Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Echt:$! Wat stom, ik vond dat net zo leuk!:x:x:x

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: gelukkig maar ;) Wonen ze eigenlijk ook samen dan? Zie je je vader ook wel eens alleen, bedoel ik te vragen.

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik kreeg van een vriendin trouwens nog een opblaasauto incl stuur en toeter, waar Wessel in kan zitten, net als zo`n baby band zeg maar. Heb er helemaal zin in om uit te proberen!
    (ben tussendoor nog wat spullen aan het inpakken)

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    precies, ook mijn reactie. Ik geloof dat heel zp dat programma zo'n beetje keek, maar dat was blijkbaar niet genoeg om het op de buis te houden. Nu schijn je het wel te kunnen downloaden via een engelse website, maar dan moet je weer een ander programma installeren om je IP adres te camoufleren ofzoiets. Alsof ik dat kan!!! Dus einde verhaal...

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga ondertussen even de was ophangen...
    Is die auto voor in het zwembad of wat? Kan me er moeilijk iets bij voorstellen, haha!

Oh, ik heb al plannetjes gemaakt met vriendlief voor onze vakantie. We gaan in iedergeval een dag naar de markt in Beverwijk! Doen we op een maandag of woensdag, brengen we Nils naar de creche en gaan we met zijn tweetjes even weg. Heb er helemaal zin in. Want om met Nils over die markt te gaan is geen doen.

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: da's meteen een potentiele activiteit voor op jou lijstje voor de vakantie? Of hou je niet zo van zoiets?

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Ellen: haha nee ik heb hachee op EN een chocolade cake. Niet op elkaar, maar misschien smaakt het wel heel lekker :D
    Jullie hebben het getroffen met het weer vandaag. De buggy is dus goedgekeurd!
    Wat een lieve foto van Emma. Bleef ze zo goed staan? Knap zeg.

@Mandy: Kinderkleding party’s? Wat een leuk idee. En heb je dan ook merken of wat moet ik me er bij voorstellen.

@Pino: nee toch, dat meen je niet! Hopelijk zet het niet door. Verlies je veel dan?

@Sparkie: bessen-up? Ach bijna hetzelfde alleen is het niet voor gemixt. Ik heb van alles gedronken, te veel te vaak.. totdat ik er van moest spugen en dan hoefde ik het een tijdje niet meer. En dan ga je over op het volgende. Nu ik het zo neerzet voel ik me echt weer 16. Stoer hoor zoveel drinken haha.

@Grietje: ze waren niet thuis? Kwamen jullie onaangekondigd? Hmm ze lijkt me ook lastig mee om te gaan. En zij doet nooit wat verkeerd natuurlijk. Bah.

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Mijn moeder overleed in september, in januari kwam ik er achter dat ze een relatie hadden en in mei woonden ze al samen. Eerst in haar huis, en mijn broer bleef in het ouderlijk huis (bedrijf aan huis). En na een jaar of 2 is mijn broer met bedrijf en al verhuisd en zijn mijn vader en zijn vriendin in ons ouderlijk huis gaan wonen.

Ik zie mijn vader weinig alleen, kan zij ook totaal niet hebben. Wel mennen we samen en dan blijft ze wel eens thuis. Maar ik kom niet aan mennen toe dus dat staat op een laag pitje.
    Wel kan ik hem altijd mobiel bellen en sinds kort zelfs sms-en:D.

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

zeker weten, ik vind het alleen een stuk minder leuk als je geen geld hebt om uit te geven. :)

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Emma ziet er uit alsof ze zo weg kan stappen! Super knap, want kan me voorstellen dat evenwicht voor haar een stuk moeilijker is. Niet dat Emma zich ergens door laat weerhouden trouwens..;)

Koek; Ik had gebeld, ik ga nooit zo maar, veels te bang dat paps niet huis is, zitten we alleen met haar!:)

Spark; Haha! Sorry, hij is voor in het zwembad. Een zwemband in de vorm van een rode auto, met zo`n zitje erin. Na de vakantie heb ik hem vast op foto staan!

Beverwijk! Jaaaa! Dat is een goeie! Daar ben ik al een paar jaar niet meer geweest. Heerlijk slenteren en met veel te veel spullen thuiskomen!:D

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: lijkt me dat het moeilijk voor je is (geweest), hoe snel dat is gegaan dan met je vader en zijn vriendin.
    Lijkt me jammer dat je je vader niet zoveel alleen spreekt/ziet. Praat je nog wel eens over je moeder met hem, of kan dat echt niet? Als ik te persoonlijk word moet je het zeggen hoor (of gewoon niet antwoorden;)) Maar je kunt hem lekker wel smsjes sturen nu! Haha, da's wel leuk zeg!

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nee, dan is het niet zo leuk inderdaad. Wij zitten ook op een budget nu hoor. Gaan niet echt op vakantie, huisruil met ouders. Dus lekker goedkoop. Hebben nog wel wat geld van verjaardagen, dus hopelijk kunnen we dat daar besteden! Ben er nog nooit geweest :) maar tis niet al te duur volgens mij!

