Goeiemorgen Mamalous nog een beetje kunnen slapen? Sparkie we zullen je vanavond op tijd weg jagen hier! Wessel was weer om 5.30 klaar wakker. Nog wel tot 7u kunnen rekken uiteindelijk. Wil ik met mijn duffe kop de papfles maken, moet ik een nieuw pak pap open maken. Heb ik muesli gekocht ipv pap. Mooi stom, wat heb je daar nou aan? Maar een gewone fles gemaakt, en dan straks maar een boterhammetje geven. Vandaag niks op de planning hier. Ja auto schoonmaken en alvast wat inpakken, en in huis de laatste dingen doen. Niks geen zin in. Misschien kan ik R overhalen om wat leuks te doen. Het weerbericht voor aankomende week wordt ook steeds minder, eerst stond er de hele week zo`n 24 graden, maar nu blijft er na dinsdag maar 19/20 staan:x. Eerst nog maar een bak koffie...
Goedemorgen, heb redelijk geslapen j niet gehoord heeft nu ook geen koorts meer, wel maar 1 plasje gedaan vannacht toch wat weinig. Vandaag moet r hem maar goed in de gaten houden. Hoop dat weer niet al te beroerd word grietje Spark we sturen je weg vanavond Ik ga werken
Goedemorgen! Niet helemaal bijgelezen. Gisteren de hele dag druk geweest. Eerst naar de kapper, even lekker alleen de stad in. Daarna bezig geweest met de stoeltjes en tafeltje, houten letters van haar naam en ook nog 2 schoolborden in de verf gezet. Druk druk druk dus... Nu moet ik alleen nog een kinderbankje. Vandaag even kijken wat we gaan doen. Het was helder blauw, maar het trekt al aardig dicht.
Jippie! Wessel heeft het los lopen in de gaten! Ik had hem een lijntje gegeven ipv mijn vinger. Toen ik het lijntje liet vieren liep hij gewoon verder. Even later liep hij in zijn eentje gewoon weg bij het bankje waar hij stond. Nu steeds een stap of 5 helemaal zelf, en als hij het lijntje vast heeft (hangt dan slap!) loopt hij rustig 20 passen! En het belangrijkste; met een big smile op zijn snoetje! Zo trots! Kon wel janken! Nooit gedacht dat het zo`n gaaf gezicht zou wezen als hij echt zelf loopt! Zucht......
Kejay; ben heel benieuwd naar het resultaat straks! Wel even foto als je zo ver bent toch? Wij gaan zo maar even bij mijn vader op de koffie, wel zo netjes voor je op vakantie gaat toch? Ik kom daar niet zo graag ivm zijn vriendin, maar goed. Soms moet je wat!
WAt goed van Wessel!!! Ongelofelijk hoe trots je dan kan zijn he?!?! Ik zal wel even showen als het allemaal af is (staat op hyves)
Ja, is makkelijk af te nemen en als je het zat bent, plak je er zo een ander kleurtje op! Kost haast niets, 6,50 per meter...
Hier is het rustig. Kben aan het werk. Mamalous hoe is het met je?? Kejay ga je donderdag ook mee met de meeting?
Jannn heb goed geslapen Julian is weer opgeknapt ben ook aant werken ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking wat ik al dacht nu dus ab kuur gehad handig hoor op een hap werken hihi
@ Grietje, steinerbos ben ik als kind veel geweest. Ik vond het altijd leuk daar. Geen idee hoe het er nu is, ik ben er al jaren niet geweest. R heeft net een vriend van ons aan de foon en die zijn pas geweest met een kleine van 2. Wat betreft de attracties, dat is nog niks zo voor die kleintjes. Maar er is een kinderboerderij en zwembaden, zowel binnen als buiten. Het is inderdaad ook maar iets van een half uurtje rijden. Ook niet zo heel ver van Herkenbosch is het plaatsje Thorn, ook wel het witte stadje genoemd. Daar ligt een heerlijk pannenkoekhuis waar je van allerlei soorten pannekoeken kunt eten. En als toetje ligt daar een heerlijke ijssalon. @ Koek, nee ik ga niet verder met de pil. Ik heb geen zin meer in die hormonen in mijn lijf. Tijdens de stopweek had ik steeds gigantische hoofdpijnen. Nu heb ik (nog) geen hoofdpijnen. Dus denk dat het echt door die hormonen komt. @ Meeting, voor mij ook liever pas vanaf 11 ipv 10. Ik moet anders Milan al erg vroeg uit bed halen en om 8.30 uur vetrekken. Dan is het nog vrij druk op de weg. @ Mamalous, hoe is het nu met Julian? Zo wij gaan eens richting schoonma. Deze was gister jarig.
