Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...:(
    Oh meid, laat je ons even weten als je meer weet??? Knuffel...

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Pino nee, heb je ook krampen? Hoop voor je dat het niets is.. Hoe voel je je?

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: ik ben benieuwd naar de foto's!!! Emmen is een leuke dierentuin he. Ben er zelf ook al vaak geweest. Fijn dat de buggy beviel!!

Buggy: ik heb vorige week immers ook een buggy besteld via internet, maar dus nog steeds niets in huis!!! :x Levertijd is normaal twee dagen. Heb vandaag dus maar even een mail gestuurd. Ik wil mijn buggy potverdorie!

Mandy: Nils loopt ook nog niet hoor. Hij begint nu net de kantjes langs te lopen bij de tafel, maar los, nog lange niet!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

geen krampen, ook nog geweest misselijk geweest.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier is Emma bij de geitjes

6. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kejay; Klinkt als een heerlijke zondag! Veel plezier vanav!

Mandy; Daar zal je het inderdaad druk mee hebben. Ga je een bepaald merk verkopen? Leuk idee hoor!
    Wessel liep vandaag voor het eerst helemaal los. Nu afwachten of het doorzet natuurlijk!

Pino; Kreeg je dat daar al? Jeetje hoop dat het goed gaat meid!

Sparkie; We zijn even bij de oma van mijn man geweest, die vind dat zo leuk als we met Wessel komen. Daarna langs de chinees en net heerlijk buiten met mijn schoonouders gegeten. Hopelijk krijgt Wessel er geen last van want die at van alles mee:)!
    We komen maandag de 16e terug van vakantie.

Ellen; Daar wil ik ook graag nog heen binnekort, moet erg leuk zijn!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; Loopt Emma al helemaal los?

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als Emma nu iemand met een ijsje ziet dan wijst ze er druk naar. Ze mag van ons wel eens een likje hebben en ze is er dol op. hier is Emma met het ijsje van papa aan de haal gegaan:D

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Haha! Ze weet wel wat lekker is! En waarschijnlijk ook waar ze het halen moet!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

bij het laatste toilet bezoek. was wel een grote boodschap wat ik echt niet meer op kun houden. hoop zo op een geknapt bloedvaatje...

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: wat een leuke foto's zeg. Wat lijkt die geit groot naast Emma he. En zij is totaal niet geintimideerd, haha! Schattig hoor! Haha, en ze zit heerlijk aan het ijsje te knabbelen zo te zien!

Grietje: Wat leuk dat jullie bij W. overgrootoma zijn geweest! Die van ons vinden dat ook altijd zoooo leuk! Je doet ze er zo'n groot plezier mee he.
    Dus W. houdt wel van Chinees, haha! Nou, heerlijk toch dat hij het zo mee-at? Niet meer bij je vader en vriendin geweest?

Pino: geen krampen lijkt me goed toch?

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wie weet Pino. Maar je weet dus niet zo goed waar het bloed vandaan kwam?

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie ze waren niet huis. Ik heb het gewoon niet zo op haar, lang verhaal maar komt er op neer dat ze te veel over ons wil moederen. Ze is wel aardig op zich, maar erg achterbaks.

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

zowiezo van de voorkant. maar die zitten van binnen heel dicht tegen elkaar. dat zou in princiepe voor een bloeinkje kunnen komen. we zijn bijna bij mijn schoonouders. laat jullie straks meer weten.

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: achterbaks, bah. Dus je kunt haar in iedergeval niet vertrouwen... Da's wel erg jammer he. Kan me ook wel iets voorstellen bij dat je er geen zin in hebt dat ze over jou/jullie gaat moederen.

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Pino: we wachten af...

17. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ze is meer zo`n oude zeurtante, altijd wat te zeiken over een ander, blablabla. En als je dan verhaal gaat halen blijkt het natuurlijk weer van geen kant te kloppen. Ze is ook al 10 jaar ouder als mijn vader, en dus 13 jaar ouder dan mijn moeder nu zou zijn geweest. Maakt ook een behoorlijk verschil.

Pino; We wachten in spanning af..

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: zucht.... moet je dus best wel veel geduld bij hebben zeker...

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jep!:D

Maar mijn papa is heel erg lief dus dat maakt veel goed!

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik las trouwens hier op zp dat 60 baby's per uur is gestopt vanwege tegenvallende kijkcijfers!!! Nou ja zeg! Vind ik echt niet kunnen! Nu doen ze weer dat stomme ' de 25..'. Grom. :x

Deel Deze Pagina