@Kouf: Heel handig dat Beau nu weet hoe hij op zijn billen moet zitten. Ideaal. @Pino: succes vandaag. Eva had wel heel veel last van de 11 maanden prik. Ze had hoge koorts en was hangerig en humeurig, bij elkaar toch wel een dag of 3. @mamalous: 99% zeker.. wauw. Ik heb geen verstand van tempen.
@ Pino: moeilijk. Het is natuurlijk heel wat waard als je dat werk leuker vindt. Dichterbij is ook fijn. Maar goed je hebt net wat nieuws. Moet je daar dan een dag vrij nemen om te kunnen solliciteren? En wat als je het niet wordt en de belastingdienst komt er achter en je blijft met niets zitten. Nu heb je zekerheid... Ik ben ook van eerlijkheid, dus als je gaat solliciteren zou ik het wel eerlijk zeggen. (denk ik) @ Koek: hoe keken je collega's vanochtend toen je binnen kwam? @ mamalous: 99% joepie!!!!!!! Wat fijn joh. Heb je nog gekeken naar het tempen en kom je eruit?
Ja zoals die smiley ongeveer Kouf. Ik heb een hele makkelijke werkgever wat dat betreft. Ik kon er alleen heel slecht uit komen vanmorgen. Nu ik naar buiten staar ben ik blij dat ik aan het werk ben. Ik wil zon!!! Ga even kijken wat de 2 wekelijkse weerverwachting is. Hoe voel jij je eigenlijk? Nog maar een weekje
@ Koek: ik voel me wel oke Nee ik probeer me er niet zo op te richten en dat is behoorlijk moeilijk. Vorige week voelde ik best wel wat symptomen maar ik denk ook echt door een griepje. Ik merk dat ik net zoals de vorige keer heel bewust voel (bezig ben met) wat er in mijn lichaam gebeurd. Nu zijn de symptomen weer wat afgenomen . Ik moet gewoon afwachten tot dit weekend en dan liggen er 3 testen klaar om antwoord te geven .
Het weekend wordt het wel wat beter . Het is trouwens wel heel triest voor alle mensen (zoals jij ook ) die nu vakantie hebben terwijl het hiervoor zo mooi weer was.
Ik ben trouwens op zoek naar een kistje met deksel van onbehandeld hout. Iemand een idee waar dat te koop is? Ik wil het samen met Beau gaan beschilderen voor de verjaardag van mijn moeder. (mocht ik een positieve test hebben dit weekend dan doe ik die daarin als verassing voor haar ) zo niet dan heeft ze toch een leuk zelfgemaakt kado. Ga maar eens even naar de xenos, hopelijk verkopen ze dat daar.
gezellig zo in mijn eentje Ik heb een kistje gevonden. Je kan in de deksel en voorin een foto plaatsen. Dus woensdag even crea doen met Beau en we hebben een hartstikke leuk kado!!
Gezellig hè kouf! Leuk cadeautje hoor... Nou vrijdag komt er een makelaar en maandag hebben we een gesprek bij de hypotheker Ben er vanavond niet moet werken geen zin in
Moet doordeweeks van 16.45-23.45 werken. Ja voor een waardebepaling en info. Ga nog een makelaar bellen maar weet niet welke hoe weet je nu hor je moet kiezen?
dat weet ik ook niet. Heb het H even gevraagd, hij zegt gewoon een makelaar die bekend is in de regio, de bekende namen zeg maar. Misschien zou je eens een kantoor binnen moeten wandelen, kijken waar je een goed gevoel bij hebt.
Wisten jullie dat Nils al kruipend ook nog kan 'struikelen'?? Ik moest wel erg lachen toen ik het zag. Hij bleef met zijn rechter handje staan, en zijn lijf ging zeg maar wel door.... Toen lag hij dus plat op zijn buik, met zijn arm onder zich te spartelen... Het was dat ik moest lachen dat hij het ook wel komisch vond, maar anders was hij gaan huilen... Wilde dit even delen met jullie! Net thuis van mijn werk. Nils heeft vandaag eens goed geslapen op de creche, dus hij is nog goed te pruimen . Mamalous: 99% WOW! Ik ben best wel een beetje jaloers op je, hihi. Super leuk voor je meid! De meiden die er nog niet voor gaan zijn nu wel zwaar in de minderheid he... Ik blijf nog wel eventjes solidair hoor Kouf: wat ben je toch creatief! Waar koop je zo'n kistje? En laat je het eindresultaat even op foto zien? Pino: hoe was je eerste werkdag???
Hey dames, Even snel. Het werk was leuk, maar wat een pokke-eind fietsen zeg! Maar verder erg leuk. Sollicitatie gaat niet door, ze belde mij daarna nog dat het maar voor max 24 uur per week is. En ik heb minimaal 32 uur nodig. Nu zo komt iemand van moeders voor moeders.. wordt er weer een testje gedaan. altijd leuk! (als hij positief is tenminste). Klachten zijn minder vandaag. Alleen wat steekjes en af en toe een krampje. Heeeel af en toe misselijk, maar dat was gisteren ook al beter. Oh en ik sta er echt versteld van.. Na een dag werken (ok stadsbank en werken) en 1,5 uur fietsen heb ik ineens veel energie....!!!
