Juni Junkies Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Sparkie, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Getsie koek maar ook wel logisch toch?

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mamalous, je kan altijd bellen toch?
    Misschien anders een telefonische afspraak maken met de ha.

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier net terug van verjaardagsfeestje. Was echt leuk!!
    heerlijk al die kleine kinderen bij elkaar...

@ mamalous: ik zou als ik jou was de HA bellen als je het niet vertrouwd en wat Pino zegt je heb ook een uurtje per dag geloof ik dat je de huisarts aan de tel krijgt. Telefonisch spreekuur.
    Kan je ook doen!

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Mamalous: ik zou er voor de zekerheid naar laten kijken. Misschien heeft hij wel een infectie. 4 dagen is wel lang om koorts te hebben.

Ja is dat logisch? Heb er geen verstand van. Ben net ongesteld geweest. Vorige week was de laatste dag. Is dat alleen maar omdat ik 2 pilletjes heb ingenomen?

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja volgens mij wel en vanaf nu is je cyclus dan...
    Opzich merk je niks aan hem kijk het vandaag nog ff aan...

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Is iedereeen aan het werk????????

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Neehoor....

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Tis rustig hier. Vind je niet?

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoe is het met je??

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goed hoor vandaag gesprek met hypotheker en een makelaar gehad.
    Verder toch weet voort zingen de kerk uit dus weer niet heel betrouwbaar word er gek van

Het is idd wel rustig ja...

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    O super dat jullie bij de makelaar zijn geweest en bij de hypotheker.. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Is niet erg betrouwbaar he!! Pff blijf dan elke maand spannend..

Is het weer gezellig bij jullie??

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ti's weer redelijk gezeliig, hij wil het wel maar omdat ie niet weet wat te verwachten weer niet pfff...

Eengezinswoning moet qua geld lukken nu nog ergens het verlies wat we gaan hebben vandaan halen...

Al ongi? Vandaag toch nod?

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij wil dus wel, maar is bang voor de toekomst??
    Kan je niet op hier een topic openen? Misschien zijn er meer moeders met ervaring hierover en dan kan je al die punten zeggen tegen m.

Ja vandaag NOD. Vanmorgen beetje krampen maar is weer weg. Had ik bij Joas ook, maar had steeds witte testen dus heb vandaag niet getest..

Denk je dat jullie veel verlies gaan krijgen?

En had je die link nog gezien hier?

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Owja had de link gelezen maar weet niet...
    Jajoh word er gek van... Misschien nu wel posi als je nog geen ongi hebt gezien

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik dacht, jij zocht pasgeleden vriendinnen..
    Toen toch op MP?? Misschien was het wat voor jou..
    Maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)

Ik durf niet meer te testen ha ha.
    Ik ga woensdagochtend testen denk ik. Als het er nog niet is.

Ik hoop voor je dat je er snel uit komt, want dit is niet leuk..

Mijn man zei: als ik goed mn best doet dan vond hij het prima want hij is toch niet te stoppen :D
    Maar lijk me voor je man niet eens leuk, voor het zingen de kerk uit!!
    Heb hij daar zelf dan erg in?? Die van mij niet hoor.
    Kga Joas uit bed halen..

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hai, ik ben weer terug :)

We hebben een gezellig weekend Zeeland gehad. Gister was mijn moeder jarig (die viert het in Zeeuws Vlaanderen waar ze kampeert) dus daar zijn we langs geweest. Super gezellig om de mensen daar weer te zien (we komen er al 33 jaar maar de laatste 5 jaar ben ik maar weinig). Beau heeft amper geslapen, was veel te druk met alle mensen die er waren. Hij kreeg natuurlijk ook alle aandacht. Om 20.30 uur weer naar het andere eiland gereden (schouwen-duivenland). Ik verwachtte een beroerde nacht maar dat gebeurde helemaal niet. Om 6 uur vanochtend was hij wel even wakker maar na een fles sliep hij door tot bijna half tien!! Vanmiddag zijn we weer naar huis gereden.

Zaterdag hebben we nog naar trouwringen gekeken. Op het laatste moment naar Zierikzee (we hadden maar een uur) maar het is gelukt. We hebben voor titanium ringen gekozen. Goud is op dit moment zo belachelijk duur en de ringen die we nu hebben uitgekozen zijn hartstikke leuk. hoop dat de link werkt
    Boccia Ring Type 0101-13 - Trendjuwelier
    H. krijgt gewoon een effen (zonder diamanten :D)
    Nu nog kleding ;) Heb geen idee wat ik aan wil. H. wil dat ik toch een jurk aan trek (geen echte trouwjurk) dus ik moet hard op zoek :D
    De strandtent waar we nog heen wilden voor champagne was voor die dag al besproken. Dat is jammer maar we zoeken gewoon een andere.

Een vriendin van mij is pas geleden 40 jaar geworden en nog steeds single. Het is een hele leuke, mooie vrouw maar zo kritisch dat ze niet de juiste man weet te vinden. Nu heeft ze besloten om een alleenstaande moeder te worden. Haar kinderwens is enorm namelijk. In februari gaat ze beginnen met IVF. Vind het helemaal super maar wel een enorm heftige beslissing. Ik hoop zo voor haar dat het lukt!!

En Jannn had al verteld dat ik zaterdag ongesteld ben geworden :x. Was even goed balen maar we gaan gewoon verder met proberen. Hopelijk lukt het snel.

Zo ga nog even proberen terug te lezen.

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi kouf, gezellig dat je er weer bent! Mooie ringen, tja jurk moeilijk hoor wat vind je zelf mooi?

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Meiden!! Ik heb allemaal van de vruchtbaar slijm op mn NOD.. Is dat een teken dat ik ongi gaat worden??
    Wie weet dat???

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Weet ik nie jannn sorry heb je dat normaal niet dan?

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Pff ik heb een middenweg, we proberen het deze maand... Dan is beebje twee maanden als r intern moet en dat is akkoord dus hoop dat het lukt anders word het pas over een jaar dat we ervoor gaan...
    Duimen jullie mee, heb 1 dezer dagen m'n ei... Had ik maar een ovu test nu

Deel Deze Pagina