Zooooo, schoonouders zijn net weg, vriend ligt uitgeteld op de bank, en Nils ligt k.o. in bed! Vandaag gewerkt, was niet zo druk. Lekker dagje gehad eigenlijk. Kon wat eerder weg, was wel zo gezellig omdat schoonouders er waren. Heb de hele kudde (vriend, Nils en s.o) onderweg naar huis ergens opgepikt omdat ze overvallen waren door een enorme regenbui. Kwam precies goed uit dat ik wat eerder vrij was. Mamalous: zie dat je ticker nu ook helemaal weg is? Balen meid, dat je nog niets los krijgt van je vriend. Misschien moet je het een paar dagen laten rusten, en er dan weer een keer over beginnen (als hij goed gemutst is). Aaaaah, je gaat toch wel mee he??? Toetoetoetoetoe??? Pino: ga je nu de bugaboo kopen? Ik heb er geen last van dat hij laag is. Vriend met 1.80 ook niet. Dus het hangt er net van af. Grietje: wow, Wessel krijgt bijna een volledig gebit in een paar dagen tijd! En die bikkel slaapt er gewoon nog steeds goed bij! Wat een knapperd zeg! Koek: leuk he, Blijdorp! Vind dat oceanium (oid) ook super gaaf... Kan daar zelf ook zo een uur zitten! Antje: kende je blijdorp niet??? Da's de dierentuin waar Bokito de gorilla een paar jaar geleden ontsnapte!! Jannn: is de mutsy alweer zoooooo 2009??? Heb daar zelf echt geen benul van. Ik heb mijn bugaboo ook van een meisje gekocht die zwanger was van de volgende, maar die een andere kleur wilde. Ik snap dat eerlijk gezegd niet hoor. Als je iets hebt wat nog super goed is zou ik het nooit weg doen... Haha, jij snelheidsduiveltje! Zonde geld he, maar ja. Zo langzaam rijden is ook niks aan...
@mamalous: Ik zag op hyves een foto van J. Is die van vandaag? Jeetje wat ziet hij er ziek uit zeg. Hoe was het steengrillen? Had je man nog wat gevangen? Jammer als je niet meegaat naar de meeting, maar dat is wel te begrijpen als je zoveel moet werken. @Grietje: Bizar hoeveel je mee neemt voor een weekje weg he. En al helemaal met een kindje erbij. Is het allemaal nog gelukt met inpakken? Wow wat een hoop tanden ineens erbij. Wessel is wel een bikkeltje! @Pino: Die bordjes zijn volgens mij er inderdaad ter bescherming voor het park ivm claims ed. Het is alleen gevaarlijk als je hoogzwanger bent. Lijkt me ook alles behalve een plezierig ritje met een giga buik in zon klein karretje en dan ook nog zon stang die even extra wordt aangeduwd. Máár ik sta er niet van te kijken als er op deze wereld van die mensen bestaan die er toch hoogzwanger instappen vandaar waarschijnlijk ook die bordjes.
@ Koek: Nee heb verder ook niet gehoord maar misschien kunnen wij dat gaan verzinnen Mij zo vroeg mogelijk Dan houd Joas het nog het langste uit. Had wel iets gehoord over een Aventurenpark maar dat zitten we wel weer in een indoorspeeltuin. Mij maak het niet hoor. @ Mamalous: Hoe is het nu bij jullie?? Misschien anders ff gesloten foruM??
Koek: Den Bosch is denk ik een goeie optie, er is daar ook zo'n speelparadijs, Avonturia volgens mij. Heb de link een aantal pagina's terug al een keer geplaatst. Den Bosch is nl ook voor Antje goed te bereizen. Wie gaan er nu mee op de meeting (zeker weten): Koek, Jannn, Antje, ik (meer niet??????)
Volgens mij kun je in dat avonturenpark ook buiten spelen. Plaats maakt mij eigenlijk niet uit hoor. Moet zeggen dat buiten wel mijn voorkeur heeft (mits het niet zulk takke weer is als vandaag...)
Denk dat de tijd weer lastig gaat worden, haha. Onze kindjes hebben zulke verschillende ritmes... Nils slaapt het grootste deel van de ochtend namelijk tegenwoordig. Van tien tot twaalf ongeveer. Wordt weer lastig....
@sparkie: Dus je hebt een paar verzopen katjes meegenomen. moet gelijk denken aan warme choco en een dikke laag slagroom, heerlijk bij een groot haardvuur opwarmen.. uhum en dat in de zomer. Het is vooral dat wij zo bleven hangen in het Oceanium. Ik ben helemaal fan van pinguins. Ze zijn zo grappig. En de manier waarop ze lopen doet me ook een beetje aan Eva denken.
Pff als we smiddags niet gaan vind ik het weer lastig idd. Want Joas is rond 13.00 echt kapot en slaapt de hele middag. Ja lastig is dat he die tijden.
Ik misschien ik weet het nog niet, voel me gewoon zo verrot ben zo verdrietig echt zo stom..En mijn man zegt gewoon doorgaan, lkkr makkelijk. Ja foto is van vandaag m'n manneke is echt ziek en nu moet ik nog werken ook hij ligt gewoon suf te zijn in zijn bedje ga steeds kijken word dus weer een korte nacht. Hij is maar 3 uurtjes op geweest vandaag.
Koek: ben je wel eens in het dierenpark in Emmen geweest? Daar hebben ze ook heel veel pinguins! Kun je praktisch aaien! Is ook echt super leuk! Aaaah, Eva vergelijken met een pinguin.... Da's toch wel sneu...
De tijd maakt me niet zoveel uit. Eva slaapt toch niet als we ergens zijn. En als ze bezig is vergeet ze dat ze moe is. Ze wilt dan alleen maar spelen, spelen, spelen
@ Mamalous sterkte ik kan begrijpen dat je het niet zitten zitten. Ik heb zelf ook een drukke week, maar vind het leuk om weer af te spreken alleen kunnen we het misschien een keer in oktober doen ofzo en dat echt iedereen meegaat! Ik wil iedereen ontmoeten En zou het zooo jammer vinden dat jij ook niet meega.. Vond het vorige keer in Utrecht zo leuk! Meid, wat moeilijk voor je dat hij zegt dat je gewoon door moet gaan.. Gaat onder deze omstandigheden geen verschrikkelijke sfeer in jullie huis hangen of kan je wel gewoon lief doen zeg maar! Snap je wat ik bedoel?? Sterkte met Julian! Dat ventje is ook echt ziek!! Kan je niet gewoon voor morgen ziek melden?
Ja heel gaaf daar! Maar het zijn mijn favoriete beessies, dan mag het toch wel? waggel, waggel... ja 2 druppels water.
Nee, het duurt zo lang voordat de bijzondere bijstand er is hebben we van dat geld vast vloerbedekking gekocht voor de slaapkamers vandaag. Maandag gaan we het leggen.
Ja die gekken zullen er inderdaad zijn. Nu kan ik door mijn bekken denk ik zowiezo niet in achtbanen ofzo. 1 verkeerde beweging en ik kan de hele dag niet meer lopen. Maar weet niet hoe die dingen eruit zien. Als er zo'n hangende achtbaan is wil ik er misschien nog wel in, maar denk het niet.