Even de laatste reacties bekijken hoor: @Spark, wat fijn dat Nils goed heeft geslapen op het kdv! Grappig he dat struikelen! Heeft R ook zoveel gedaan, maar die keek niet zielig ofzo. Was gewoon opstaan en weer doorgaan.. @Mamalous, jeeeej 99% *doet even een vreugde dansje* Heb je nog een makelaar gebeld? @Kouf, wat leuk zo'n kist! Hoe groot is hij? Mijn duimen draaien voor je voor dit weekend! Hier is net een vrouw van moeders voor moeders langs geweest. Heb al 8 flessen staan. Dus ben gelijk begonnen! Ook heb ik een mooie dvd gekregen en een fotolijstje. Nu dus 10 weken lang opsparen hahahaha. Nu even trots showen hooor (sorry voor degene met kriebels, maar ik vind het zooo leuk om te laten zien)!!!
@ pino, fijn dat het werk je beviel. Jammer van die andere sollicitatie, maar dan moet het blijkbaar zo zijn. Milan heeft wel even last gehad van de 11 maanden prik. Humeurig, slechter slapen, veel huilen en niet willen eten (alleen de fles, maar minder dan normaal). Dit heeft zo'n 5 dagen geduurd. Ik zie dus al op tegen die van 14 maanden. Daar blijken ze heviger op te reageren en het is mij nog niet helemaal duidelijk of er nu wel of geen kippenei inzit. Daarnaast bevat de bmr prik levende virusdeeltjes, wat bij de dktp weer niet is. Ik hoop zo dat zijn immuunsysteem het aan kan. @ Koek, vanaf zaterdag melden ze wat beter weer. Hier melden ze dan 24 graden. Dus hopen dat dat doorzet en het nog ietsje warmer wordt. @ Kouf, Ik ben benieuwd zaterdag. Ik hoop voor jullie op 2 streepjes, een kruis of zwanger op de test te zien. Vandaag helaas de zaken naar mijn collega toe niet goed kunnen terug koppelen. Er was nog een collega bij, dus alleen die ene afspraak waar ze zich niet aan gehouden heeft echt kunnen terug koppelen. Moest dat namelijk bij hun beiden terug koppelen, gezien zij beiden zich er niet aan gehouden hadden. De andere dingen heb ik dan meer als vraag gesteld, maar niet echt kunnen zeggen hoe ik dat ervaarde, mijn boosheid. Maar ze had wel door dat ik niet blij was. Dat was aan haar houding te merken. Volgende week maar eens met haar gaan zitten als we samen avonddienst hebben. Milan zegt sinds gister weer mama. Hij doet dat een beetje zingend, dan zeg hij het meerdere keren achter elkaar. Lijkt alsof hij het aan het oefenen is. Zo schattig. Zijn jullie kindjes ook zo dol op het bad? Een tijdje terug was het hier nog krijsen en nu weet meneer niet hoe snel hij boven moet komen, als ik zeg, gaan we in bad of douchen. En gillen van plezier wat hij er dan bij doet.
@ Mamalous, zo al voor 99%. Geweldig meid! Ben helemaal blij voor je. En wat optimistsich, volgende maand al zwanger te hopen Ik zal hard duimen voor je! @ Pino, dat is wel een heel duidelijke test zeg. Hier is mijn cyclus mij voor de gek aan het houden. Ik had zaterdag al mijn menstruatie moeten hebben, maar nog niks. En nee, ik ben niet zwanger, dat weet ik vrijwel zeker. Kan een zwangerschap de cyclus veranderen? Vorige week woensdag en donderdag heb ik een zeer vreemde pijn in mijn onderbuik gehad. Dacht toen eerst aan een blaasontsteking, maar de 3e dag was het weer weg. Denk dat het mijn baarmoeder is geweest. Zou dat iets te maken hebben met het ineens weg blijven van mijn menstruatie? Iemand een idee?
@ Sparkie: lekker dat Nils goed heeft geslapen op het kdv en nu dus "goed te pruimen is" . Kan me er een voorstelling van maken hoe Nils dan struikeld. Kruipt hij echt nu? Beau doet dat dus nog steeds niet. Die wil alleen maar lopen en staan. Heb je lekker gewerkt? @ Pino: he een fijne eerste werkdag gehad EN er energie van gekregen. Leuk joh! De keuze is blijkbaar dus al voor je gemaakt wbt die andere baan. Ook geen dilemma meer. Wat vind je er zelf van nu je ook je eerste dag bij de belastingdienst hebt gehad? Zie je het zitten daar? Dat kistje is niet zo groot hoor. 20 bij 15 en 15 hoog, wel in cm. Leuk je positieve test te zien. Ik kan daar wel tegen hoor Goed dat je mee doet aan moeders voor moeders. Ik had me daar ook voor opgegeven bij Beau maar kreeg een bloeding en toen wilde ik eerst de echo afwachten. Toen kon het al niet meer @ Antje: wat schattig dat Milan mama zegt. Lijkt me super om te horen. Hier af en toe maar niet bewust volgens mij dus zit met smart te wachten . Nog even wachten dus voordat je je collega rechtstreeks kan aanspreken. Maar ze heeft het door dus een echte verrassing kan het niet zijn voor haar straks. Beau is gek op water. Ik doe hem alleen niet meer in bad maar zet hem onder de douche. Vindt hij helemaal super en probeert de stralen te pakken . kan hij ook lekker met de flesje shampoo etc spelen. Hij begint pas te krijsen als ik hem er onder vandaan haal
Allereerst, leuk dat Milan mama zegt jij trots zeker! De zwangerschap kan de cyclus veranderen ja. Maar heb je getest? Het kan een zwangerschap zijn, die pijn kon een innesteling zijn maar ook een eisprong.