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Koek: echt drinken deed ik pas toen ik ging studeren:). Maar is maar een paar keer voorgekomen dat ik echt teveel had gehad (spugen, bah). Als puber vond ik alcohol echt vies (en nog steeds eigenlijk). Ik kreeg altijd wel biertjes, maar die goot ik heel stiekem langzaam leeg op de grond:). En nam dan een cola tussendoor om de dorst te lessen, haha.

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Er wordt gewoon over mijn moeder gesproken gelukkig. De vriendin van mijn vader was 30jaar lang een hele goeie vriendin van mijn moeder. (door een hersenbloeding is ze zo krengerig geworden, of in ieder geval meer dan ze was).
    Ik ben zelfs naar haar oudste dochter vernoemt. (precies zelfde voornaam als mijn stiefzus dus).

Echt praten over vroeger doe ik heel veel met mijn zus. We verzorgen samen het graf, zij hielp mij met zwangerschaps problemen, we proberen elkaar op te vangen waar nodig is. Gelukkig gaat dat heel goed, al zijn we totaal anders en konden we voorheen helemaal niet met elkaar overweg!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mandy wat leuk zeg! hoe kom je daarbij om dat te gaan doen? Heb je al een paar gehouden dan?
    @pino ach meissie wat erg! hoe gaat het nu? verlies je nog bloed?
    @grietje haha idd weet ze dat. we kunnen er haast niet meer stiekem langs haha!
    @sparkie wat irritant ik hoop dat je snel wat hoort. waar had je hem besteld dan?
    ik dronk toen ik uitging eerst ook bessenjenever met ijs. yummie was dat!
    @kejay hoe was het bij de apenheul? vond je dochtertje de aapjes leuk?
    @koek ken je ook blue shit? dat was met blue curacau en hoogh dat was echt heerlijk! en na de tijd had je een blauwe tong haha!

@lopen Emma loopt nu achter haar stoeltje en de loopauto heel goed ook aan 1 hand. Ze kan nu zelfs al 5 stappen los lopen. Ik probeer het steeds te filmen als ze het heeft gedaan, maar dan opeens gaat ze steeds op de billen haha!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen echt super knappe meid heb je hoor!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Ik heb wel alles gelezen maar reageer ff uit mn hoofd.

@ Mamalous: Gelukkig gaat het beter met J. en slaap hij en ook jij vannacht goed.
    @ Spark: Kan Nils niet heen EN terug in de auto slapen donderdag.. Doet Joas ook hoor, anders kom ik er gewoo niet.
    @ Pino: Neeeeee, geen bloeding! Kan ook oud bloed zijn?? O nee twas echt helder he? Meid laat weten als je meer weet.

Nou hier getest: SPIER en SPIER wit!! Ik denk dus niet dat het raak is geweest hoor.. Maar hoeveel procent kans heb je nou dat het wel raak is? Wie weet dat? Want we hebben het toch echt 3 keer gedaan in de vruchtbare periode..
    Ik gelijk bang dat ik geen kinderen meer kan krijgen ;)

Mn testen zijn nu op heb nog 3 digitale van CB leggen maar die vind ik te duur om te gebruiken. Morgen NOD ga ik die afwachten als menstruatie niet komt kan ik altijd nog donderdag testen ofzo.

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@60 babay's per uur waaat! nee dat meen je niet ik vind het zo'n mooi programma. en dan were de 25... uitzenden. net of we die niet kunnen dromen zeg! pfff stom

@sparkie de zwarte markt? die is wel leuk. ben ik een tijd terug ook geweest

@koek schaam, schaam haha! als combi klinkt het erg interessant haha, maar het heeft lekker gesmaakt dus? sta je vaak in de keuken?

@grietje wat moeilijk voor je meid! lijkt me heel moeilijk daarachter te komen. en wat is dat snel gegaan zeg!
    ja het gaat eigenlijk goed met haar evenwicht valt me mee. tuurlijk merken we dat weleens met bepaalde dingen, maar ze red zich zo goed. Daarom vind ik het zo knap dat ze nu al bijna los loopt.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Grietje: Fijne vakantie, geniet ervan.
    @ Mandy: Wat gaaf een eigen webwinkel? Of heb je geen webwinkel? Want dan wil ik de site wel hebben :D Kben verzot op kleertjes!!
    Wat heb je voor merken?
    @ Key: Ik weet ff je naam niet meer :) wat ben jij crea zeg! Leuk!!!
    Ik zou wel wat creatiever willen zijn.
    Wat doe jij voor werk? Hoeveel uur? Etc..

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik ga mijn mannetje even gezelschap houden, krijg van die vragende blikken steeds....ik moet ook toegeven dat ik steeds meer met die laptop op schoot zit:).

Deel Deze Pagina