Ik denk niet dat ze pijn heeft. ZO klinkt het niet. Ze mist ons denk ik. Want als ik er ben is het goed. Maa heb te vroeg geklaagd, ze is net stil. @Jannn, ja blijkbaar kan het dus echt! Ik geloofde er ook nooit echt in hoor. Maar hier het bewijs! En ja, wel jammer dat ik terug ben gezet, maar aan de andere kant kan ik er nog 2 weken langer van 'genieten'. Al ben ik elke dag echt misselijk en duizelig. Heb enorme banden pijnen en mijn bekken is wel iets minder vandaag gelukkig. Verder enorm moe!!! Bah bah
@ Spark, nee dat is inderdaad niet makkelijk. Nu worden ze vaak in de keuken, groenvoorziening, bakker etc gezet. Zij zien dat als baantjes en dan baantjes waar ze niks aan vinden, te saai, te eentonig. Maar ze kunnen ook niet bedenken wat dan wel of dingen die te hoog gegrepen zijn. Ze moeten eigenlijk gewoon een daginvulling hebben met gewoon meerdere activiteiten op een dag, van tot appels plukken, tot computeren bv. En dan 's ochtends opgehaald worden met het busje en 's middags terug. Want er naar toe komen is al vaak een hele opgave en dan moet de dag nog beginnen. En diegene die echt gemotiveerd is met die kan je dan eens een reintegratie traject volgen.
Tis gelukkig voor een goed doel. Voor R. is het ook een omschakkeling. Eerst altijd bij mama nu 5 dagen naar KDV.. En hoelang is ze nu per dag bij jullie??
@Jannn: www.datumprikker.nl dan kan je inloggen. @Antje: Klinkt goed. Scheelt het ook nog met de diensten? datumprikker: ik heb hem ingevuld! @Pino: Ik ga duimen dat ze in slaap valt. Heb je je eigen berichten na gezocht? Handig!!!
Er komen wel 2 hoektanden door, en een 3e is al een hoekje door. Op het kdv vind ze het geweldig! Ze huilt zelfs als ze weg moet smiddags. Vind het heeeel leuk om mij weer te zien, maar heeft het liefst dat we altijd samen daar blijven ofzo hahahaha.
Jannn: kun je even kijken of je op je hotmail een nieuwe uitnodiging hebt ontvangen van datumprikker?
@ Koek, dagbesteding is alleen overdags en nooit in de weekenden. Dus qua tijden zou het ideaal zijn. Maar eerst maar eens een mooi plan uit werken en dan kijken of we de medewerking krijgen. @ Jannn, in voorvocht zitten ook spermazaadjes en 1 zaadje is genoeg om zo'n eitje te bevruchten. @ Pino, zou ind ook kunnen dat ze jullie mist.
Niet veel. Ik moet haar sochtends wakker maken en ze is doodop als ze van het kdv af komt. Ze slaapt daar goed, maar is enorm druk. Dus eenmaal thuis max 2 uurtjes. Heel jammer, maar wel fijn dat ik een baan heb en dus bezig ben voor een betere toekomst voor haar.
antje; tja, dat zijn ook niet de meest inspirerende activiteiten... Hopelijk lukt het om jullie plan te introduceren! Zou wel super zijn! Als het echt goed gaat lopen, zijn jullie ook van je onregelmatige diensten af, toch? Ik ga trouwens naar bed! Trusten !!!
@Antje: Je hebt wel een super instelling om eigen initiatief te tonen. Waar het op zou kunnen hangen is budget. Zoals ik het begrijp worden er 2 functies gecreeerd en komen er 2 vacatures beschikbaar.
@ Spark, ja dan zijn we ook van die onregelmatige diensten af. Ik ben daarnaast nu sowieso wat intensiever vacatures in de gaten aan het houden. Ik wil echt van de weekenden en de vele dagen af. Avonddiensten vind ik niet erg, dat vind ik wel fijn, mits het er niet 4 in een week zijn. Wat ook geregeld voor komt op ons rooster.