Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Snap er nog steeds niets van waarom die berichten niet geplaatst zijn terwijl die melding er wel kwam:x:x ( hoe frustrerend)

Nou ja, ik kom me maandag weer melden

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Fijn weekend kouf waar gaan jullie heen?
    Ffies geslapen net

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf fijn weekend!

Mamalous nog wat slaap gehad?

Hier was het om 5.30u al gillen. Geen idee waarom. Nog een uurtje kunnen rekken met fles, maar toen er maar uit gehaald. Nu zit hij vrolijk in de box te spelen. Pfff wel vroeg!

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    HIer weer een hele goede nacht..

@ Mamamlous: Sterkte meid :(

Ik moet vandaag werken...

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goede morgen! Hier ook weer vroeg op en slecht geslapen. Komt niet door R.

@Kouf, fijn weekend!

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Werkse jannn

Oef das vroeg grietje

Waarom dan Pino?

Hier tegen 6 uur in slaap gevallen ik moet zoveel plassen de laatste dagen om gek van te worden

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier een zieke begint met 38.8 ow hij ziet er ook echt ziek uit

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

S. kon niet slapen, dus die sliep bij ons in bed. Hij slaapt erg onrustig.
    Was je ongi een beetje normaal?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja gewoon 5 dagen niet zo heel veel bloed maar wel normaal, hoezo?

Ow balen is dat en je kan je slaap wel goed gebruiken nu

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow weet al wat je bedoeld is helaas echt niet al lijkt het soms wel zo

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oef Mamalous, zo weinig slaap en dan ook nog een zieke! Pfff! Heb je wel een rustig dagje vandaag?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou moet het alleen doen manlief is vissen met een vriend zouden daar ggan bbqen vAnavond maar vragen of we bij ons kunnen bbqen dan kan j lekker in zijn eigen bedje slApen, hij ligt nu alweer een uur Te slapen, wilde net niks eten wel lekker warme melk op.
    Ik lig ook nog steeds op bed heerlijk

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Wessel ligt al weer in bed. We hebben weer flink geoefend met los lopen. Wessel loopt al super stevig.....zolang hij mijn pink kan vasthouden:(. Als hij aan beide kanten een vinger heeft om vast te houden "rent" hij al bijna.
    Het zou voor hem zo fijn zijn als hij los kan lopen. Daarom dus oefenen om hem meer zelfvertrouwen te geven.
    Een koord met een knoop onderin die hij kan vast pakken ipv mijn pink. Wat denk je? Als hij eenmaal loopt met dat koord en ik laat het "vieren" loopt hij gewoon verder. En dan niet een paar pasjes, nee, gewoon het hele pad af! ( zo`n 40 meter). Als hij maar op gang is gaat het dus heel goed, maar voor je hem zover hebt dat hij gaat stappen. Als ik mijn pink wil loswurmen gaat hij acuut zitten!:D

Ach, misschien vind hij het wel best allemaal. Maar mama blijft oefenen, hij vindt het wel een leuk spelletje volgens mij!:D

Nu mezelf een schop onder de kont geven en gaan beginnen aan het inpakken van de vakantie tassen!:x (zo`n hekel aan dat ik nu al moet beslissen wat ik volgende week de hele week aan wil!!!)

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Over een week à twee weken snapt ie het lopen hier ging het ook zo en per week zag je de vooruitgang, wel leuk hoor...

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@koek wat leuk zo'n dagje weg. Eva vond de vissen dus mooi? is dat ook een aquarium die boven je hoofd zit of niet? ik ben nooit in blijdorp geweest.

@jann zozo 130 euro, zonde altijd van het geld he!

@pino al druk op zoek dus naar een kinderwagen? Handig om op mp te kijken, daar hebben wij ook heel veel weg van de uitzet van Emma

@Grietje hoelang heeft je mannetje nog vakantie? echt stoer dat w steeds mee kan op de trekker!

@hier gister naar Hoogeveen geweest voor een buggy. we zijn naar babypark geweest en een mooie buggy voor 49 euro gevonden die in 4 standen gezet kan worden (vooral dat wilden we zodat Emma een dutje kan doen als dat wil lukken) met een zonnescherm en hij kan mee op de fiets. Helemaal blij weer.
    We hebben hem gelijk uitgeprobeerd en volgens mij beviel Emma hem ook wel.
    We gaan hem morgen weer proberen dan gaan we een dagje uit naar Emmen naar de dierentuin. we hebben er heel veel zin in

16. Ellen291982

wat goed W gaat dus al de goede kant op. hoef je niet meer lang te wachten denk ik dat hij echt vrij rondloopt.
    haha ja dat is drama en daardoor neem je vaak meer mee als nodig. succes met inpakken

17. Ellen291982

we hebben gister in Hoogeveen gekeken maar ze hadden alleen een poncho en die was echt veel te groot nog. je kon Emma er niet in terugvinden haha! maar op zoek naar iets anders, ik zou alleen niet weten waar. apart eigenlijk toch dat ze nergens verder betaalbare regenpakjes hebben in Emma's maat? ik ben het nog niet tegengekomen

18. Ellen291982

he meid wat rot zeg! en wat onzeker allemaal:(

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Julian heeft 40 graden en huilt alleen maar zo zielig

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nou de PCM werkt inmiddels hij leeft weer een beetje op

Deel Deze Pagina