Juni Junkies Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by Sparkie, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@grietje dank je wel lieverd! vind ik mooi om te horen

@jann ik schrok hoe weinig kans je hebt. Toen was ik helemaal overdonderd dat het gelijk raak was bij Emma
    dit las ik net op een forum
    ik zat dus net te lezen dat je als je 25 jaar ben elke maand kans heb van 25 % procent om zwanger te worden en als je 30 bent 12 % kans elke maand om zwanger te worden en boven de 35 jaar maar 6 %. Nu vroeg ik me dus af of dit nu waar was... Dus nu wil ik eingelijk weten na hoeveel keertjes waren jullie zwanger??
    Maar gister was je nod?
    dan kan je nog wel posi testen. sommige meiden testen langer na hun nod positief. ik blijf duimen.
    Voel je een menstruatie aankomen dan?

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

net nauwelijk nog wat te zien. wat er was was bruinig en zat binnenin. ga zo toch even voor de zekerheid de vk bellen.

3. Ellen291982

@grietje wanneer ga je precies weg?
    Haha zijn we toch gezellig he! moeilijk weggaan.

4. Ellen291982

Zou ik ook doen hoor als ik ongerust was. ik ben benieuwd wat ze zeggen. ik hoop dat je gewoon een vaatje geknapt had.

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Pino: Waarschijnlijk oud bloed nog.. Ik hoop dat het meevalt.
    @ Ellen: Wat!!! Zoweinig kans nog maar!! Nee echt??!!
    Nou bij Joas waren wij ook gelijk de eerste keer zwanger.. Toen waren we 22 en 23!
    Kdacht er nu makkelijk over..
    Gelukkig wil mn man volgende maand wel gewoon verder. We hebben ff gepraat hij merkte dat ik het echt jammer vond dat de test negatief was.
    En morgen is mn nod pas!! Dus het kan nog wel.
    Voel mn menstratie nog niet aankomen, wel kleine steekjes maar dat had ik bij Joas ook.

Ik krijg net bericht van Kouf dat ze ongesteld is geworden :( :(
    Zoooo balen!! ( ik moet het van haar vertellen hoor )...
    Maar dan weten jullie dat ook, en hoeven jullie niet meer in spanning te zitten!! ;)

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    grietje: je moet de hele vakantie zonder laptop toch?? Mag je best nog eventjes zp'en ;)
    Wat fijn dat je nu zo'n goeie band met je zus hebt. Je deelt zo'n groot gezamenlijk verleden. Da's echt onvervangbaar. Fijn dat je zo goed met haar kunt praten!
    (ik zit overigens ook steeds meer achter de computer, maar dan kan vriendlief lekker zappen, vind ie prima, haha)

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Kouf: ach....nee. Wat jammer meid... Knuffel voor jou.

8. Ellen291982

@jann ja ik schrok daar ook wel van. Apart he dat het dan uberhaupt kan lukken! ooo morgen je nod pas, dan kan het nog makkelijk hoor! spannend!

@kouf he gadsie lievie ik weet hoe je je voelt. balen zeg! Hopelijk zijn we volgende maand aan de beurt. knuffel!

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Pino: dat klinkt wel goed in mijn oren. Hopelijk is het idd een geknapt vaatje!

10. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ja hoor, ga ik er gezellig bij zitten wil hij zo`n stom autoprogramma zien.:x Vraag ik waarom kijk je dan zo? Ik mag toch wel naar mijn eigen vrouw kijken:(. Mannen! Hij vind het dus helemaal niet vervelend zegt hij.

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ahhh Grietje.. Wat leuk dat hij naar je wil kijken hihi.. ;)

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Hahahaha proest... Dus hetzelfde als hier. Manlief is gewoon dolblij met zp, zodat hij lekker autoprogramma's kan kijken!

13. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Kouf; Dikke knuffel!

Ellen; Ik ben in de eerste week van september met de pil gestopt, en volgens vk was ik 29 sept zwanger:(.
    De pil heb ik 16 jaar geslikt. Toen ik stopte was ik 30 en mijn man 32.

We vertrekken morgen rond de middag. Ik wil rond 11uur alles klaar hebben. Als Wessel dan na de boterham moe word stappen we in. Als mijn planning klopt wordt hij dan pas wakker als we er zijn. We kunnen pas om 15u in het chalet. Dus eerder vertrekken heeft geen zin want dan kan Wessel nergens slapen. Later vind ik ook niks want dan zit je weer meteen met warm eten en naar bed. Nu kan Wessel uitgerust zijn nieuwe stekkie bekijken. (Als mijn planning klopt dan hé)

Jannn; Het is voor jou dus nog even spannend! Wel een geruststelling dat je man er achter staat om eventueel gewoon verder te gaan!

14. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
  15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@ellen: wij waren de 2e ronde zwanger.
    @Grietje: haha mannen. Lief dat hij gwn naar zijn vrouw wilde kijken.
    @Jannn: spier wit, balen zeg! Maar je hebt je man wel zover om verder te gaan. Super zeg.
    @kouf: sjeisen!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Tjee bij de lounge zit er één te klagen dat ze het hondje die ze 4 dagen geleden gekocht heeft eigenlijk niet meer wil. Echt schandalig vind ik dit! Ze komt niet meer aan haar zelf toe:(. Bah wat heb ik een hekel aan zulke mensen! Arme pup.:(

17. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Sparkie lig je al in bed? Het is de hoogste tijd!;):D

18. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Kga naar bed

doeggg

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Heb niet de vk gebeld.. Geen kramp gehad en bloed is totaal verdwenen.. Ik ga er dus maar van uit dat het goed zit.
    Duimen dat het niet terug komt.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @pino jeetje schrikken, ik hoop dat het niets is!
    @grietje ik ga de merken VinRose, Airforce, Imps & Elfs en Frutta verkopen en afwisselend nog andere merken.
    @ellen leuke foto's van emma.

Share This Page