@Sparkie: Wat leuk dat je sm al die tijdschriften voor je heeft bewaard. Hoe was het werken? @Grietje: Muesli ipv pap, ja die gaan zo moeilijk door het gaatje van de speen heen. Ik heb het regelmatig met bruine bonen en dat ik dan kapucijners mee neem. Ligt niet aan ons. Ligt aan de verpakking lijkt veel te veel op elkaar. YEEEEAAAAAAHHHH W. loopt! Gaaf zeg! Dus je idee met het lijntje werkte. Wat slim! Beetje uit kunnen houden bij je vader. Waarom mag je haar niet zo? @mamalous: Hoe is het nu met J. gelukkig is de koorts weg. Dat is dan het voordeel van het werken bij de HAP. Heb je een testje gedaan? Hopelijk gaat het snel weg met de AB. @Kejay: heb de fotos op hyves bekeken. Het setje is super leuk geworden. Weet ik alleen niet hoe het er eerst uit zag, maar wat een crea-bea ben jij. Ook de letters zijn mooi geworden. Ik zou zeggen, start je eigen web-winkel Heb je ook nog wat voor jezelf gekocht. Ik zou ook wel weer eens lekker (alleen) willen shoppen. Als ik met de kleine aan het shoppen bent vind ik het zo lastig passen. Kinderwagen voor het pashokje, Eva natuurlijk gillen of huilen of met 1 arm uit het hokje de kleine zoet houden en speeltjes oprapen Ga je het bankje ook bekleden met het zeil? Of heb je daar wat anders voor in gedachte? @Antje: Jij dus ook hoofdpijn van die shit. Ik denk er nu precies zo over. Weg met die hormonen zooi. Alleen weet ik nog niet zo goed hoe we het dan safe gaan doen. Heb een hekel aan die rubbers. Vind t het moment zo verstoren. Nog gefeliciteerd, was het gezellig vanmiddag? @meeting: uurtje of 11 doen dan? Of komt dat voor jou slecht uit Spark? Jannn: en en en en ????
Wij hebben echt een lamme zondag achter de rug. uiteindelijk zijn we in het bos beland. Eva heeft een heel stuk gelopen. Ze was dus aardig afgepeigerd. Heb me vandaag gedragen als een voorbeeldig keukenprinsesje. Lekker hachee op en een zelf gebakken chocolade cake. Heerlijk.
Jann, ik ga niet mee donderdag, ik moet helaas werken... Alleen een ochtend dat wel, maar K. is altijd zo moe na het KDV, dat gaat hem niet worden... Ilse, niets voor mezelf gekocht... Dat is lang geleden dat ik mezelf dat gegunt heb . Zie altijd alleen maar leuke dingen voor K. Maar het is heerlijk om even in de stad te lopen zonder een kindje wat continu de aandacht wil hebben. Ik mag namelijk niet te lang kijken ergens anders begint ze te huilen. Passen lukt al helemaal niet, alleen bij de H&M, het rolstoel pashokje Het bankje wordt gewoon wit. Er zit wel een kussen op, die laat ik bekleden met tafelzeil van PIP (tenminste, volgens mij is het pip, heel mooi wit tafelzeil wat net kant lijkt) Zo, nu lekker uit eten en een biosje... We zijn vandaag naar het bos geweest, de apenheul en k. is lekker bij oma gaan slapen!
Oh lekker uit eten en naar de bios. Welke film ben je geweest? Fijne avond, maar volgens mij komt dat wel goed.
Wij hebben breezers is de koelkast liggen!! Wat denk je daarvan. er komt gelijk puber sentiment naar boven. Moest ook gelijk denken aan Smirnoff (of hoe je het ook schrijven mag) en WKD... Ben benieuwd hoe het smaakt.
rustig hier zeg! @kejay je bent druk bezig dus! @mamalous hoe voel je je nu? @koek hachee op chocolade? dat ken ik helemaal niet. is dat lekker? @grietje yes wat goed van W zeg! straks mag je achter hem aan rennen door de kamer haha! @sparkie leuk zij ndie bladeren he! ik lees ook geregeld dat soort bladen. lekker relaxen. Oke ik help het je nu al herinneren VANDAAG OP TIJD NAAR BED TOE MEID! @hier vandaag naar dierentuin Emmen geweest. het was zo erg gezellig. Emma heeft een klein dutje in de nieuwe buggy gedaan, dat ging prima. ze vond vooral de flamingo's geiten, olifanten, aapjes en de pinquins er leuk zal zo even een foto plaatsen.
meiden hoe is het hier, ik schaam me heel erg heb veelste lang niet mee gekletst! er is gewoon alweer een nr 3!!! ik ben erg druk geweest, want ik begin voor mijzelf. ik geef kinderkledingparty's bij mensen thuis, mocht er iemand meer over willen weten stuur dan een pb. hoe is het verder met de kindjes hier, er zullen er vast al veel lopen! levi nog niet, wel af en toe 2 stapjes maar meer niet.
hey dames, ik ben op de terugweg van de efteling. verlies helder rood bloed.. we hebben een tussenstop bij mijn schoonouders, als het dan nog steeds zo is ga ik de vk bellen
Haha, Koek, Breezers.... Lachen hoor. Sentiment? Bij mij ligt dat meer bij de bessen-up... Dat was toen ik voor het eerst op stap ging. Breezers hadden we toen nog niet (ik lijk wel bejaard....) Meeting: laten we maar elf uur doen, daar gaat de meeste voorkeur naar uit. Het kan zijn dat ik wat later inhaak. Moet even zien hoe het met Nils loopt 's ochtends, want hij slaapt normaal altijd tot elf uur ongeveer (soms ook later). Ik kan hem wel in de auto laten slapen, maar da's te kort (als hij al slaapt). En als hij dus niet slaapt, dan is hij zeker niet gezellig. Weet dus nog niet zo goed hoe ik het moet doen donderdag, gedoe zeg.. haha. Grietje: wat leuk dat Wessel zijn eerste stappen los heeft gezet! Oooh, kan me je tranen helemaal voorstellen hoor! Wat zul je trots zijn! Nog wat leuks gedaan vandaag? Ik hoop voor jullie dat het toch nog goed weer wordt komende week! Zou wel lekker zijn he. Wanneer komen jullie ook al weer terug?? Kejay: klinkt creatief! Heb je alleen nog niet op hyves, dus kan geen foto's gekijken! Klinkt mooi hoor!