Ik heb bij R helemaal niet meegedaan.. En ja, je raad het al.. Mocht niet van mijn ex! Nu wel en voelt best goed! Help ik toch weer iemand. Het werk voelt erg goed! Leuke colleaga's, ik doe nu alleen nog heeeeel simpel werk, wordt straks nog meer.
@ Kouf, douchen doen we hier ook wel eens. Ik kan hem dan alleen niet de douchekop laten hangen, dan is alles nat. We hebben alleen een bad. Geen idee of het een eisprong was. 2 dagen daarna had ik 's avonds wel wat steekjes in de buik. Ik heb nog nooit eerder een eisprong gevoeld. Als het een eisprong was betekent het dat ik pas over 1 á 1,5 week mijn menstruatie moet krijgen. Wat zou betekenen dat ik dan een cyclus van 36 dagen ongeveer heb
Ik zou toch eens testen als ik jou was. Zou heel goed een innesteling kunnen zijn. Die voelde ik de eerste keer ook. En beide keren na de innesteltijd begonnen er af en toe steekjes (savonds) en nu de hele dag door (komt en gaat).
Dat was jammer (dat je de douchekop niet kan laten hangen) is super handig namelijk. Heb hem vandaag gewoon alleen laten zitten zodat ik even romper etc kon klaar leggen. Hij speelt dan lekker door. Wij hebben geen bad. Vind ik wel jammer hoor. Lijkt me hartstikke leuk om samen met Beau in bad te gaan. En je weet zeker dat je niet zwanger zou kunnen zijn? Een eisprong voelt bij mij als een soort menstruatie krampen, een hele gevoelige baarmoeder. Het doet soms pijn als ik moet lachen. De eerste keer dacht ik ook aan een blaasontsteking terwijl ik die nog nooit heb gehad. Het zou kunnen dat je cyclus dit keer langer is. Al vind ik 36 dagen nog best acceptabel . Ik heb er wel eens een van ruim 100 dagen gehad.
@ Kouf, je mag ons bad wel hebben. Ik heb liever een douche. We gebruiken het bad alleen voor Milan. Tijdens de zwangerschap heb ik er wel gebruik van gemaakt, maar verder niet. @ Pino, we hebben helemaal geen gemeenschap gehad in de tijd dat er mogelijk kans zou zijn op zwangerschap. Afgelopen maand stond het op een erg laag pitje bij ons wat betreft gemeenschap. Misschien dat mijn cyclus nu langer duurt omdat ik vorige maand pas gestopt ben met de pil. Ik heb dat alleen de vorige keer niet gehad en nog nooit een langere cyclus dan 25 dagen gehad. Vorige maand had ik wel een paar dagen na mijn menstruatie ineens 1 dag weer wat bruinige afscheiding. Maar dat heb ik vaker gehad en eens voor bij de ha geweest. Dat was bloed wat nog was blijven zitten.
Ha fijn, kom je het bad even brengen? Maar dan is je lichaam nu gewoon aan het ontpillen. Is vrij normaal dat je cyclus niet direkt stabiel en regelmatig is. Zal straks wel weer goed komen. Maar je bent dus gestopt met de pil...hummm
Het kan idd veranderen door de pil of de bevalling enzo.. Ik had na de bevalling een cyclus waar ik gek van werd. Om de 10 tot max 20 dagen ongi. Zonder eisprong. 1 maand aan de pil geweest, toen weer gestopt en daarna een normale cyclus. Toen gelijk weer aan de pil en na het stoppen gelijk weer normaal.
geen idee ik kan namelijk niet die dag. Probeer nog wel vrij te krijgen maar ben bang dat dat niet lukt
Misschien nog even wachten voordat ze nog meer groeien en je straks nog een nieuwe moet kopen. Zij zulke dure dingen
A dat zou wel heel jammer zijn. Ik hoop dat het je lukt om vrij te krijgen. Wil jou wel ontmoeten! Hihi, ik ben niet gestopt met de pil om zwanger te worden. Ik ben gestopt omdat ik geen zin meer had om hormonen in mijn lijf te stoppen. Dit wilde ik na de zwangerschap al niet meer. Maar ivm de ks en dat mij dan het risisco te hoog was om per ongeluk zwanger te raken, ben ik weer aan de pil gegaan. Door die hormonen had ik maandelijks hevige hoofdpijnen tijdens de stopweken. Dus hopelijk heb ik die nu niet meer, of in ieder geval minder.
Ja zit gewoon mee te lezen hihi reageren is iets lastiger.. Ti's heel erg saai hier erg weinig te doen
Groeien ze zo hard? Die van mij zijn maar 1 maatje meer geworden en gelukkig is dat maatje meer nog steeds, maar dat zal wel komen omdat het overal nog een maatje meer is.
Meeting 12 aug; Ik ben dan op vakantie, dus ik kan niet, maar dan ga ik de volgende keer toch mee? Geen probleem, een datum waarop iedereen kan is gewoon moeilijk! Stemmen; Dank jullie wel! Een week op reis zonder kind: No way! Echt niet, dat zou ik niet kunnen! Wessel zal het best naar zijn zin hebben bij bijv oma, maar ik kan echt niet zo lang zonder hem. Hij is met de carnaval 2 nachtjes weg geweest, en met de kermis in augustus gaat hij ook 2 nachtjes logeren. Hoe geweldig ik ook van het feest geniet, ik kan smorgens niet wachten om hem op te gaan halen! Ow, ik lees net dat het een kado is..... ik zou denk ik vragen of het ook een luxe weekendje mag worden. Dat zou ik nog wel leuk vinden. Lekker 2 nachtjes in een luxe hotel. Maar dat is voor mij echt de max. Wel moeilijke situatie voor jou weer. Pfff! Ellen; Sorry ik zie het niet op de test. Maar het kan haast niet anders toch? Hoplijk krijgen we eind vd week een super duidelijke test te zien! Hypotheek; Wij hebben geen standaard hypotheek, dus kan daar geen advies/raad over geven. Pino; 11 maanden prik heeft hier weinig reactie gehad! Hoe was je eerste werkdag? Oh, lees net dat het wel leuk was. Is er geen goeie busverbinding dan? Kouf; Wat fijn dat hij dat kan! Weer een stukje zelfstandiger! Mamalous; Dat wordt weer spannend!!! Sparkie; Ik hou je gezelschap hoor! Wij gaan er ook niet voor de komende maanden. Wordt wel volgend jaar denk ik! Zo, ik ben weer bij geloof ik!
Ja nu ineens wel. Bij R. groeide ik op het einde een beetje, maar na de bevalling ineens 2 maten groter, die 2 maten zitten er nu nog. @Kouf, ik koop goedkope tot ze een beetje normaal blijven, dan koop ik een goede stevige!