Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Koek fijn dat jullie zo`n gezellige dag hebben gehad! Inderdaad gelukkig dat er nog eerlijke mensen bestaan!

Ik ga afsluiten, lekker op tijd naar bed! Trusten!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Grietje, zwaarder is niet zo erg. De buggy inzet is verkleurd, maar hij moet ook plat in de achterbak passen (welliswaar zonder rotzooi). Dit is nodig omdat de reiswieg er boven op moet kunnen.
    Het is echt geen geld!

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino ik denk dat de bekleding erg verschoten is van kleur, en ik mis een dakje oid?
    Ben je al eens bij de kringloop geweest? Verbazend wat daar aan mooi spul staat! Of op een grote rommelmarkt (americahal), zie je ze ook vaak! Kan je nog wat onderhandelen over de prijs, en zie je meteen wat je koopt!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Haha, tegelijk! Idd de reiswieg er boven had ik even niet aan gedacht. Die kan natuurlijk niet meer op de achterbank.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Kringloop kom ik regelmatig (mijn moeder werkt er) maar die zijn echt scheeuwend duur vaak..

Rommelmarkt ga ik zeker kijken! Weet alleen niet wanneer de volgende is!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Maar je hebt toch nog tijd zat Pino? Wie weet wat er allemaal nog voor een leuks komt. MP in de gaten houden en pas kopen als het echt naar je zin is! Straks koop je nu al wat en zie je over een tijdje een veel mooiere, dat zou ook zonder zijn!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De bugaboo mag voor 90 euro weg. De oranje!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik weet het zo ook niet, wij zijn met de pasen geloof ik voor het laatst geweest. Toen zag ik een meisje met een complete wandelwagen etc weg lopen, zag er zo mooi uit!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja de bugaboo is 1 van de weinige die ik echt direct zou willen hebben. Ook voor die prijs want dat vind je niet vaak.
    Ok, het is een oudere, maar wel superhandige wagen.

Nu 90 euro. Even vriend aankijken.

11. Kejay

Kejay Niet meer actief

Pino, als je het zeker wilt weten, mag je mijn bugaboo wel even passen in je auto hoor! De wagen zelf kan klein opgevouwen worden, maar de wageninzet, komt er los bovenop... Ik weet niet wat de prijzen van de frog zijn, wij hebben de cameleon

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Tja, ik ben echt geen bugaboo fan...:). Ik vind ze echt zo laag aan de grond. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk!

Nu ga ik echt slapen! Trusten!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De frog was het eerste model. Die is niet meer te koop in de winkel. Die was net zo duur als de bugaboo nu ongeveer..

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Grietje, ik ook niet, vind hem eigenlijk te laag.
    Maar aangezien wij het vooral van handigheid moeten hebben nu is het een hele goede optie.

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik vind de bugaboo juist super gaaf. Kzou m wel willen hebben.
    Het nieuwst model dan.. Heb nu een mutsy ook mooi natuurlijk maar die was vorige jaar helemaal in.. Nu niet echt meer...

@ Koek: Super dat jullie een leuk daagje gehad hebben.
    Toen wij in blijdorp zijn geweest, regende het de hele dag..
    Oceanium vond Joas ook geweldig!!

Hebben jullie ook nog een foto laten maken?

Heerlijk ff een dag met zn 3e weg he!!!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, ik vind de mutsy persoonlijk mooier. Maar wat ik hoor is de bugaboo zooveel praktischer. Dat heeft in ons geval natuurlijk de voorkeur.
    Zou je bij de volgende een andere kinderwagen kopen dan?

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Pino: Ik zou het wel doen, maar mag niet van mn mannetje :(

Heb vandaag een boete binnen van 130 euro!! :( :( :(
    Die stomme auto ook!!!

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Jannn: ja het was heerlijk. We hebben zo'n zelfde foto als jullie. Vond toch wel leuk om te hebben. Ze is alleen eergister gevallen en haar lip en die is helemaal kapot aan 1 kant. Op de foto kan je dat best goed zien. Er valt best veel te doen ook al regent het. Ik denk dat we alleen bij het oceanium al 3 kwartier zijn geweest.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ahh waarom mag dat niet dan? Ook niet als je de huidige voor een mooie prijs kan verkopen?

Oei, ik haat ook echt boetes. Zoooo zonde he.
    Waarvoor was de boete?

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Koek: Gaan jullie nog meer daagjes weg volgende weeK??

Deel Deze Pagina