Het ziet er leuk uit.. Als we allemaal een tijd opgeven dan kunnen we kijken wat er het best uit komt. Jannn: 10.00 verzamelen tot ongeveer 13.00
Mij maakt de tijd echt niet uit. Ik volg de groep. Heb jij foto's kunnen bekijken op die site, ik zag alleen maar een menutje, met tarieven en een kalender enz. trusten Sparkie
de site is stom dus haha. Ik denk dat het hetzelfde is als Kidzcity. ik rijd er een uurtje op. Het gaat pas om 10.00 uur open. Ik zei net wel dat de tijd me niet uitmaakt, maar 10.00 ga ik niet redden. Eva is pas om 9.00 uur wakker. Ik kan er op zijn vroegst 11.00 uur zijn.
Ik ga ook maar naar bed, ff nog hier opruimen en dan heerlijk pitten!!! Allemaal nog een fijn weekend!
Ik duik er ook in. Mannetje zit me nu al 10 minuten vragend aan te kijken. Laat ik ook maar even gezellig doen. trusten
Heb jij geen oxazepam liggen ofzo?? Van toen nog van die tijd van je depressie?? Kan je een beetje rust krijgen!! Of is dat een stomme vraag?
Nee is geen stomme vraag had ik ze maar kan ze wel gebruiken nu, nee vanaf morgen moet ik weer door. Truste
Goeiemorgen! Mamalous: nog iets kunnen slapen vannacht? Meeting: ik kon ook geen foto's bekijken op de site. Vind ik wel een beetje verdacht, maar ja. Gaan we gewoon maar daar afspreken dan? Tijd: laten we Antje nog even afwachten. Zij rijdt er het langste over, en heeft ook rekening te houden met de spits. Mijn voorkeur gaat ook uit naar zo laat mogelijk, aangezien Nils het grootste deel van de ochtend slaapt. Vind het zo lastig om dan een tijd af te spreken. Maar goed, we zien wel. Ik ben bekaf trouwens. Gister nog veel te lang liggen lezen in bed. Schoonmoeder had allemaal tijdschriften van mijn schoonzusje meegenomen (kekmama, wij, j/m, vanalles...)... Lekker bladeren dus! Hopelijk gaat de dag op mijn werk een beetje snel, en dan moet ik er vanavond ECHT een keer op tijd in! (help me evt herinneren als ik weer te lang zit te zp'en )