gelukkig kouf truste koek spark jij veel geld he... OMG r kauwt hier gewoon op ijsblokken, zou helemaal gek worden...klinkt ook echt erg naar. Ik dacht wat hoor ik nou weer?!
Gaan we dan voor de 12de augustus? Vind het wel erg jammer dat Kouf en Grietje er niet bij kunnen zijn. Is het een optie om anders meteen een tweede meeting te plannen op basis van de datumprikker waarbij Kouf en Grietje wel kunnen? Trusten @ all die gaan slapen!
@ Koek: naar Florida wauw!! Dat staat nog op mijn droom lijstje. Slaap lekker koekie. @ Sparkie: ben niet zo heel erg thuis in hypotheken maar H. wel. En gelukkig kan je op de rabo site ook zelf berekeningen maken.
Mamalous: 'jij veel geld he'??? Wat bedoel je precies? (of ging het over de kk? jij = ja? gaat nu een lichtje branden)
Goedemorgen! Vinden jullie het erg als ik niet terug ga lezen? Jeetje wat hebben jullie veel gekletst. Wij hebben gisteravond 2 filmpjes gekeken. Precious en Chloe. Precious was echt heftig! Dat is echt een tranen film. Net wakker gebeld door een bedrijf wat nog wat dingen moet maken in de flat. Dus die komen zo de sleutels halen. En dat terwijl ik uit kon slapen hahaha. Zo maar lekker douchen en de spullen klaarmaken voor de stadsbank. Daarna gelijk door naar de belastingdienst. Hopelijk valt het fietsen mee. Het is echt een pokke-eind! Denk dat ik minimaal 40 minuten bezig ben vanuit waar ik straks ga wonen. Maar goed. Fietsen schijnt ook goed te zijn voor je bekken en is goed voor de lijn. Dus we doen het maar met plezier he @Koek, ik ga even kijken. Oh ja, vanavond komt moeders voor moeders hier!
Pino veel plezier bij je nieuwe baan, ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen meid! Laat je vanavond wel ff weten hoe het was?
Ja natuurlijk laat ik dat weten! Hebben jullie kindjes veel last gehad van de 11 maanden prik? Die moet R. morgen!
Goede morgen, we hebben een heerlijke nacht gehad! Beau was vanochtend pas om 7.30 uur wakker (oke iets eerder maar ik ben er toen uitgegaan ) Er zitten steeds meer van deze dagen bij Beau heeft een nieuw spellteje bedacht. Hij gaat nu zelf weer zitten als hij zich heeft opgetrokken. Ik ben er blij mee want anders moest ik hem steeds weer op zijn billen zetten en nu doet hij het zelf. Omdat ik gister het speelgoed uit zijn box heb gehaald kan hij er weer in en heel apart hij pikt het ook nog. En nu gaat hij dus staan, zitten, staan, zitten, staan, zitten...... @ Pino: werkse vanmiddag! Dat klinkt nog eens leuk.
J heeft een paar dagen koorts gehad ervan en een avond ontroostbaar gehuild. Wij moeten woe voor de 14 maanden prik schijnen ze na twee weken goed last van te hebben
Ja het is net een stuiterbal Van de 11 maanden prik heeft Beau geen last gehad. @ mamalous: jij vroeg gister nog naar temperaturen. Er is best veel over te vinden op internet Ik-wil-zwanger-worden.nl - Temperaturen hier staat al behoorlijk wat info op. Het is vooral handig als je je eisprong niet weet of voelt. Je kan het op internet ook bijhouden in grafiekjes als je dat leuk vindt. www .fertilityfriend. Com
Dames even een vraag. A.s. donderdag kan ik ook op gesprek bij de functie met opleiding, die zonder proeftijd. Ik verdien daar warschijnlijk minder, maar het werk lijkt mij wel leuker. Ook kan ik gewoon met de auto en is het niet zo ver weg (ik moet nu geloof ik wel 40 minuten fietsen en wordt nog meer vanaf de nieuwe woning). De opleiding lijkt mij heel leuk dus dan zou ik die doen ipv de huidige opleiding. Echter, moet ik zeggen van de zwangerschap? Ik denk het niet toch?
moeilijk pino, ik vind wel dat eerlijkheid het langst duurt...maarja of het in jouw geval handig is? Maar zou je zo weer bij de belastingdienst kunnen stoppen? Leuk kouf van beau en ook erg handig. Heerlijk lekker geslapen dus. Heb nog ff gekeken en onze max hypo is 247500 dus is iets meer dan dat wij dachten. Enne volgens mij is de kans op een zwangerschap inmiddels 99% geworden...hoop volg maand zwanger te zijn.