinderwagen hadden ze gevonden (ik denk vlakbij de auto) en bij parkeerbeheer neergelegd. Geweldig dat er nog eerlijke mensen bestaan.

19. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Pino: Ik heb ook die eerste.. Mutsy maar vind deze wel heel oud eruit zien is ook wat modellen terug.
    Ik vind die X avendture heel mooi en netjes eruit zien!

Share This Page