Jammer dat de meeting niet door gaat. Maar het is inderdaad leuker als we een datum hebben waarop meerdere kunnen. @ Koek, wat goed van Eva. Milan is ook dol op glijbanen. We hebben er zelf nog geen. @ Kouf, die stoute geiten ook. Gedragen zich altijd alsof ze niks te eten krijgen. @ Sparkie, dat is wel een leuke regel. Misschien hoofdpijn van de val? Of hij moest even de gebeurtenissen van vandaag kwijt bij mama. @ Kejay, fijn dat de ka dezelfde gedachten had. Als zo'n onderzoeken niet noodzakelijk zijn, zou ik daar ook niet voor kiezen. Hier vandaag gewerkt. Morgen en vrijdag vrij en dan het weekend weer. Komt nu geregeld voor dat ik de ene week 5 dagen moet en de andere week 3. Vind ik helemaal niet leuk. Ik vind 5 dagen echt te veel. Een collega (waar ik ook buiten het werk contact mee heb) kwam op het idee om een plan mbt dagbehandeling uit te werken en dat wij 2 dat gaan uit voeren / begeleiden. Er is heel moeilijk dagbesteding te vinden voor onze doelgroep, het duurt te lang, is niks passend te vinden wat aan sluit. Met als gevolg, jeugd wat tot 's nachts wakker is, tot 's middags in bed liggen en tot niks te motiveren zijn. Nu willen wij een passende dagbesteding gaan opstellen en dat gaan voor leggen bij de stichting. Wel met voorwaarde dat wij de personen zijn die de dagbesteding begeleiden, dus niet meer op de groep werken dan. Zou heel mooi zijn als ons dat zou lukken.
@Sparkie: heerlijk je hebt vakantie!!! Dat is een goede regel. die ga ik ook maar eens doorzetten hoor. ik denk wel dat je gelijk hebt wat betreft de meeting dat het misschien niet gaat lukken om meer dan 6 meiden bij elkaar gaat krijgen. Wat raar van Nils, klinkt echt als pijn. Is het de rest van de avond wel goed gegaan?
met een datumprikker denk ik dat het handigste is. Dat vond ik de laatste keer super werken. Misschien dat we naar de maand september/oktober kunnen kijken? Sparkie heeft al een hoop mailadressen. Misschien dat Sparkie het weer wilt doen? Anders moet je de adressen even mailen sparkie. Dan doe ik het graag.
Oke, want ik wil het ook wel doen hoor.. Maak niks uit. Maar zou het heel leuk vinden als er een grote meeting komt. Ik ruil wel voor mn werk,maak niks uit!
Sparkie heeft laatst toch al datums van oktober toegeveogd bij datumprikker? Is een kwestie van invullen door iedereen.
@antje; Dat klinkt goed zeg. Hopelijk willen ze eraan mee werken. Maar dat houdt dan een functiewijziging in? Bij ouderen zijn er activiteitenbegeleidsters. Dit komt wel een beetje op hetzelfde neer denk ik, maar dan voor jullie doelgroep. Of begrijp ik hem weer helemaal verkeerd?
Klopt, datumprikker staat open voor oktober en november. Dus gewoon invullen. Dan kijken we wel op welke dag er de meeste kunnen. Ik heb mijn rooster voor een groot deel van oktober en november nog niet, dus kan hem nog niet goed invullen. Koek: geen idee of hij pijn had. Hij werd wel een kwartier na het pcmmetje stil...
@ Koek, dan wordt het activeitenbegeleiding ipv woonbegeleiding. Qua salarisschalen etc blijft dit hetzelfde. Binnen de stichting is dagbesteding. Alleen niks afgestemd op onze doelgroep.
@ Spark: Hebben jullie niet een agenda op je werk waar je in kan vullen wanneer je vrij wil?? Ik heb ook mn rooster nog niet, maar ruil dan gewoon! En als ik nog op tijd ben dan mail ik mn leidinggevende en dan plan ze mij niet in. @ Koek: Heb jij een link voore mij??
Pff... R is al een uur aan het huilen. Als ik haar uit bed haal valt ze bijna is slaap op mijn borst. Maar in bed is het huilen (zeuren niet krijssen) en dat gaaaaat maaar door. Bah dat wordt een vreselijke nacht! Ze wou vanavond ook al niet in slaap vallen. Heb nu het slaapliedje maar op staan. Hopelijk valt ze zo in slaap. @Dames, dit forum is handig! door wat ik hier allemaal gekletst heb ben ik er achter gekomen dat de termijn echt klopt! Mijn eisprong is de 19 of 20e geweest. dus zou nu 5 weken en 1 of 2 dagen zijn. Helemaal happy nou! Maar 1 ding is zeker. Ik ben hoe dan ook zwanger geworden van voor het zingen de kerk uit :O
antje: wat leuk dat je zo'n plan gaat opstellen. Ben benieuwd wat voor activiteiten jullie weten te bedenken! Is niet gemakkelijk voor jongeren volgens mij.
Ik heb ook mijn rooster maar tot eind september en kan hem dus ook niet invullen. Maar als er snel een datum geprikt wordt, kan ik wel nog altijd vrij vragen voor die dag.
@ Pino, fijn dat je nu weer helemaal gerustgesteld bent. Arme Rebecca. Heeft ze misschien ergens pijn?
Nou allemaal invullen dan! Heb iemand voor mij een link? @ pino: jammer dat je terug gezet ben he. Je kon dan wel heel vroeg testen van te voren! O en gewoon door: voor het zingen de kerk uit.. Het kan toch Kgeloofde het nooit
ja zo'n agenda hebben wij wel. Maar ik werk de maandag en woensdag vast. Dus die dagen kan ik niet ruilen, ook ivm de creche. We zien wel hoe het loopt. Ik ga nu in elk geval niet al een dag vastzetten waarvan ik niet zeker weet dat we gaan namelijk. Ik wacht gewoon even af.